FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iEzra HD

    iEzra HD Alleen FTG en FCB!

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel kut dat die zo goedkoop zijn maar dan worden de spelers toch goedkoper?
     
  2. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet eens pakjes kopen:eek:
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz ach de 360 markt is ook allang gecrasht..
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Kan ook via de web-app
     
  5. PSV

    PSV Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, omdat mensen nu meer pakjes kopen stijgt het aanbod van spelers, de vraag blijft gelijk dus dalen de prijzen.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon nu alles verkopenw at je hebt. Zes dagen niet spelen voila. Je kan een hoop betere spelers kopen!


    Zelf maar eens verstandig geweest. Was me Real team weer eventjes zat (maar weet dat ik er binnenkort wel weer mee speel) dus heb hem ditmaal lekker gehouden (en geen IF Frans team aangeschaft wat ik beetje had bekeken) en intussen lekker aan het doorsparen op die account.

    Op met tweede account lekker nieuwe handel gestart die verdomd lekker loopt. Als ik dat had geweten had ik die vanaf het begin gedaan.

    En op me derde account (ze zijn zo makkelijk aan te maken) lekker een russische team gemaakt. Lekker 5-2-1-2 met Momenteel die Braziliaanse IF keeper (80 maar best goed) een sterke verdediging door die portugezen. IF Honda, Normale Semak (wat een heerlijke speler) IF Voronin (verbazend relaxt) en Normale Doumbia (If komt er hopelijk aan) en IF Kherzakov. Vooral die laatste is een beest. Niks skil shotjes. Gewoon hard schieten door de keeper heen!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  7. PSV

    PSV Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor mensen op ps3, koop de gold premium packs ik heb er nu al 30 gekocht ofzo maar ik heb ook al minstens 10 if's zoals if reina, if di maria en net nog if hernández!!
     
  8. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Troeppp.....

    Iemand toevallig, Aurelio,75, van liverpool kopen(kreeg ik uit pakje, is ene braziliaan)

    Topuz, had ik al, is een turk Cam 76
    Lanzafame (wel heel snel, kreeg ik uit pakje) is een italiaan 76.

    Wil het liefst ruilen, of verkopen, ruile tegen een Engelse speler minimaal 75, en 4-2-2-2 optelling!

    Ps: hoeveel kan ik vragen voor aurelio, topuz en lanzafame

    is wel voor playstation 3
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  9. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zometeen mijn IF Falcao verkocht, en met het geld dat ik ervan krijg en het geld dat ik nu heb ga ik alleen maar Premium gold packs van 5000 kopen. Heb dan denk ongeveer 35000 te besteden. Mijn team staat toch al, en ben niet van plan het te versterken. Als mensen zeggen dat er nu zoveel IF's bijzitten moet ik het ook maar eens gaan proberen.
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop nooit pakjes en heb nog niemand voor mijn team gekocht, ik wacht totdat ik het geld om alles in één keer te kopen. Prijzen zakken toch alleen maar;)

    En ik koop nooit pakjes, verdien mijn geld met handelen en spelen. Al is handelen tegenwoordig nog max 20k per dag
     
  11. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar voor skill shotjes heb je ook skill nodig vriend! }:]
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag,

    als je bv een verdediger van 77 IF hebt, is super duur, waarom kan je dan nie gewoon een verdediger van 78 pakken? is dan toch beter?
     
  13. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd, Richards is de beste RB int spel en is maar 79. Maar je hebt gelijk.
     
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    PS: Dat Fifa is toch corrupt he. Sta ik met 4 verdedigers tegen 1 aanvaller en elke keer als ik er tegen aan beuk dan houd mijn speler in en looptie gewoon door. de tegenstander maakte geen kapbewegingen ofzo, liep gewoon rechtdoor
     
  15. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    net 2e pakje gekocht, enige die interresant is : Keita hoeveel kan ik daar voor krijgeN?

    En Fabio en nog CB van Porto...
     
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel meer dan duizend voor Keita, je kan m er voor 1500 BIN opzetten en hopen.
     
  17. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    7 Gold premium packs gekocht, en ja hoor alleen maar shit.
     
  18. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, maar waarom zijn IF zo duur?
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze maar een bepaalde tijd beschikbaar zijn en er dus ook maar minder van zijn tov de normale versies. Daaruit volgt dat de vraag velen malen hoger ligt dan het aanbod waardoor de prijs hoog is.
     
  20. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, economie:9

    Heb weiniggeld, morgen niet veel spelen, pinketeren weg, dus zit geen gouden pakje meer in denk ik. Misschien morgen 1
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina