[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, ik zal haar niet echt missen. Vond haar stem soms nogal best irritant. Uiteraard zal Mark Hamill de Joker zijn :D

2. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Penguin!

3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is die andere dude?

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Das neem ik aan gewoon zo'n goon die je ook in AA zag, en in andere screens zag ik meerdere van die lui met één arm dus dat zal het wel zijn. Penguin had eigenlijk een spitsere neus moeten hebben denk ik, verder wel nice.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, neus moet wat puntig zijn. Nu lijkt het geen penguin meer.. :{ Wellicht wordt dit nog aangepast :)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    _O_. Story lijn uit gespeeld huppa Catwoman pakken. Ik zie het wel zitten! :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hopelijk werkt het zo, het moet gewoon optioneel blijven vind ik. Niet dat je middenin Batman's verhaal bent en je ineens als haar een heel stuk spelen moet. Dan liever gewoon dat je haar in een Challenge mode kunt gebruiken, zoals Joker in AA op PS3 toen.

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Joker is nog steeds niet speelbaar op de 360 erg jammer, had wel met de joker de verhaal lijn willen spelen. ^^ Mja, volgens mij kan je Catwoman kiezen als je het spel pas uitgespeeld hebt. (Denk ik)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Playing as Catwoman wound up being a bit more brief than we would have liked as her playable portion in the work in progress version of the game was just a brief fight with thugs in a room.

As he wrapped up the demo, Ginn shared a few more details on what to expect from Catwoman in the game. Her narrative will only make up about 10 percent of the whole game which will amount to only a handful of switches to her for the story. However you'll want to invest some time with her and engaging in unique side missions to earn experience to level her up as well as collect those Riddler trophies.

Gelukkig maar.

Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, persoonlijk zou ik het niet erg vinden om meer tijd als Catwoman te spelen. Maar het blijft natuurlijk een Batman game, dus 10 procent van de game als Catwoman spelen lijkt me prima. Als Catwoman komt er iets meer stealth bij kijken. Ik heb de trailer bekeken in de Rewind Theater van IGN. Die vertelden dat je als Batman soms katten op een dak tegenkomt. Op die punten kan je als Batman rusten en kan je een stukje spelen als Catwoman die een eigen verhaal heeft.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Mjah, persoonlijk had ik liever een speelbare Robin gezien, maar goed, dit kan ook leuk worden. Even afwachten.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Robin? Mijn god...nee aub niet zeg :D

Ben ook heel blij dat hij niet in The Dark Knight Rises zal zitten, volgens mij had Christian Bale zelfs gezegd dat hij niet meedeed aan het project als er een Robin in kwam. :)

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel nog leuk dat je ook eens al Catwoman kan spelen. Gelukkig niet een groot deel, maar gewoon effe als afwisseling. Omdat er toch een verschil zal zitten in het aanvoelen als bij Batman zelf.
    & Voor mij moest ook zeker Robin niet, vond die altijd maar een sukkel :+

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik de demonstratie van GT goed heb verstaan, dan wisselt de game van Catwoman naar Batman en vice versa naar gelang je verder komt in het verhaal.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar zit ik niet op te wachten :mad: Ik wil gewoon Bats zijn , hou die catwoman maar als unlockable option voor de 2e playthrough ofzo

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb uit een preview van Gamespot begrepen dat zij 10% van het verhaal zal innemen. Gamespot vond het zelf te kort...vonden ze jammer, ik niet :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina