[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, dát is een reden waar ik me goed bij kan inleven. :+ Heb ook nog genoeg games te koop staan, maar ik bump het topic niet omdat ik dan games op de post moet gaan doen. :D

Ik wacht iig tot morgen met het downloaden. Kwam al nauwelijks de store in door al die errors.
    Hopelijk kan ik morgen ook aan mijn PSP games komen...

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net even het eerste level van Dead Nation gespeeld.

Leuk spelletje maar duidelijk een PSN titel en geen AAA release.

Doet me denken aan Hunted op de Xbox 1

Ga me er misschien wel een paar uutjes in co-op mee vermaken maar zou hem niet aanraden boven de andere 4 spellen die je kunt downloaden

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tenzij je de andere 3 al hebt of niet leuk vindt.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Uiteraard, als je al zeker weet dat je die ander games niks vind of al hebt is het een ander verhaal.

Maar stel dat je nog geen van de aangeboden games hebt en een redelijk brede smaak hebt dan zou ik toch eerder Infamous, Wipeout , LBP of Ratchet aanraden

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ben voor Infamous en Wipout HD gegaan. De rest allemaal al gespeeld. Infamous altijd al eens willen spelen, evenals Wipeout HD, dus een mooie deal voor mij :p

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Denk dat ik toch maar eens m'n PS3 ga afstoffen om LBP en Wipeout te downloaden. :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wipeout gaat online natuurlijk weer een boost krijgen! :)

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is het toch een shit apparaat eigenlijk. Infamous gedownload, maar die kan ik niet instaleren, want m'n schijf is vol. Vervolgens kan ik wel (via us account) Stardust HD downloaden, maar als ik die wil spelen moet ik eerst een update (a 7 minuten) downloaden...

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    InFamous en Ratchet en Clank binnen. Niet dat ik ze veel zal spelen, maar beste wat er is en gratis! :+

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ligt toch ect wel aan jezelf.

Je kan zelf bepalen wat je op de hdd behoudt.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Al is dat wel wat minder makkelijk te beheren dan op de 360.

Is er eigenlijk wel ergens zo'n Memory tab als op de 360 waar je makkelijk wat op kan schonen? Ik heb hem nog niet gevonden :+

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Toch heeft ie gelijk. PS3 staat amper aan en zodra ie aanstaat gaat ie binnen no time uit omdat ik er gek van word. Even een game spelen? nee weer een update downloaden en dan installeren = meteen geen zin meer. Precies hetzelfde gisteren, InFamous 2 demo gedownload en dacht lekker proberen. Maar nee hoor, eerst installeren. |:- Net zoals trophies vergelijken met vrienden, duurt ook jaren voordat het geladen is

Het is dat Uncharted 3 komt anders had ik het ding al verkocht. Uiteindelijk toch een slechte aankoop geweest ondanks dat ik vroeger een Playstation gamer was.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, op de 360 staat het per game terwijl heb bij de PS3 eerder per type staat (game data en save game data). Enigste mindere aan het geheugenbeheer van de PS3 is dat je kan zien hoeveel je nog over hebt op zo'n god verlaten plek in het optie menu staat.

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is geen kut-apparaat, ze hebben gewoon gefaald qua gebruikersgemak, feel, empathie en ga zo door.

Je hebt helemaal gelijk met wat je zegt, dat het je ontneemt van je speelplezier. Op dit punt is juist de Xbox heer en meester. Echter is PS3 op de market gebracht als totaal-oplossing qua media. Hierin hebben zij gefaald.

De xbox daarentegen heeft zich voorgedaan als game-console maar langzaam en zeker gaan zij zich richten als total-entertainment console. Xbox pakt het gewoon andersom aan.

Tevens haat ik bij de PS3 de friendslist chat-functie. Gewoon geen fucking cross-chat functie!!!!!! En dat in een apparaat wat meer dan 600 euro kostte om het te maken !!! :lol:

Ik gebruik hem niet eens meer als blu-ray speler omdat ik het vervelend vind dat ik soms een fan hoor. De ps3 is voor mij puur voor de 3 a 4 exclusives per jaar, meer niet. Ik zit liever niet achter de PS3.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik <3 mn PS3 nog wel maar dat is ook alleen omdat er af en toe een geweldige exclusive voor uit komt. Ik zou Demon Souls, Uncharted 2 , GoW 3 , Killzone 3 etc niet gemist willen hebben.

Maar aan de andere kant, als die games er niet waren geweest had ik het nut van de PS3 ook niet meer ingezien. Als MP gamer die graag in party's en private chat zit vind ik het echt een waardeloos apparaat.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dead Nation wordt nu opgestart. :cool:
    R&C ook gepakt. Andere heb/had ik al.

Dead Nation heeft veel value en meerdere difficulty settins, co-op e.d. Hoge reviews etc.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    same here, maar goed de exclusives maken het voor mij meer dan goed.

Maar goddamn ben Infamous aan het installeren, dat gaat gewoon letterlijk uren duren. Zit nu op 13% na een half uur oid |:-

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    De PS3 is in tegenstelling tot de PS2 teveel shooter en te weinig RPG. Had ik totaal niet verwacht toen ik dat ding kocht.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is nog zoiets, waar zijn alle toffe JRPG's??

Daar had ik er ook echt meer van verwacht, snap ook niet dat ze bijv Tales of Vesperia niet in de EU uitbrengen

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, waar is Kingdom Hearts 3 sletjes! :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina