Hey, Home wordt eindelijk eens nuttig gebruikt!. edit: Don't forget! Morgen Konami: http://www.konami.com/e3/ edit2:
Konami gaat hopelijk weer episch worden . one million troopsssss.......wait for it.....Akward silince!
Moet 'm helaas missen Achja, dan overmorgen zeker de samenvatting en hoogtepunten checken. Vorig jaar was EPISCH
Vreemde site... de datum zegt June 2 5pm oftewel 3 juni 02:00 hier als deze site klopt. De klok echter zegt nog 1 dag en 15u toen het hier 23u was. Dus als ik goed kan rekenen loopt de klok af op 3 juni om 14u. Of zit ik ergens zwaar fout?
Oeh nice dat was zo king! Nog 25 uur haha huh hier boven?? deze site zegt nu dat het 3:43PM is en die konami is volgens die site 5 pm dus 25 uur jaEdit: klopt dus wat je zegt
Konami heeft een pre-E3 evenement. Moet, als ik goed geïnformeerd ben, om 2.00 aankomende nacht beginnen.
Ik kijk nu behoorlijk uit naar de E3. Wat er ook gaat gebeuren met de Cafe, ik koop hem sowieso wel. Heb tot nu toe elke Nintendo console/handheld op de Virtual Boy na (maar die wil je ook niet hebben ), dus deze komt daar ook bij. Denk sowieso dat ik het volgende generatie maar met 2 consoles ga doen, een van Nintendo en een van MS. Ik hoef iig geen Sony console. Alleen als Shenmue 3 excl. uitkomt voor de PS4 koop ik er een.
Ik denk de hele tijd dat het vandaag zondag is. Dus: Totdat ik besef dat het pas donderdag is. Duurt te lang!
Heb ik even geluk dat ik vrij ben op Dinsdag , Maandag niet though dus ik mis de hele Microsoft persconferentie, maar ja... ik kan altijd de herhaling bekijken. @ Moddereter, als ze Shenmue 3 uitbrengen denk ik dat de Xbox de perfecte console is voor dat door de controller zelf!.
ik denk dat de generaties aardig uit de maat gaan lopen met de komst van Cafe. Ik wil graag een nieuwe console en als Nintendo een beetje fatsoenlijke third party support krijgt ga ik om. Ik wil sowieso de nieuwe xbox en playstation. Tja dan maar drie