Ben benieuwd naar jullie bevindingen van de demo op 3 juni. van t weekend ook even Duke3d online gedaan, maar dat is zo chaotisch en snel dat het bijna niet te doen is met controller.
Kreeg je er nou eigenlijk iets voor als je de XBLA versie heb uitgespeeld? Ik mis enkel die MP Kills achievements nog. Commander Keen plix! :b:
Deze game moet ik ook echt hebben. Vroeger hele zondagmiddagen besteed aan Duke Nukem 3D Veel mensen zitten te klagen over de graphics al vind ik dat nog wel meevallen hoor, het is misschien wel niet het mooiste spel van het moment, maar ik vind het zeker niet lelijk.
Online? Hoe dan? Als ik online ga kan ik op een opponent wachten tot ik een ons weeg (en dat duurt ff), maar er is echt niemand online meer in die game.
Apogee games mogen terug komen, doe dan ook maar Hocus Pocus, en een spel waarin je met een katapult rondliep en begon op een begraafplaats. Het was shareware want aan het einde vocht je tegen een draak waarna het spel was afgelopen en ik een scherm kreeg waarin stond dat ik het alleen in Amerika kon bestellen. Het was de tijd waarin ik het zo raar vond dat op veel plekken P.O Box oid stond en ik steeds iets had van WTF is dat???
Je hebt een code ingewisseld voor: Demo van Duke Nukem Forever Deze is toegevoegd aan je downloadwachtrij. Geef een bijkomende code hierboven op, als je deze wilt inwisselen. Hail to the king Baby \o/
First Access member word je door Borderlands GOTY te kopen of Duke Nuken Forever te pre-orderen bij geselecteerde winkels
Hoop niet dat de demo representatief is voor het eindproduct, anders breng ik die game na een half uur weer terug De demo: -Speelt kut -Loopt kut -Is uber lelijk -Niet eens ook maar een beetje grappig
Serious? Dat zou wel een behoorlijke domper zijn. Ookal gaat het om een demo,...maak maar zelden mee dat het eindproduct veel afwijkt van een eerder uitgebrachte demo.
echt niet.. tis niet grappig nee maar speelt niet kut en loopt niet kut en is niet uber lelijk [edit] ok 2e level is wel uber lelijk en speelt geheel anders dan het eerste level, of ligt t aan mij?[/edit]
Heeft niemand van jullie een capture card? Zo ja; Neem die demo dan eens op. Zo nee. Ehm, upload de demo zodat ik em zelf kan spelen.