Haha dat is het probleem juist, die tactiek werkt voor geen meter als je tegen over een snelle aanvaller staat, iedereen heeft wel aanvallers met Pace 85 + en als je dan met die tactiek aankomt lopen ze er zo omheen, tenzij je met IF Chiellini, IF David Luiz, IF Thiago Silva etc speelt maar dat zijn uitzonderingen en zijn allemaal duur.
Ik zou never nooit een pakje kopen als ik jou was, je zei net dat je 5k had, als je dan een pakje koopt ben gelijk blut en de kans dat er troep inzit is heel groot, ga handelen, koop bronze packs en verkoop contracts etc, maar koop geen pakjes, als er niks in zit kan je weer opnieuw beginnen, ik had het destijds ook gedaan en opnieuw beginnen is zwaar kut, ik zou pas pakje kopen als je ong 100k hebt en dan af en toe eentje en niet al je geld eraan op maken.
EDIT: Kga zelf denk ik me Liga BBVA en BPL team verkopen want de prijzen dalen als een gek. Zometeen komt BPL TOTY uit en dan gaat iedereen natuurlijk weer hun spelers verkopen om die BPL spelers te kopen, spelers worden natuurlijk niet gekocht, en daardoor zet iedereen al hun spelers er goedkoop op waardoor andere dat ook weer moeten doen met als gevolg dat de hele markt crasht. ( wow wat een kut zin ). Kga denk ik wachten tot volgende week woensdag, dan zijn al die TOTY's voorbij en zullen de prijzen niet meer verder gaan dalen, kga een heel cheap ass teampje maken, Mensen hier ervaring met Bronze/Silver teams? Kwil er max 50k aan uitgeven want kwil groot gedeelte van me geld gewoon bewaren tot na woensdag.
Laatst bewerkt: 3 jun 2011