FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    LT zorgt ervoor dat je verdediger de goal afschermt.
    RT is sprinten.
    A is zo een standtackle.

    De combinatie van deze 3 zorgt ervoor dat je verdediger gewoon meeloopt met de spits en zo de goal afschermt. Maakt hij 1 foute move dan heb jij de bal:D

    Ok ik moet er wel bij zeggen dat als je bv terry in je verdediging hebt staan en agbon loopt je voorbij dat dit niet gaat werken doordat terry veel te traag is
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, thanks voor de tip. Toch maar eens uitproberen dan, want m'n laatste potjes heb ik alleen maar verloren op het nippertje. 2-3, 0-1 etc. :mad:
     
  3. iEzra HD

    iEzra HD Alleen FTG en FCB!

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, dit is mijn team niet heel erg goed klik
     
  4. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk bedrag is het slim om de 59' methode te doen?

    Als je 5000 hebt? of eigenlijk pas als je 20.000 hebt?
     
  5. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    met 5k kom je bijna nergens dus zou wat doorsparen als ik jou was:)


    Net de finale van cup of the nations voor de 4de keer op rij gewonnen en wie dan ook anders maakte ook weer de winning goal:)
    Saha natuurlijk:)

    http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77396010
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  7. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Saha, welk land is hij afkomstig?

    wel een mooie goal zeg:eek:
     
  8. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    frankrijk en hij speelt bij everton
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha dat is het probleem juist, die tactiek werkt voor geen meter als je tegen over een snelle aanvaller staat, iedereen heeft wel aanvallers met Pace 85 + en als je dan met die tactiek aankomt lopen ze er zo omheen, tenzij je met IF Chiellini, IF David Luiz, IF Thiago Silva etc speelt maar dat zijn uitzonderingen en zijn allemaal duur.

    Ik zou never nooit een pakje kopen als ik jou was, je zei net dat je 5k had, als je dan een pakje koopt ben gelijk blut en de kans dat er troep inzit is heel groot, ga handelen, koop bronze packs en verkoop contracts etc, maar koop geen pakjes, als er niks in zit kan je weer opnieuw beginnen, ik had het destijds ook gedaan en opnieuw beginnen is zwaar kut, ik zou pas pakje kopen als je ong 100k hebt en dan af en toe eentje en niet al je geld eraan op maken.

    EDIT: Kga zelf denk ik me Liga BBVA en BPL team verkopen want de prijzen dalen als een gek. Zometeen komt BPL TOTY uit en dan gaat iedereen natuurlijk weer hun spelers verkopen om die BPL spelers te kopen, spelers worden natuurlijk niet gekocht, en daardoor zet iedereen al hun spelers er goedkoop op waardoor andere dat ook weer moeten doen met als gevolg dat de hele markt crasht. ( wow wat een kut zin :+). Kga denk ik wachten tot volgende week woensdag, dan zijn al die TOTY's voorbij en zullen de prijzen niet meer verder gaan dalen, kga een heel cheap ass teampje maken, Mensen hier ervaring met Bronze/Silver teams? Kwil er max 50k aan uitgeven want kwil groot gedeelte van me geld gewoon bewaren tot na woensdag.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  10. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk ook een beetje hoe je zelf speelt.
    Want ik heb ferdinand en terry in als cb staan en agbon of andere spitsen komen er moeilijk doorheen
    1: omdat ze echt tanken zijn
    2: omdat ik niet blind ga volgen.
    Ik weet dat terry traag is dus ik drijf die spitsen wat naar de buitenkant en laat hen langs de lijn gaan terwijl ik gewoon door het centrum ga.
    Als hij voorzet vangt terry of ferdinand dit bijna voor 90% op en als hij naar binnenkomt dan gebruik ik de LT+A methode:)
     
  11. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als ik een heel engels team heb (nationaliteit) zou hij er dan met 100 Chemistry erin passen omdat hij toch bij Everton speelt?


    Ik zou never nooit een pakje kopen als ik jou was, je zei net dat je 5k had, als je dan een pakje koopt ben gelijk blut en de kans dat er troep inzit is heel groot, ga handelen, koop bronze packs en verkoop contracts etc, maar koop geen pakjes, als er niks in zit kan je weer opnieuw beginnen, ik had het destijds ook gedaan en opnieuw beginnen is zwaar kut, ik zou pas pakje kopen als je ong 100k hebt en dan af en toe eentje en niet al je geld eraan op maken.[/quote]

    haha ok bedankt.
    Heb het helaas al gedaan, en je had gelijk. Ik snap alleen het brons pakje kopen niet? is ook troep..
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    met een brons pakje heb je makkelijker kans om te verdienen.bijv. contracts,morale en fitness cards.
    Een bronze pakje heb je al voor 400 coins,met een beetje geluk kan je 2 a 3 spelers kwijt voor 200 a 250 en die cards voor 150 of 200.vaak haal je 600 a 700 omzet uit een bronze pakje(met geduld).kost heel veel tijd,maar zo kan je winst maken,sneller dan met gold.
     
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 2 bronze spelers, worden maar niet verkocht, en zal zo wel is even doen :

    nog een vraag : Voor hoeveel moet je fitnesskaarten, teneus, en die dingen verkopen eigelik>
     
  14. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok bedankt.
    Heb het helaas al gedaan, en je had gelijk. Ik snap alleen het brons pakje kopen niet? is ook troep..[/QUOTE]



    Dit is mijn team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dKDnSyE1baW21

    En die bronze methode is eigelijk vrij simpel.
    Je koopt een bronze pack voor 400 en er zit eigelijk allemaal slechte sh*t in.
    Je zet alles op de tradepile voor 150 start price en 200 buy now price.
    Je hebt dus zowizo mooie winst, het duurt wel ff voordat die bronze kaarten verkocht raken
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    verschilt per dag.Tenues moet je ff zoeken.Vaak zijn de rare bronze gewilder dan Chelsea,Barcelona,Milan,Arsenal etc.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Khad ook Ferdinand,Terry gehad maar ik kan er gewoon totaal niks mee, ondanks ik een grote fan van Terry ben vind ik hem in Fifa niet echt goed, vaak heb je van die kerels die lange bal op hun Pacewhores geven en dan zijn ze ook in 1 keer weg. Ik kan gewoon niet spelen met Trage CB's, in me BPL team had ik altijd IF Luiz Centraal samen met Richards die gewoon een baas is als CB, Kolo Touré vond ik ook altijd wel goed.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in de barclay lque idd wel een probleem.nu heb je Samba IF2 dat is echt een beest,fysiek beresterk,kopsterk en PACE 80....samen met IF LUIZ in het centrum en je hebt een super Blok
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  18. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals ik al zei ligt het ook aan je eigen spel.
    Die lange ballen zijn idd kut, maar meestal lukt ze dat niet tegen mij:D
     
  19. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt iedereen voor het advies!

    Wat is nou eigenlijk de beste tijd om het erop te zetten? 12 uur lang? of 1 uur lang?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Daar komt nog bij dat je af en toe een of andere afrikaan met 85 Pace kan krijgen en die dus makkelijk voor 5k kwijt kan.

    Maar iemand ervaring met Bronze/Silver teams? En kan ik voor 50k een mooi silver teampje maken? En welke competitie is daar het best voor? Liefst niet Braziliaanse want kwil niet 300k uitgeven voor een silver team ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina