[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    heb je 20 euro uitgegeven aan een mount?:{

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, net als die andere. Ik wil hem gewoon hebben, punt. Het is ook een erg vette mount hoor. ;)

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht :), op mijn shadowpriest ziet die er sweeet uit \o/

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Veel vetter dan de Celestial Steed of niet? ;)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou voor Zandalari's is Disc toch echt stuk fijner.... Holy heeft wel meer regen maar minder mana daarin tegen. Shields kost in Holy te veel mana om regelmatig te gebruiken en je hebt ook niet de reflector shield waarmee je toch 20% sterkere healing hebt en 20% minder damage krijgt. Ook krijg je met disc een spell dat je een gratis spell krijgt zonder mana, en penance is gewoon echt super...

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Yellow, er staat alleen voor North america? ik heb een EU account kan dat ook gwn? hijs egt vet

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    heb het al gevonden alleen zegt die dat mijn kaart nummer niet klopt? met automatisch incasso? kzit bij rabobank wat doe ik fout?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat zou ik zo gauw niet weten. Ik heb het ook via AI gedaan en dat werkte prima, ondanks mijn slaapdronken kop vanochtend. Ik bestelde hem ook gewoon via de Blizzard store en heb daar nog nooit problemen mee gehad, voor zover ik er iets kocht.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    maar hoe heb jij je bank nummer ingevuld? bijv gewoon: 1566 24 651 ? dit zijn gewoon random cijfers maar op die manier is mijn bank nummer in iedergeval. of heb je het aan elkaar of met punten ertussen of iets ervoor?

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nieuwe mount is tof! Alleen ga ik er geen 20 euro voor betalen. Ik gebruik nog wel mijn normale Raptor en Wind Rider. :cool:

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vindt het vooral raar van blizzard dat ze IRL geld gaan vragen voor zo'n mount en dan niet een paar euro maar 20 euro dat is toch sick. We betalen toch gewoon per maand dan vind ik dat ze gewoon aan content voor ons moeten werken en niet aan die premium dingen waar ze nog is extra geld uit onze zakken willen trekken. Het ergste is nog dat mensen ook echt die dingen kopen (komop mensen je gaat toch niet 20 euro neerleggen voor een ingame mount dat is toch wel heel kansloos) waardoor blizzard nu zelfs bij ingame features geld gaat vragen (dat nieuwe lfg Xrealm gedoe dat je vrienden van andere servers in je party kan krijgen, waar wel heel veel protest door is gekomen op de WoW forums waardoor blizzard hopelijk inziet dat het een verkeerde weg aan het inslaan is) omdat ze nu het gevoel dus krijgen overal extra geld voor kunnen krijgen...

Nu krijgen we dus die crap van free to play MMORPG's waar je dus voor van alles geld moet betalen maar wij betalen ook nog is gewoon per maand.
    Opzich vind ik het met die mounts en server transfer gedoe enzo niet zo'n probleem maar wat er dus gaat gebeuren is dat ze voor steeds meer dingen geld gaan vragen.. Sinds blizzard met activision is samengegaan lijken ze alleen nog maar aan geld te denken.

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, ik tik het gewoon in een keer in. Mensen bij de Rabo moeten dat ook doen. Ik heb het altijd al zo gedaan.

@ Syzigy: Ik geef je gelijk, maar aan de andere kant wil ik ook wel graag zoiets hebben.

Ik zie liever dat ze de verschillende soorten paid services, zoals Faction Change gewoon goedkoper doen of helemaal gratis. 8 euro voor alleen je naam of op Live bijvoorbeeld je gamertag.

Zij denken namelijk zo: Als ze het echt willen, doen ze het wel. ;)

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb liever dat ze de maandelijkse abbonementkosten met een euro of 2 omhoog doen en dat ze dan alles gratis maken dus alle "premium" dingen gratis maken zoals het hoort te zijn.

14. Seh

Seh Guest

Waar haal jij het geld vandaan? Characters overplaatsen, naam veranderen, mounts/pets kopen. Zou willen dat ik het geld er voor had. Niet dat ik het dan kocht, maar toch.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hier kan ik me prima in vinden. ;)

@ Seh: Ben geen student meer. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het nog steeds kansloos om geld uit te geven aan iets virtueels...

17. Seh

Seh Guest

Jij betaalt maandelijkse kosten/games met knikkers?8)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch echt heel iets anders. Je betaald voor de game te mogen spelen, support, onderhoud etc. Niet voor virtuele ingame items.

19. Seh

Seh Guest

Is waar, maar mensen halen er blijkbaar ook plezier uit die items denk ik. Overigens vind ik het zelf ook beetje onzin, boeit me geen reet hoe mijn virtuele mannetje eruit ziet. Daarom ben ik ook een Orc. :cool:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dus jij download nooit wat van Xbox Live? :emo:
    En dan Live zelf nog.

Deel Deze Pagina