Ik vindt het vooral raar van blizzard dat ze IRL geld gaan vragen voor zo'n mount en dan niet een paar euro maar 20 euro dat is toch sick. We betalen toch gewoon per maand dan vind ik dat ze gewoon aan content voor ons moeten werken en niet aan die premium dingen waar ze nog is extra geld uit onze zakken willen trekken. Het ergste is nog dat mensen ook echt die dingen kopen (komop mensen je gaat toch niet 20 euro neerleggen voor een ingame mount dat is toch wel heel kansloos) waardoor blizzard nu zelfs bij ingame features geld gaat vragen (dat nieuwe lfg Xrealm gedoe dat je vrienden van andere servers in je party kan krijgen, waar wel heel veel protest door is gekomen op de WoW forums waardoor blizzard hopelijk inziet dat het een verkeerde weg aan het inslaan is) omdat ze nu het gevoel dus krijgen overal extra geld voor kunnen krijgen...
Nu krijgen we dus die crap van free to play MMORPG's waar je dus voor van alles geld moet betalen maar wij betalen ook nog is gewoon per maand.
Opzich vind ik het met die mounts en server transfer gedoe enzo niet zo'n probleem maar wat er dus gaat gebeuren is dat ze voor steeds meer dingen geld gaan vragen.. Sinds blizzard met activision is samengegaan lijken ze alleen nog maar aan geld te denken.
Laatst bewerkt: 1 jun 2011