Serieus? Dus liever CG beelden waar je geen spat krijgt te zien van hoe het spel eruit zal zien straks op je scherm, dan echte beelden van hoe het ingame eruit ziet? Ik snap dat echt niet...ik vind die CG trailertjes altijd wel grappig, ongetwijfeld zal het prachtig gemaakt zijn..maar je kunt er uiteindelijk geen fluit mee. We zullen nog steeds niet zien hoe het spel eruit ziet en moeten het maar met die scans doen. Ieder z'n ding natuurlijk...maar ik snap het niet Of bedoel je nou in de game zelf....dat je daar liever CG cutscenes ziet dan ingame?
Dat denk ik ja. Heb ik iig wel. De filmpjes zijn de filmpjes en de game is de game, die hoeven van mij niet hetzelfde eruit te zien.
Ben erg benieuwd of Lara nu vloeiend gaat lopen. Na heel lang hier te hebben gelegen, ben ik Underworld gaan spelen, maar tot nu toe een zware tegenvaller. Als Lara gewoon wandelt, ziet dit er goed uit. Als je echter de stick iets te ver vooruit duwt, gaat ze ineen raar rennen en stopt ook raar. Vanuit stilstand rennen en weer stoppen ziet er erg onrealistisch uit. Balen, want zelfs al tomb raider fan vind ik er geen doorkomen aan. Hm, de nieuwe game wordt 18+ en dat is een goed teken http://asurvivorisborn.blogspot.com/2010/12/changes.html https://picasaweb.google.com/114858...fHEru_JTA&feat=directlink#5596378155841931362 I'm in love
Underworld is juist geweldig man, ik heb me er echt goed mee vermaakt, een van de betere TR games en echt veel beter dan Legend ook.
Hoe dan ook, als je alle Lara's gaat vergelijken nu zie je wat een groot verschil er is, ze ziet er nu echt hardstikke realistisch uit qua alles gewoon. Dat kun je vooral zien in het bovenstaande plaatje, het blijft CG maar tjonge..het is een prachtige vrouw geworden nu
Echt sinds tijden dat ik zo'n mooie CGI heb gezien ! De eerste seconden van de trailer dacht ik nog , is dit nou echt of wel gemaakt. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de gameplay beelden !
Schitterende trailer inderdaad, net wanneer je denkt dat CG niet mooier meer kan na die Final Fantasy films, nou wel dus. Op deze manier zou je prima een film van Tomb Raider kunnen hebben. En godskolere, wat een mooi vrouwtje is ze hier zeg, sexy is gewoon niet meer het juiste woord maar gewoon schattig en mooi
Als de kwaliteit van het spel net zo goed is als de CG trailer dan komt het wel goed. Heerlijk om naar te kijken.
Ik ook. Zeer mooie trailer. Maar hoop echt niet dat ze teveel vernieuwingen hebben gemaakt.. Moet wel Tomb Raider blijven..
Eind van de trailer stond Fall 2012, dat betekent toch najaar/herfst 2012? Dan zouden we nog lang moeten wachten, had begin 2012 gehoopt.
Godsgruwelijk lang nog zeg,niet verwacht. Maar het betekent ook dat ze niet aan het jagen zijn en dat is ook een goed teken. Er komt genoeg aan games, dus het is geen ramp.