Game of the Forever! Mirror's Edge, Mass Effect, Bioshock... En dat allemaal in 1 game. Die in het magazine. Scans zullen wel snel tevoorschijn komen.
"Heavily inspired by Mirror's Edge, but also Riddick and Blade Runner" - Producer Mirror's Edge? zou fantastisch zijn als ze de traversal van ME gejat hebben met de stealth van Riddick in een blade runner achtige wereld
Klinkt allemaal extreem goed, de heerlijk soepele en snelle gameplay van Mirror's Edge, en dan Mass Effect en Bioshock invloeden, holy fucking shiiiiiiiiiiiiiiit!!!!! Volgend jaar zal dus ook gewoon weer prachtig worden voor games, ik bedoel...Bioshock Infinite en Prey 2 dus, en ongetwijfeld nog veeeeel meer.
Niet teveel opwinden over het feit dat 'ie invloeden heeft van allerlei goede games he... Ik bedoel, ik kan ook een game maken waarin je speelt met een of andere duiker in een onderwaterstad en kleine meisjes redt. Dan heeft mijn game ook Bioshock-invloeden, maar dat betekent nog niet dat 'ie goed is Desalniettemin goed nieuws
Eerst goed nieuws..... Screens/scans!! http://www.mondoxbox.com/immagini.php?game=1136 En dan minder nieuws... Prey 2 to drop portals and gravity shifts for less of a puzzle vibe Human Head has explained why Prey 2 won’t feature portals or shifting gravity, among the most memorable aspects of the 2006 original. Lead designer Chris Reinhart told PSM3 the decision to cut both resulted from a change in focus. “I really wanted to shift away from making it too much of a puzzle game,” he said. And there’s the whole plot thing too, I guess. “Portals and gravity were the functions of The Sphere. And The Sphere’s gone.” Prey 2 was announced in March, and will release through Bethesda for PC, PlayStation 3 and Xbox 360 next year.
Waat, geen portals meer? Hopelijk weten ze dan iets anders te verzinnen wat de game onderscheidt van een dertien-in-een-dozijn shooter...
Jammer dat er geen portals meer in komen. Ben bang dat de game nu een beetje verloren gaat tussen al het shootergeweld. Gister Prey 1 nog maar eens uitgespeeld, wat blijft het toch een heerlijke game... Zelfs in 2011 Prey 655 / 1000 23 / 44 (52%) Saviour Completed "Prey" on Normal difficulty 65 (7-4-2011) Also, iemand zin om de MP achievements te boosten?
Als de uiteindelijke game ook maar een beetje overeenkomt met die trailer dan kan dit nog een hele interessante game worden.
Ben benieuwd hoe het speelt, als je die trailer zo bekijkt zou je bijna gaan hopen op een mix tussen Mirror's Edge en Assasins creed met wat gunplay erbij muziek is ook erg tof, wist helemaal niet dat Johnny cash daar een cover van had dit is het origineel [yt]uOqP3wj2x14[/yt]
Dat begin zie je ook al vanuit een ander perspectief in Prey 1. En die was toch echt eerder dan Bioshock (toch?)
Hoop dat dat door die wereld bewegen ook echt zo gaat als in de trailer. Dus met het gevoel en de physics van Mirror's Edge maar dan met het gemak van bijv Assasins Creed (om het allemaal een beetje toegangkelijk te houden)
Overduidelijk een CGI trailer, maar wat een sfeer! Het wordt verdikkeme ook wel eens tijd voor een bounty hunter game in een blade runner setting nietwaar?