[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Volgens mij is dat nergens bevestigd, sledgehammer studios daarintegen wel daar is het zeker van dat die eraan mee werken.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zou kunnen op de officiele site staat ook alleen iw en sledgehammer

maar nogmaals... shit als statistieken en social network gebeure.. waarom abo-kosten, die shit kunnen ze makkelijk betalen van die 15euro voor mappacks (ja ik weet ze willen NOG MEER geld)

3. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hoe meer GELD hoe beter. Een Porsche of een Bentley erbij kan geen kwaad. :)

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Sowieso wordt dit hele spel vertieft. De echte makers en breinen achter MW zijn vertrokken, en er werkt een andere studio aan. Nu nog deze debiele feauture. En toch gaat deze meer verkopen dan BO, let maar op. En toch zit ik er aan te denken om ook weer dit deel te kopen.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    xD...

ik vind het namelijk best wel tof allemaal... maar I'd like to see it for free

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die 'echte makers' deden het vorige keer zo goed wil je zeggen.

Dus tegenwoordig geloven we er niet meer in dat een andere developer als die van CoD4(wat ik overigens ook geen goeie game vond) en MW2 een goeie game kan maken.

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Is ook logisch. Geen enkel spel heeft Call of Duty kunnen overtreffen als Shooter. Vandaar dat men ieder jaar COD blijft kopen.

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is verre van een feit alleen, ik vind dat BF de game honderden kilometer achter zich gelaten heeft :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kwestie van smaak. Vind BFBC2 toch echt stukken beter dan BO.

Hopen dat ze een keer met nieuwe gameplay komen. Dit hebben we al 100x gezien, tijd voor iets anders. Grotere maps, een keer geen mainstream game, oorlog is geen 6vs6 etc.

Misschien iets in de trant van Blackhawk Down op de classic XBox?

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    In de link van Lokum staat alles beschreven. Dat allemaal is denk ik gratis. De extra content waar betaald voor moet worden is nog niet bekend gemaakt.

Beachhead studios werkt hier aan. Het is gewoon iets algemeens voor Black Ops en volgende Call of Duty's. Sledgehammer en IW werken aan MW3.

EDIT:

Dat filmpje is wel space. Al die vage close ups op die gezichten :+

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar wat verstaan ze onder de "core functionalities". er staat niet dat al die features gratis zijn. voor hetzelfde geld is core alleen je level bekijken ofzo

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hmm..Ik had begrepen dat de betaalde shit vanavond ofzo wordt aangekondigd. Ik nam dus aan dat wat er nu bekend is gratis zal zijn.

Edit:

Aha. Aan het einde van de video staat dat sommige functies alleen voor betaalde members zijn. Het is alleen nog niet zeker waarvoor betaald moet worden. Ach ja. Allemaal leuk en aardig maar ik denk niet dat ik er voor ga betalen.

13. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    In welk opzicht dan?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Welke niet? :)

Graphics,gameplay,sfeer,maps, FUN! Wanneer je teamwork gebruikt is het echt fantastisch in Battlefield, en of je dat nou wel of niet hebt in COD , ik vind het bij lange na niet zo goed als BF. Na die ontelbaar vele COD games ben ik er echt klaar mee, en zal er dus in MW3 echt vernieuwing moeten zitten wil ik het kopen. Maar dit is voor iedereen weer anders natuurlijk, ik ken mensen die gewoon echt helemaal niks met Battlefield hebben en zij hebben het wel een echte kans gegeven. Maar zij vinden BF te log aanvoelen en niet zo soepel als COD, en dat is misschien wel zo, maar daar stoor ik me totaal niet aan.

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ahh ok achja battlefield heeft ook al weer aantal deeltjes, ik wacht wel tot ze echt wat laten zien van de multiplayer van cod voordat ik zulke dingen ga roepen wat ik nu van battlefield gezien heb is ook niks vernieuwend op de engine na:)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    PRECIES mijn mening :)
    ik hou dit topic in de gaten om te kijken of het spel veranderen zal, maar ik ben bang van niet. komen weer een stuk of 5-6 nieuwe killstreaks en wat nieuwe perks en that's it.

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat je ventje log aanvoelt lijkt je echt of je bepakking draagt das juist vet.

Bij call of duty zit je op een vliegend tapijt.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja je char moet mainstream aanvoelen anders wil het grote publiek het niet spelen. BF wordt door volwassener publiek gespeeld die al wat langer in de gamewereld zitten.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is dat een beetje een broodje aap, ik kom bij BF ook genoeg noobs en schreeuwende kinderen tegen :+

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker maar bij BF kun je ze uit hun kamper spots blazen.

Dus heb je er niet zoveel last van xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina