[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Xmen: First class

    Gister in de voorpremiere gezien, damn wat een vette film! die oude xmen films vond ik allemaal vrij matig maar deze film heeft me heel erg verrast. Speelt zich af voor de andere films, ook voor de wolverine film dus je ziet hoe het allemaal begonnen is eigenlijk en hoe magneto evil wordt:p film verveelt geen moment en ze hebben wolverine (hugh jackman) er toch nog even ingedaan op een geniale manier dat de hele zaal stuk gaat van het lachen:D
    Zelfs als je geen xmen fan bent (ben ik zelf namelijk ook niet echt) is dit ook een hele toffe film om te zien.

    8
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    The curious case of Benjamin Button

    Prachtige film zeg, over een man die oud word geboren en dan steeds jonger begint te worden. Echt een unieke film gewoon. Prima acteerwerk van Brad Pitt ook.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tegen al mijn verwachtingen in vind ik het ook een mooie film! Het einde :'-( .
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Helamaal mee eens. En dat met Wolverine was idd echt geniaal!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al zo vaak bij de videotheek met die film in mijn handen gestaan (ja daar ga ik soms nog heen), wel de moeite waard dus? Misschien dan toch maar eens aan geloven. Forrest Gump was uiteindelijk ook de moeite waard (had ik hetzelfde gevoel bij)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Moet je Hachi met Richard Gere eens zien. ;)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja! Zeker wel. De film is echt verrassend.

    Al gezien.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    L.A. Confidential

    Geniale misdaadthriller. Het mooie bij deze film is dat het heel lang duurt voor je door hebt waar ze heen willen, er worden telkens weer nieuwe plots/zaken ingebracht waardoor je je echt afvraagt wat ze nu willen. Maar op een gegeven moment worden ze dan (voor mij op een redelijk onverwachtse wijze) allemaal samengebracht. Vond het verhaal dus wel redelijk ingewikkeld, klasse bedacht. Vond verder met name Russell Crowe heel sterk spelen als de ongeremde bad cop. Heel geloofwaardig. Rest van de acteurs ook top. Ik leefde op een gegeven moment echt mee in de film, dat is het beste compliment dat je kan geven.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Maar het eind had je opzich wel kunnen zien aankomen :)

    Ze leggen verder niet uit hoe het zo gekomen is, maar ja..then again, het is fantasy.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat vond je er van? :cool:
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt een vette film noir idd! Ik raad je aan om Chinatown ook te kijken, als je die nog niet gezien hebt.

    Zijn er nog meer vette film noir's? En dan niet uit de 'klassieke' periode, maar neo-noir, net als LA Confidential en Chinatown.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet gezien. Dit soort films zijn eigenlijk altijd wel goed, dus thanks voor de tip.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou zeggen: doe eens Googlen ;) Er is genoeg.

    En waarom nou weer niet uit de klassieke periode? Zet je er toch overheen man, dan gaat er een wereld voor je open. The Third Man bijvoorbeeld: watertanden!

    http://www.imdb.com/genre/film_noir
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk had je het einde kunnen zien aankomen, het was ook absoluut niet de bedoeling van de makers om het anders te laten zijn. Eigenlijk weet je al vanaf dat ie geboren wordt als oude man, dat hij moet sterven als baby. Dat maakt het alleen maar tragischer.

    Erg leuke hond en een mooie film. Maar ook wel erg simpel.
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Inside Man (2006)
    getipt door een vriend en staat met een 7.7 op imdb. Bankoverval film met Clive Owen, Denzel, Jodie en Dafoe, maar niet echt een film met spektakel, drama en hysterie. Spannend was het ook niet echt, zaten wel wat leuke dingetjes tussen en het was wel oke om te zien. Maar niet heel geweldig, plot vond ik ook wat mager.

    6.9 / 20
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Echt als ik kijk naar jouw recensies steeds en dan het cijfer... dan vind ik dat echt niet overeen komen. 8)
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    het is lastig om een uitgebalanceerde mening te geven in 2 regels ;). Overal vond ik de de film 'oke' om voor een keertje te zien maar verder niet een die ik je zal aanraden of zelf nog een keer zal kijken.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een 6.9 uit 20 he. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf lol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina