Jeezuss , ik heb nog meer zin in deze E3 dan ik vorig jaar had. Ik ben echt heel erg benieuwd naar een aantal
Mooi dat je puur kijkt naar het aantal MB's, en niet naar het soort geheugen en de snelheid ervan. XDR2 RAM is namelijk totaal anders dan het DDR2/3 wat in de gewone computer zit. Daarnaast hoeft een console maar weinig geheugen te reserveren voor het dashboard en kan er bijna 90% aan een game gealloceerd worden, en niet bij computers dat er al minstens 1 (of 2) GB naar je OS en alles wat in de achtergrond aan het draaien is gaat.
Hoe dat dan? Enigste manier waarmee ik dit mogelijk acht is via cloud gaming, maar dat zou de 360 zelf quasi nutteloos maken. Voor een emulator (gemaakt door MS zelf natuurlijk)moet je al een zeer krachtige pc hebben, als het überhaupt al wel mogelijk is hedendaagse pc's.
waarschijnlijk wel (maar ik verwacht dat windows 8 tablet een beetje op windows phone gaat lijken ) //edit ja is de omnimo skin
Ik hoor de PC gamers al klagen, nu krijgen ze niet eens meer aan halfbakken console port meer maar gewoon de 360 game
Dan heb ik nog liever een conferentie vol met kiddy Kinect games dan al die Windows Phone troep. Daar heb ik dus écht geen interesse in.
Hm, als je via je pc xbox games zou kunnen spelen, zouden die er dan mooier uit kunnen zien met n goede videokaart?
Betwijfel het, dat zou het dan namelijk pc games maken . Denk dat het via de cloud gaat, enigste dat de ontwikkelaars dan extra moeten doen is support voor keyboard en muis.
Oh shit, keyboard en muis??? Dan worden die pc spelers toch niet tegen xboxxers gespeeld mag ik hopen