[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vond de demo juist erg leuk (First Look), weet niet of dit de zelfde demo is?
    Waar bij je met een krijt op een bord mag tekenen, of in de wc met drollen kan gooien?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar dat was nog wel leuk en niet lelijk... zit nu in een 2e level in de woestijn ofzo en dat is wel erg.. kan niet eens goed richten en ga om de 2sec dood om vervolgens 40sec te laden

3. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had hier geen last van, was ook tot de woestijn gekomen. Wellicht geen goeie demo versie?

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    fucking hey.. vanuit woestijn level ga je naar een grot.. en ineens krijg ik framedrops en krijgen de gfx een schop! daarna ga je weer terug naar woestijn en weer framedrop en downgrade gfx.. ze hebben echt oude levels met nieuwe gecombineerd en dat is te zien

jullie moeten echt zelf even spelen.. eerste level loopt gewoon nice en gfx ok. dan 2e level is echt uit 2001.., om maar niet te spreken van de laadtijden

Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Die laadtijden zijn echt verschrikkelijk ja. Duurt gewoon 30-40 sec voor je weer kan spelen, en gewoon ELKE keer als je doodgaat.

Ik hoop gewoon dat dit precies dezelfde unpolished demo is die ik acht maanden geleden ook op Firstlook speelde en dat de retailgame een stuk meer opgepoetst is, want anders geef ik deze game weinig kans...

Vooral het regenerating health systeem (bij Duke horen gewoon medpacks, punt), en het feit dat je maar twee wapens bij je kan hebben (twee? TWEE?! In DN3D kon je er fucking 10 tegelijk dragen!) vielen me erg tegen.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja valt het je ook op dat het eerste level heel anders speelt dan het 2e level. en het grot gedeelte in level 2 heel anders dan in de woestijn?

7. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Pre order hem bij Amazon, je krijgt dan de demo code gelijk en dan kan je de pre order gewoon annuleren :)

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Pre-order maar voor mij dan als het zo makkelijk gaat? :p En daarna uiteraard weer annuleren. ;)

Is het trouwens nog mogelijk om de demo te bemachtigen? Via een Nederlandse site ?

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat voor mij ook zou willen doen, graag! Ik heb daar geen account.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dezelfde demo als firstlook dan? Had wel verwacht dat ze inmiddels een stuk verder waren in de ontwikkeling.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, hoop dat GiantBomb met een quicklook komt dan, misschien dat ze daarom de pre-orders zo pushen? Gebeurde bij het gefaalde Homefront & Brink ook al :)

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Zijn ze ook (de game is al Gold, hij moet volgende week in de winkels liggen), maar blijkbaar hadden ze geen zin om een nieuwe demo te maken dus hebben ze deze maar uit de kast getrokken. Hoop ik...

Heb de demo net voor de tweede keer gespeeld en ik moet zeggen dat het nu al went, tweede keer was een stuk leuker :D Vooral die Holoduke is echt hi-la-risch :lol:

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar is holo duke?.
    heb de demo nog is gespeeld.. dat woestijnlevel.. echt vreselijk..

14. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net demo gespeeld...DUKE IS TERUG! En hoe :D :D :D De echte Duke 3D sfeer zit er weer 100% in! :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wees ff objectief man, ik ben helemaal voor ieder zn eigen mening maar kom op.. dat woestijnlevel kan ECHT NIET.. dat is echt uit 2001. die pigs die neervallen en alles valt in blokken uit elkaar alsof het unreal engine 2 is ofzo. dat vliegtuig wat neerstort valt recht naar beneden om een perfecte brug te maken. laadtijden van 45sec per x dat je doodgaat.

Check bij 0:47 die gfx switch als je van de mijn weer naar buiten gaat...|:-

I love Duke (no homo) en daarom koop ik hem, maar wees gewoon eerlijk tegen jezelf en deze game (althans de demo) is outdated en zwaar ook

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Wow net ook gespeeld, wat een fail is deze game.
    Verwachtte er al niet veel van, maar het is nog gayer dan ik dacht.
    Graphics zijn inderdaad uit de tijd van Doom 3 en Prey. Animaties zijn echt zelfs uit de tijd van Quake 2.
    Geen last van de framedrops en lange laadtijden op me pc.
    Het geluid van de shotgun reload komt me ook heel bekend voor. Ik zelf denk HL2.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal de demo nu binnen op mn pc.

Ben benieuwd , zowiezo zijn mijn verwachtingen laag.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Damn krijgen jullie tegenwoordig geen begrijpend lezen meer op school? Hij zegt dat de duke sfeer er helemaal in zit. Hij zegt niet dat de game ubermooi is ofzo.

20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Ik geef een code voor de demo weg aan een creatieveling. Zie het "te ruil" topic.

Deel Deze Pagina