Ja hoor, ging online en toen ik Zweden nam, nam hij Spanje. 1-0 gewonnen dankzij Elmander . Jammer dat ik geen goede AMF heb lopen in dat team.
Eerste potje dat ik net speelde was tegen een team met de beste spelers van het spel (mix van c.ronaldo/messi en koeman/maradona etc ). 1-0 veloren, al had het qua kansen eerder 2-4 mogen zijn voor mij. Hoe sla ik ook alweer mijn formatie op zodat ik die meteen kan uploaden als ik online wil spelen?
Aan de tegenstanders van Dyonko: Oefenwedstrijden: Dyonko ( 1 ) vs ( 3 ) Moi Rusland - Uruguay 0-1 Rusland - Zweden 1-1 (penalty's winst moi) Rusland - Ierland 5-1 Rusland - Roemenie 0-1 Kortom, veel plezier dermee.
Aight, ik heb Tyrants nummer. Benieuwd hoeveel dit waard is onder het 14-jarige vrouwvolk. Ik kom zo online.
Rusland had ik anders wel graag willen hebben. Of Zuid-Korea. Maar Zweden is wel een van de beste landen in het rijtje ja . Dyonko, ik ben na 7en online ok?
Zou opzich wel kunnen, maar we hebben toch nog een week? Wil liever nog wat meer oefenen eerst. Die met Tyrant had ik al gedaan omdat hij overmorgen weg is.
Ja is goed. Ben bang voor vanavond tegen Tyrant, heb m'n eigen spel nog niet kunnen herkwnnen met Rusland. Zhirkov is trouwens echt de grootste kneus van het spel.
waaat? Zhirkov is juist een held. Ik heb die bij MLO..vind het echt een fijne speler Weet je trouwens al hoe je opstellingen opslaat? of iemand anders?
Ja, je moet in het strategie-scherm een eind naar rechts tot je gegevensbeheer tegenkomt. Daar kies je voor Sla Op. Om de opstelling on-line te kunnen gebruiken moet je ze off line eerst laden. Dan moet je in on-line mode naar het options scherm, waar je ze weer kunt laden. Daarna kan je ze voor je wedstrijd bij gegevensbeheer weer laden. Het heet daar niet "laden" maar het heet anders en het is de onderste optie.
Ik heb met PES 2011 een probleem waar ik al langer mee zit, namelijk het verdedigen. Zoals ik het zie ligt dat aan het switchen van de speler die je wilt besturen. Wat is het probleem? Als ik met te weinig verdedigers speel, worden die paar verdedigers uitgespeeld en onstaat vaak een kans voor de tegenstander. Als ik met genoeg/teveel verdedigers speel, staan in sommige situaties de verdedigers zo dicht bij elkaar dat vaak de verkeerde verdediger wordt geselecteerd. Ook dan ontstaat er een kans voor de tegenstander. Ik heb speler selectie op half geholpen staan. Hoe verdedigen jullie? Ik zeg erbij dat ik weinig gebruik maak van tweede verdediger-assist ( dus X indrukken ) omdat de verdedigers dan weer uit positie gaan lopen. Graag jullie mening hierover en hoe jullie ervaring met verdedigen is.