[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht dat dit dezelfde video was als die van Fiasco? :9
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  3. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er allemaal goed uit, alleen op gebied van graphics zie ik niet super veel verschil.
     
  4. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 12 krijgt special edition

    We zien het niet vaak, als we het ons goed herinneren zelfs nooit, dat een sportgame een special edition krijgt, maar EA wil hier maar al te graag voor het eerst aan meedoen. Het zal naast een gewone versie van FIFA 12 ook een special edition uitbrengen enkel voor diegenen die de game zullen pre-orderen.

    Die mensen zullen 18 Gold packs (3 packs per maand en dat voor 6 maanden) krijgen om hun FIFA 12 Ultimate Team uit te bouwen. De Gold packs bevatten een mix van 12 items, inclusief spelers, contracten, stadiums, managers, staff, fitness, ballen, truitjes en nog zoveel meer. Daarbovenop zal je ook nog 'zeldzame' items terug kunnen vinden zoals betere spelerseigenschappen en langere contracten. En daar betaal je in totaal 0 euro meer voor. Als dat niet mooi meegenomen is.

    Weet niet of het al gepost is, & heb geen zin om hele topic af te zoeken :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nice, die haal ik denk ik wel. :thumbs:
     
  6. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alles gelezen en echt wow :eek:! Ze hebben nog ff de tijd om die foutjes te verhelpen en wat dingetjes te verbeteren en dan is dit toch ruim de beste voetbalgame ooit :eek:!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb er best wel weer zin in. Ik hoop alleen dat wat doen aan die fouten in de klassementen.

    Ik moest hem in Fifa 11 op minimaal Professioneel zetten wilde hij die klassementen registreren. Doelpunten spelers, stand etc.

    Doe ik dat dus in Fifa 11, met de opdracht van het bestuur om de beker en titel te pakken.

    Ik pak dus geen beker, geen titel en nog zeggen ze dat ik mijn doelstellingen gehaald heb. Is vooral in manager mode hoor.

    Ik weet dat dat niet het belangrijkste is, maar fix die gare zooi nou even EA. Ook zie in de Manager Mode graag nog een paar extra opties.
    Ik zou wel eens wat meer van club willen wisselen nu ik al voor twee seizoenen een 5 sterren manager ben.

    Je kunt wel allerlei tweak aan het besturen veranderen, maar dat vond ik opzich al prima.
    Minder menu's etc of gewoon weer die snelle en praktische menu's zoals in de oude Fifa's zou ook erg welkom zijn.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zo positief vind ik het anders niet klinken, maar goed, ze hebben nog even.

    Wat mij betreft was de gameplay eigenlijk al prima, en hoefden ze eigenlijk alleen kleine ergernissen aan te pakken zoals de menu's en de replays (aantal replays dat je kunt saven/uploaden, lengte ervan, etc)
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    De menu's worden aangepakt, was te zien op een scan tijdje terug. Replays moeten ze ZEKER wat aan doen, gewoon zoals PES: zoveel opslaan als je wilt op je HDD en dan net als PES dat je gewoon de camera en alles kan controleren.

    Verder ben ik wel weer enthousiast over FIFA12, zeker de Impact Engine is een grote verbetering. Het nieuwe tactical defending klinkt ook goed, net als presicion dribbling. Brengt weer zoveel nieuwe mogelijkheden in het spel.

    Ook ben ik blij dat het schieten op de schop gaat en dat de bal meer gewicht lijk te hebben en nog onafhankelijker beweegt.
     
  11. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop er eigenlijk op dat ze
    Pippo 74 maken:)
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  13. Daan_fc_twente

    Daan_fc_twente Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dingen waar ik echt op hoop maar wel niet zal komen

    - Na een afgelopen Online wedstrijd (Head to head) ongeacht of de tegenstander quit tijdens het potje je goals terug kunnen kijken. Ik heb nu al verscheidene keren een mooie goal gescoord maar omdat de tegenstander er vandoor gaat kan ik ze niet uploaden of in m'n herhalingen zetten.

    - Spectating (Gejat van de Nederlandse kampioen uit het filmpje hiervoor) Uitstekend idee.
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je beter een capturecard kopen. Dan neem je alles zelf op, ook al quit iemand. En het is altijd makkelijker dan via EA filmpjes opslaan, uploaden etc. ;)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is een capturecard dan?

    Wat is het spectating? Dat stuk blijkbaar net gemist toen ik drie keer achter elkaar moest niezen. 8)
     
  16. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    dag jongens..

    Ik speel al lang geen fifa meer het laatste fifa deel wat ik speelde is fifa 2005 op ps 2.
    Vervolgens heb ik altijd pes gespeeld vanaf pes 6.
    sinds pes 2009 op de xbox en keer op keer vind ik het wel leuk maar niet echt super, terwijl ik over fifa andere dingen hoor.

    Wat is nu het verschil tussen fifa 11 en pes 11.
    Pes 2011 online vind ik gewoon heerlijk om te doen, maar de laatste tijden ook niet meer.
    Als iemand me aan wil geven waarom ik voor fifa 12 moet gaan zou dat fijn zijn.
    Ik denk er de eerste keer na jaren serieus over na om aan fifa te beginnen, maar wat me tegenhoud is dat pes 11 wel stukken beter is dan zijn voorgaande delen en het gevoel heb dat pes 12 knallend word.
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een PM aangezien ik anders offtopic ga. ;)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel tof, Victor! :eek:

    [yt]CtGSFyoFzNg[/yt]
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Piqué suited up. :cool:
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha inderdaad, iedereen staat er gewoon in z'n voetbalshirt/trainingspak, en Piqué moet weer chique :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina