L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn. Vond het in het begin een beetje overduidelijk allemaal maar zit nu in the golden butterfly en het word echt interresanter!
     
  2. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bijna aan het einde van het spel, en hij speelt wel lekker weg. Bijna aan het einde vind ik het wel verassend dat hij door de hoogste baas op zijn vingers getikt wordt voor een bepaald iets. En je speelt niet met 1maar met 2 personages 2 of 3 cases om samen iets op te lossen. Zal er niet te veel over zeggen, is niet leuk voor degene die hem nog verder moeten spelen. Maar dit spel heeft een goede speel duur, met soms verassende wendingen. Nu alleen nog de dlc spelen en de overige zijmissies. Als er een tweede deel zou komen, dan zouden ze in ieder geval bij de onderzoeken op de plek van de misdaad het wat meer echt moeten laten lijken, handschoenen aan voor bewijs te bekijken, niet in een plas bloed gaan staan, en je badge laten zien als je bij iemand langsgaat voor ondervraging. Ook de mensen minder neerschieten en meer oppakken voor ondervraging, of in hun benen schieten zodat ze niet dood zijn.
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat meer om de ondervraging die je doet. Minder aardig zijn voor de verdachten en vaker twijfelen aan hun onschuld. Vooral als je genoeg bewijs hebt voor 1 persoon.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn er eigenlijk ook winkels/barren/etc waar je dingen kan kopen, net als in GTA/RDR/Maffia2?
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Aangezien er geen geld in de game zit denk ik van niet :+
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja, das waar.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het spel zeker kopen tegen de zomervakantie, wanneer ik lekker tijd heb hem te spelen. Nu heb ik wel die kortingpas gezien, waar volgens mij erg veel bijzit. Zelf heb ik het spel nog niet, maar zo'n aanbieding is er nou niet bepaald elke week. Aangezien ik hem binnen een aantal weken ga kopen, is het misschien wel verstandig dit alvast te kopen (als dat mogelijk is, zonder dat je het spel in je bezit hebt).
    Ik vraag me dus af of het de moeite waard is om deze extra's te hebben in het spel?
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem gewoon kopen via de marketplace, je kan dit gewoon kopen zonder de game te hebben. Het is volgens heel erg veel mensen een fantastische game :thumbs:
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet in een bar of winkel komen, behalve een bar waar je een keer een missie gespeeld hebt, maar ondanks dat kan je een tijdje erna ook niet meer daarin komen, helaas. Moet wel zeggen dat sommige etalages er wel mooi gemaakt uitzien, bij sommige zie je ook dingen bewegen. Bij de stoplichten staat bijna altijd een bord: rij je te snel, maak kennis met de gevangenis, rij je normaal geniet dan ook van de stad zelf of iets in die trend.
     
  10. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen niet of je voor de extra dlc de disk zelf ook nodig hebt? Anders heb je er nog niets aan als de dlc download maar het spel zelf niet hebt.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik hou de PlayStation versie maar. Ben al redelijk ver en ik heb eigenlijk geen zin om opnieuw te beginnen :p
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat ik het spel zelf wel moet hebben om gebruik te kunnen maken van de DLC. Maar het is dus wel mogelijk om de DLC te downloaden (wanneer ik het spel niet heb) en te gebruiken wanneer ik deze heb aangeschaft.

    Maar er zitten dus wel vette dingen in die DLC? Ook wat extra verhaallijnen volgens mij, dus niet alleen maar outfits..
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die Rockstar Pass hebt kan je neem ik aan op elk gewenst moment die DLC downloaden. :)
     
  14. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij wel ja, ook de cases die in juni en juli nog uit moeten komen. Je kan dan de pre order dlc downloaden en nog 1 of 2 cases die later uitkomen.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net toch wat raars meegemaakt met een Arson case "The Gas Man":
    Ik heb 3 suspects, Ryan, Varley en nog een, 2 zitten er in interview rooms, de derde interview room is er niet volgens mij en ik kan niet meer praten tegen Ryan, terwijl ik alle vragen goed heb bij Varley en een beschuldiging tegen Ryan krijg. Om de case te sluiten moet ik toch varley chargen, terwijl ik weet dat die het niet gedaan heeft ?? Ik word danook door de baas daarover uitgefoeterd. Loopt dit altijd zo? Erg vaag wat mij betreft ....
     
  16. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij mij ook zo, maar probeer hem binnenkort nog een keer opnieuw te doen.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zometeen met de game beginnen ben benieuwd!!!

    k zat wel ff door de achieves heen te kijken
    aleen ze zeggen me vrij weinig
    komen ze een beetje vanzelf of???
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan een code die je ontvangt ofzo?
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, deze moet je dan redeemen ;)
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. op die manier. Dan kan ik dus wachten met het redeemen van die code, totdat ik het spel heb. Hij zal niet verlopen neem ik aan:confused:

    Hoeveel GB is het gehele pakket eigenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina