L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zoon pas ben je wel voordeliger uit. Zelf vind ik dat ze eigenlijk 2 aparte dingen hadden moeten doen, of een pakket om te downloaden met de ene DLC die je bij een pre order kon krijgen, of een pakket met de andere DLC die je bij een pre order kon krijgen. Want zo koop je hem dus nog een keer met die pas, terwijl je er al een van gratis hebt gedownload. Maar het is helaas niet anders, want als je alles apart neemt dan moet je veel meer betalen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In het begin vond ik het autorijden echt kut, o.a als ik dat vergeleek met Mafia 2. Maar nu is het gewoon goed te doen. Zal wel gewenning zijn. :+

    Vind het wel nog steeds jammer dat je niet eens de radio ofzo kan aanpassen. Ik weet dat je de halve tijd in de auto bijvoorbeeld aan het praten met je partner bent maar kom op een radio hoort er wel in imo. De radio in Mafia 2 met al die gouwe ouwe was echt geweldig.


    Ik heb nu net het Homicide gedeelte afgesloten en nu heb ik nog een vraagje over 'Quarter Moon Murders' en in het algemeen.

    Ik weet nu dus de dader die al die moorden op die vrouwen heeft gepleegd, maar waarom heb ik er wel 4 (het waren er toch 4? :9) achter de tralies zitten? Dus met andere woorden: hoezo gedroegen deze zich zo verdacht (wegrennen bijvoorbeeld) en hoe komen ze aan al die aanwijzingen in bijvoorbeeld hun huis terwijl iemand anders de verantwoordelijke voor al die moorden.

    Dus zijn die andere personen er door hem ingeluisd of hoe zit het?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik heb begrepen is dat die er in zijn geluisd door de serial killer. En ze hebben allemaal wel iets op hun kerfstok, alleen dus niet die murders.Maar die zullen allemaal weer op vrije voeten komen door fouten in het proces en dergelijke. Dat zegt de chief aan het einde van de homicide storyline.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er is wel een radio (met fantastische muziek!) alleen soms hoor je hem en soms niet. Als je ergens heen gaat voor een case hoor je gewoon achtergrondmuziek dacht ik.



    En dit is alle DLC die er zal komen, na die case in Juli komt er geen DLC (in ieder geval, niet in de planning) meer. Dus voor 800 points heb je alle DLC die er zal zijn.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Komen die cases gewoon tijdens de story voorbij of via cases in het hoofdmenu?

    Net een geweldige achtervolging bij een streetcase. Als gekken door LA. Komen bij een doodlopend stuk een klein beetje hellend naar boven, zo'n 25m hoog. De baddies rijden in volle vaart in de afgrond en ik achteraan. 25m lager en 60m verder landen we op de straat, alle 4 de banden onder de wagen vandaan, motor in de fik, auto van baddies ook in de fik. Snel uitstappen en aanhouden. Streetcase closed :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier zeggen ze...zodra je de 800 punten hebt besteed aan die pas, dat je dan alle DLC gratis kunt downloaden. Maar zo werkt het niet toch?


    http://www.vg247.com/2011/06/01/roc...dlc-initiative/comment-page-1/#comment-293337


    Once purchased, the Rockstar Pass enables gamers to download all the announced DLC for free as it becomes available on PSN and XBL, which totals: four unique cases, two detective suits and a collectible challenge, each with Trophies and Achievements.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je nog met het verhaal bezig bent komt het voor in het verhaal. Zo is er een van Arson, Vice, Traffic en een Homicide. Ik heb de game al uit dus ik doe het via cases.

    Jawel, 800 points = alle DLC, inclusief de cases die in Juni en in Juli komen.

    In die ''Slip Of The Tongue'' case praten ze wel erg veel over grand theft auto en de afkorting GTA, kom nou maar met GTA Rockstar. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice, straks maar even van profiteren DLC 800,- punten. \o/
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, anders kom ik even de vier auto's die ik nog moest vinden meteen achter elkaar tegen. _O_ Nu nog alleen 38 van die gouden film dingen vinden voor de 100%. :+

    Hoe start ik die badge challenge DLC trouwens?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies :D zeer nette prijs voor zoveel dlc! Petje af voor rockstar.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe zit dat met die film rollen, waar kom je die tegen, ik heb er nog geen een gezien ...
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een heerlijke game! Heb in twee sessies disc 1 afgemaakt. Can't wait to continue. :cool:
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    liggen overal verspreid.
    Zijn gouden filmrollen die je op kan pakken.

    1 is te vinden bij:
    de verstopte pedohoek van die ene gozer
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die serial killer verbleef veel in een bar als tijdelijke werker. daar bespiedde hij een vrouw die daar vaak kwam, en bekeek waarschijnlijk ook geschikte daders om ervoor op te laten draaien.

    Vond het wel jammer dat ik er niet mee naar buiten mocht komen :mad:
    Ik was nog wel zo trots dat ik hem had :'-(

    edit: oeps, vergeten dat ik al had gepost..
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is dit een game die je 1x uitspeeld en daarna in de kast legt?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat is dan wel echt een heel tof aanbod. Daar ga ik zeker gebruik van maken.
     
  17. Benignus

    Benignus Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het er helemaal aan ligt hoeveel rockstar gaat updaten. Maar ja, als je alles hebt uitgespeeld en alle achievements hebt is het wel klaar ja..

    Alleen heb je dan wel echt heel veel lol gehad en is het, wat mij betreft, het geld dubbel en dwars waard.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik heb gisteren de hele avond, tot half 1 ofzo, LA Noire zitten doen. :D Het is echt een vet spel zeg. De sfeer is gewoon helemaal geweldig. :D

    Trouwens, voor wie geïntereseerd is: Ik heb een code voor "The Naked City" & The Badge Persuit Challenge te koop staan.

    En oh ja, op het begin had die chief het erover dat je ook met geweld de waarheid uit een verdachte kan krijgen... hoe doe je dit? Of kan dit niet?
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon op crimescenes enzo? Ik heb er echt nog nooit een gezien en ik onderzoek toch echt alles?
     
  20. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ze liggen overal door de stad.. je kan ze dus het best in free roam verzamelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina