[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Komt waarschijnlijk omdat ik veeeel meer CoD dan BF heb gespeeld maar campers in CoD zit ik niet zo mee. Binnen 3 tellen zit er weer bovenop ze. In BF kunnen ze makkelijker verplaatsen en weer in een ander struikje gaan zitten.

Maar al met al moet ik niet klagen , heb er eigenlijk in beide games niet heel veel last van. Vind het ook leuk om beide games een beetje af te wisselen. Al zou ik al ik echt moest kiezen vanwege het tempo en de focus die je daarbij moet hebben wel voor CoD gaan uiteindelijk.

Maar battlefield blijft een hele sfeervolle en afwisselende game waar je echt lekker in kan samenwerken. Altijd genieten als je met een man of 3 een plannetje bedenkt en het dan precies zo uitpakt als je gepland had

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had er alleen last van bij mw2.

Blackops niet zo erg.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MW2 was achteraf qua balans gewoon echt niet goed. Killstreaks die doortellen was een erg slecht idee.

En dan nog Commando, Oma, danger close en wat al niet meer de balans verpestte en campen bevorderde. BO is wat mij betreft op dat vlak echt een hele sprong vooruit.

Enige jammere aan BO is dat niet alle maps even sterk zijn als de betere mappen van 4 en MW2.

Maar daar staat dan wel weer tegenover dat ze allemaal zo goed als glitch vrij zijn, en dat is me ook wel wat waard

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vrijwel nooit. En in CoD (evenal Halo) alleen maar.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik kan het me ook niet herinneren dat ik met krijsende kinderen BF zat te spelen.. Halo en CoD inderdaad wel, 'WHAT'S THE NAME OF YOUR CLAAAAN' omdat ik ST achter mijn naam had staan, mijn oren begonnen bijna te bloeden :'-(

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha inderdaad. Of als je een voice message krijgt en je hoort ineens een 5 jarige :emo: Tering he.

Tsjah, het spel is miljoenen keren verkocht dus het is niet zo gek dat je ze vaak tegenkomt. En de naamsbekendheid natuurlijk.

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Daarom heb ik ongeveer al een jaar alles op Friends Only gezet. Ik hoef die gasten niet te horen, en ook niet een voor een gaan muten.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nja bij gears of war 1 en bij left 4 dead hele leuke tijden gehad met amerikanen en engelsen. Voor die party chat er was.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hooray voor party chat..!

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja opzich wel, maar was toch ook wel leuk om met (chille) gozers beetje te lullen. Helemaal bij team-based games.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja klopt, heb veel mensen in mn friendslist nog van gears 1 tijd.. bij gears 2 kreeg ik alleen maar berichten omdat ik partychat zat..

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb ik normaliter ook , maar voor BF vind ik het dan wel weer handig om mn squadmates te kunnen horen. Misschien dat het me daarom tegenwoordig ook alleen nog maar in BF opvalt als er schreeuwers tussen zitten :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar vind ik het vaak fijn omdat er ook nog echt samengewerkt wordt tussen vreemden.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Call of Duty Black Ops was ik nogal snel beu. heb het toch tot de 9de of 10de prestige vol gehouden maar daarna was het echt klaar. Natuurlijk zal ik MW3 gaan halen op release date, ik hoop dan wel dat die beter in elkaar steekt als BO.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    9e/10e prestige vind ik niet snel 8)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb het TOCH volgehouden tot 9/10e prestige staat er ;)
    hij was het waarschijnlijk dus al een stuk eerder beu, maar bleef toch doorspelen.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    http://kotaku.com/5805959/

"While it's likely that some of the killstreaks will drop out or be added in, we've been told that the team has decided to remove the controversial Tactical Nuke killstreak from the game."

_O_

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Van mij had die er wel inmogen blijven als ze hetzelfde als bij BOPS hadden gedaan met de killstreaks.
    Dat je echt zelf 25 kills moet halen en niet de kills van bijvoorbeeld je harrier meetellen

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    -Een killstreak die de game eindigt terwijl je een objective game speelt en wint, en opeens roept iemand een nuke in omdat hij aan het killwhoren was.
    -In FFA waar het gaat wie het eerste bij de 30 kills is wint, niet wie de langste killstreak heeft.
    -Een game vroegtijdig stoppen en de plezier bederven voor anderen.

Nee van mij mag de Nuke eruit, of althans niet de game stoppen, als een nuke iedereen in het andere team dood en ze weer laat spawnen vind ik het best.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yay nog meer gecamp dan...

Goed dat hij eruit is. Mogen van mij ook de rest eruit halen. Misschien classic maken zoals in CoD4. Door die killstreaks komen er 1000en noobs op objective games af om daar te campen en niet voor de objectives te gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina