Doel meer op het programmeren ervan in de game. Dat je dus niet een bug hebt ofzo die je alsware NOS geeft de hele race lang. Je ziet dit soort dingen zovaak in games. Er komt een extra feature bij en vervolgens blijkt die niet goed of niet realistisch genoeg te werken door een bug of glitch. Zou zonde zijn, want ik wil mijn voordeel er wel mee kunnen halen, maar ook niet teveel. Anderzijds wil ik er ook geen nadelen van ondervinden als ik bij een niet Kers team rijd. Ik wil ook niet tever op de zaken vooruit lopen; probeer hier alleen maar een realistische mogelijkheid te schetsen. Met patches zou het wel op te lossen zijn, maar daar heeft CM ook nog nooit van gehoord. Althans bij F1 2010 niet. Ik heb het dan even niet over de pit stop bug.
Er staat in de tekst van Hybrid dat de safety car er in zal komen, maar we zullen het wel zien als er meer info uitgebracht wordt.
De ontwikkelaar van Codemasters heeft het bevestigd. Ook zal je de vleugels van de andere coureurs zien opengaan en je zal merken dat ze KERS gebruiken.
Heb er nu al zin in, maar ik hoop naast alle tweaks en dergelijke dat er ook vette nieuwe features inzitten. Het zou, net als bij Fifa, mooi zijn als je ook een eigen F-1 team kon leiden. F-1 teams van de kalender uiteraard. Ik hou gewoon van dat soort extra dingetjes; heeft voor mij wel degelijk meerwaarde bij het spelen van een game als deze.
Ziet er weer ontzettend gelikt uit hoor. Als ze nu een AF product kunnen aanleveren ga ik deze zeker aanschaffen.
erg vet, ga ik zeker halen! misschien ook weer ns tijd om F1 2010 uit de kast te halen; daar ben ik pas in seizoen 2
Liever hadden ze die tijd gebruikt om safety car goed erin te zetten en de de game te polishen. Ik skip toch altijd alles nadat ik de finish over ben.
http://ps3life.nl/nieuws/9493-video-s-vrijgegeven-van-het-f1-2011-pers-event-in-londen/ Nieuwe gameplay
Yes, net als KERS. Ziet er wel erg strak uit. Als het nu 100% af is, kan het echt een toffe game worden.
Grafisch is het ook hetzelfde. Echt zonde dat bijvoorbeeld personen en hun animaties buiten de auto zo waardeloos zijn. Het ziet er gewoon niet uit. Doe het dan gewoon niet Codemasters! Nadat F1 2010 zo'n enorme teleurstelling voor mij was, ben ik heel huiverig voor 2011.
Precies, er zullen zat dingen verbeterd zijn maar ze hebben schijnbaar nog niet veel geleerd van F1 2010. Desondanks koop ik het spel gewoon op de release want het blijft tof om in een league rond te racen.