Alleen losers hebben een PS3!11!!! Ok, import dus? Jammer dat ze het in EU niet ook in juli uitbrengen. Een game ga je toch niet releasen rond een van de grootste games van het jaar. Dan vraag je om een mislukking.
Inderdaad, dit lijkt me net zo'n geval als VAnquish. Overal geweldige reviews maar na 3 maanden al voor €15 euro bij zavvi te koop omdat niemand het voor de volle prijs koopt
En dan is de vraag dus of ik evil ga zijn en daar op ga anticiperen, of zeg ik dat ik daar niet aan mee wil werken en het full price koop. Hm... Een goed geweten of een wat meer gevulde beurs.
Ja, natuurlijk! Wie niet dan? Ik heb het altijd al een mooie game gevonden, maar nu ik de demo heb gespeeld weet ik dat het met de gameplay ook wel goed zit. En dat de game er in beweging nóg mooier uitziet dan op screens.
Ik heb nog steeds geen gameplay gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen. De hele presentatie is natuurlijk \o/.
Ik had eerlijk gezegd inderdaad wat verwacht over een bepaalde Sony console waar een stoflaag van 5cm op ligt. Maar eventjes een Japanse account aan maken dan, als ik er niet nog eentje heb liggen van vroeger.
Ik heb hem tenminste gespeeld. Overigens is september een perfecte releasemaand voor deze game voor mij. Buiten Zelda komt er voor mij die maand toch niks/nauwelijks boeiends uit.
Op 9 september kom Disgaea 4 al en die heeft toch echt voorrang Maar deze komt er zeker, de demo was tof!
De demo is inmiddels (alweer een tijdje) van de US Marketplace te downloaden. Dus voor diegene die geen Japanse account hebben, maar toch de demo wilden proberen...