Hmm ik was laatst Saint's Row 2 aan het spelen en ik had gehoopt dat het weer wat meer richting deel 1 ging. Dat gaat dus idd niet door.
Uhmm Ja klopt, vroeger dacht ik nog dat de serie meer potentie had dan GTA die na deel IV de draad een beetje kwijt was als het om rondkloten ging. Maar na deel 2 moet ik nu mijn woorden terugnemen. Beter kappen ze met de saints, verzinnen ze een nieuwe gang(je eigen aanmaken? ) en gaan ze weer terug naar de traditionele gang battles. Hoe de saints er nu uitzien lijkt me een stuk minder leuk.
Ja nu is het een of andere Jet set radio crackdown hipster sci-fi star wars nep straat gangster oorlog game..
Holyshit Dit gaat zooooo vet worden. Kijk die straaljager dan, met heat-seaking missiles en laserbeams
Dude ik neem al het negatieve terug wat ik ooit hierover gezegd heb. Het ziet er echt awesome uit. De graphics zien er veel beter uit, er zitten vette auto's in en het klooien op straat ziet er ook leuk uit. Wanneer komt ie uit?
Damn, derde (of vierde onderhand?) najaar met zoveel vette games! Dit jaar alleen al FIFA 12, Saint's Row 3, Modern Warfare 3, Battlefield 3 en Skyrim! En ligt het nou aan mij of ziet het er meer "cartoony" uit net als Borderlands? Op 3:35 springt ie in een auto en dan ziet het er best wel als een striptekening uit...