Betwijfel of dat verhaal nu ineens wel leuk/interessant wordt... helemaal omdat er nu ineens aliens inzitten. Past gewoon niet zo na RFG. Open world is juist wat de game zo leuk maakte, tja geen omgeving om te vernietigen maar er waren genoeg gebouwen, torens en quests e.d. Wapens worden nu zelfs voor een sci-fi FPS over de top. Voelt als laten we er nog meer actie instoppen dan valt de rest niet op actiefilm. RFG was erg leuk, de actie en zo dan, dus ik hou een half oog open.
Ik heb zelf ook liever menselijke vijanden. De aliens doen me echt niets. Ook kijk ik er niet naar uit om de hele dag in een grot te spelen, al heeft het verschillende gebieden. Ik miste iig ook de hamer...
Eens met de bovenstaande kritieken, er moet gesloopt worden in deze want dat maakte het leuk. Nu ren je met een aantal coole wapens door een bordkartonnen wereld. Erg jammer.
Red Faction: Armageddon review - 84% in PCG Thursday 19-May-2011 5:35 PM First verdict for THQ destruct-em-up The first Red Faction: Armageddon review's arrived via PC Gamer US, which issues the THQ destruction shooter a handsome 84%. The latest instalment has you playing a Martian miner man Darius Mason, who's accidentally unleashed an alien infestation throughout the colonies of the Red Planet. Darius has at his disposal the Nano Forge, a device that lets him rebuild all that he destroys, and his signature weapon, the Magnet Gun, which lets him lob entire buildings at his enemies. Bit harsh. The full game's out on 360, PS3 and PC on May 31 in the US and June 3 in UK, and a Red Faction: Armageddon demo is now available for download on Xbox Live.
Vette trailert! Lijkt me leuker als de vorige. Ben juist tevreden dat ze afgestapt zijn van de open world. Multiplayer van de vorige was wel erg lekker!
Een 7.3 en een 6.3 Met dit als conclusie: http://www.gameinformer.com/games/r...rs-secrets-were-better-left-undiscovered.aspx Ik zei het al vanaf het begin.
*joins the party* Hopelijk komen er nog meer 'negatieve'/matige reviews. En dan vervolg met openworld en zonder aliens gewoon weer. Tis gewoon een serie restart dus moet je ook in dezelfde sfeer als RF:G zitten. Het lijkt wel op een actiefilm vervolg. Meer troep en wapens en gedoe er inflikkeren en het verhaal nog filterdunner/dommer maken en iedereen koopt/kijkt het toch wel. En dat je nu ook die dingen hebt als repairgun (ook in de campaign toch?) vind ik ook overdreven nep.
Damn zeg, dat zijn wel echt tegenvallende cijfers. Echt heel jammer om dit te lezen want Guerilla was geweldig, zwaar waardeloos dat ze ineens persé zovee moesten veranderen. [gt]714427[/gt] 7.8
Hier de GT review: [GT]714427[/GT] Het is niet zo dat ik het een game gun om te falen, maar ik ben gewoon nog steeds pissed dat ze van een open world zijn afgestapt. Dit lijkt meer te neigen naar 'niet slecht' waar je bij RFG vooral hoorde hoe awesome het was. Laten we hopen dat ze hints snappen en dus voor de volgende gewoon teruggaan naar open world.
Maar ik denk niet dat het alleen daar aan te wijten is, het afstappen van open world kan wel, maar dan moeten ze wel zorgen voor genoeg variatie in de omgeving. De eerste twee RF games waren hardstikke liniair maar wel tof. Het had echt best kunnen slagen...maar er is iets mis gegaan. Toch denk ik dat ik de game wel zal halen hoor. Of ik de game gelijk haal...dat weet ik nog niet, aangezien in inFamous 2 dan ook heb en misschien Alice ook wel.
Voor mij wel. 100%. Was het weer open world geweest had ik em al lang in de pre-order staan. Dit is gewoon niet wat ik van RF wilde.
Maar op Metacritic zie ik dat de game nog best hoog scoort op bepaalde sites. Planet Xbox 360 geeft het een 89. OXM een 85 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/red-faction-armageddon/critic-reviews
Mensen met wansmaak heb je overal. Uiteindelijk zal ik em ook wel kopen, want die destruction is gewoon erg leuk. En een slechte game zal het zeker niet zijn. Zo lang ze de volgende maar weer open world maken!
Ik hoop dat ze RFG nog op Steam in de sale gooien. Met een ~5 euro prijstag rebuy ik de game misschien wel (360 game verkocht). En RF:A koop ik ooit wel een keer op Steam. Over een jaar of anderhalf of zo.
Deze review, die het overigens een 9.0 geeft zegt dit op het einde... Additional: To access Ruin Mode players must enter a one-use 25-digit download code, which is included with the game. This is interesting to me because it's the first time in my memory that single-player content is locked away behind a code. Usually it's multiplayer content that's locked away. There's a "demo" mode to entice people that may have purchased a used game. http://www.armchairempire.com/Reviews/xbox-360/red-faction-armageddon.htm Moet nou toch niet veel gekker gaan worden.
Toch niet veel anders dan code die bij je game zit om DLC te downloaden? Is gewoon om de 2de-hands verkoop tegen te gaan.