FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die spelers verkoopt, en weer teurg koopt verandert er niks toch?
     
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar zorg dat je ze dan in de juiste formatie koopt, dan heb je gewoon dezelfde speler alleen met de goede formatie dus betere chemistry en speelt hij dus fijner.
     
  3. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Heb je dan V Bommel in favo 4-4-2 en ook een van bommel waar favo 4-3-3 is??
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja .
     
  5. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm,, oke bedankt

    Ga 4-1-2-1-2 spelen, Zal dan wel even mensen tekoop zetten. maar dan heb ik een heel slecht team? want als ik V bommel moet verkopen, En huntelaar en iedreeen die ik heb gekocht, heb ik te weinig spelers.

    als ik ze Discard maak ik verlies, en als ik ze verkoop, duurt het even voordat ik ze verkoop, en de 4-1-2-1-2 spelers die ik dan al had , zijn een stuk duurder, als ik nou iedreeen Nederlands heb, is Chemy dan geen 100?
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zal inderdaad even moeten wachten voor al je spelers verkocht zijn maar dat hoort er bij en ja als je alle spelers in de juiste positie, formatie en nationaliteit hebt en de goede manager heb je 100 chemistry.
     
  7. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, deed eest nederlands elftal, maar nu ben ik van plan om Premier Leugea te doen, nu snap ik het beter, kan ik gewoon opnieuw beginnen? of wat is het slimst om te doen, heb denk ik nu in dit team zo een 10 uur gestoken. dus ookal wat coins verdiend, maar zal ik opneiuw beginnen?

    ja begin nu opnieuw.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij Ultimate Team nou ook zo dat je 100% chemistry hebt als je alle spelers van één bepaald team zoals Barcelona zou hebben? Want alle spelers hebben natuurlijk nooit allemaal dezelfde nationaliteit. :+
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Yep, dan heb je 100 Chem met Licht groene lijntjes, dat is namelijk het beste. Je kan ook alle spelers uit zelfde land maar niet persee uit zelfde competitie, dan heb je donkergroene lijntjes maar toch 100 Chem
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    En een team van spelers die alleen maar uit dezelfde competitie komen? Dus niet allemaal dezelfde nationaliteit en club, maar wel allemaal uit bv. de Bundesliga?

    Als dat ook kan, ga ik dat doen. Ik heb nou een compleet Italiaans team, maar sommige spelers spelen gewoon niet lekker, ook al heb ik 100% chemistry...
     
  11. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, Net begonnen met Me engels team, wie zou ik in het begin aankopen? heb nog niks gedaan en heb 600 coins (even wat wedstrijden spelen). Wie weet wat goede spelers? Ik speel trouwens 4-2-2-2 en wat voor spitsen zijn dat dan? zou drogba willen, maar is dat slim in een 4-2-2-2?

    Alvast bedankt:thumbs:
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan zelf ook rondkijken. Het is toch jouw Ultimate Team? Dit hele topic staat vol met de zelfde vraag.
     
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry,
    Maar ik weet niet of bv slim is om eest engelse van 76 te kopen, of beter meteen een van 80-81, en is Chemistry ook 100 als je : de meeste engels zijn, maar sommige ander land maar wel in PL spelen?

    Zal wel is even op tradepile kijken!
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Begin met een goedkoop elftal, ongeacht kwaliteit. Probeer veel offline tournaments te winnen en als je goed ben ook online. En zo heb je steeds meer coins. Dan kan je ook meteen betere spelers halen. :)
     
  15. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar nu ebben mij spelers nog maar 4 Wedstrijd contracten, als ik die speel, moet ik in 1x 11 bronze contract kaarten kopen, dat ben ik al me geld meteen weer kwijt.

    Heb even op een engelse speler 300 geboden (buy now price was 600 geloof ik)

    En heb voor het eest een IF gezien, van cahill, koste wel 50.000 ofso....
    en is het als het kaartje half zwart half goud is dat er een IF van is? en helemaal blinkend goud, als er geen van is?
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Voorbeeld: Vertonghen is een blinkend gouden speler. Hij speelt fantastisch, dus dan moeten zijn stats omhoog (dat hij beter word). Dit noem je In Form, dan krijgt hij een 'half-zwart randje. Maar de eerste versie van Vertonghen voordat hij fantastisch speelde blijft ook bestaan, dus heb je twee verschilende Vertonghen in het spel. De meeste In Form speler zijn voor jouw onbetaalbaar, omdat het hele goede spelers zijn. Je kan ook gouden spelers kopen. Door maar Buy now 350. Je krijgt er honderden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  17. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik heb 3 verschillende kaarten gezien : Helemaal goud, en dan blinkt hij.
    Helemaal zwart
    En Bovenkant goud, en dan de kwaliteiten staan ook in het zwart.

    maarja, ben op Clark aan het bieden nog 10 minuten buy now : 500, ik bied : 300

    zou ik Green (keeper 78) kopen voor 650? of 500 bieden?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Normaal goud is 'slecht
    Blinkend goud is 'normaal'
    Zwart is 'goed' :+

    Enne.... bied maar eerst.
     
  19. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal goud? maar wat is het dan, als niet het hele kaartje zwart is, maar de helft? betekent dat, dat er een IF beschikbaar van is?

    Nouja, even finale van toernooi voor 400 points, daarna kijkeno f ik ze binnen heb, CB en keeper
     
  20. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuw team kopen. Up Eto'o en IF Doumbia wil ik in de aanval zetten. Weet iemand een goede formatie? Ik zat zelf te denken aan 5-3-2, en dan Serie A spelers erachter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina