[XOne] Hunted: The Demon’s Forge

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 18 mrt 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook geen slimme release data. Rage komt uit tegelijk met Gears 3.... sja ... :b:

2. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend is ie voor 39 euri te pre-orderen:
    http://www.budgetgaming.nl/news/1847.html

Zit ook wel hard te twijfelen want het genre spreekt me sowieso aan. Alleen heb Dungeon Siege 3 ook al gepre-orderd en daar heb ik wel iets meer vertrouwen in dan in Hunted.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    http://www.amazon.co.uk/Hunted-Demo...BMEE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1306582546&sr=8-1

ook 39euro en je krijgt

maar ik twijfel nog.. hopelijk voor 2juni wat reviews en ervaringen dan kan ik alsnog die DLC krijgen

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij die voor een NL gamesite werkt heeft deze game vorig jaar op de Gamescom gespeeld en hij vond vooral de controls heel erg slecht, maar in die tijd kan er al genoeg gebeurd zijn. Ben wel benieuwd.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat het wel ok is. Controls voor melee en boog werken goed, magic werkt minder. Wat ik wel tof vind, is dat je equipment ook slijt. Als je veel je schild gebruikt moet je snel een nieuwe zoeken, anders blijft er niet veel van over.

Maar goed, na een paar uurtjes heen en weer rennen komt het toch neer op een hack n slash waar je meer dan gemiddeld aandacht kan besteden aan power ups. Als ik het zo bekijk, zijn er binnen dit genre gewoon betere games te vinden.

Ik zou em misschien wel willen kopen, maar dan na een price drop.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de game erg matig. Controls vind ik niet lekker en het is mij allemaal te standaard. De game doet niks bijzonders.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    never mind. te duur voor een average game dus

8. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe precies, blij dat ik hem niet in een impuls heb gepre-orderd. Ik koop hem over een maandje of 2 wel voor 20 euro bij zavvi o.i.d.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb mn amazon pre-order al gecancelled.. next week toch the duke!
    ik gok ook dat deze game binnen no-time 20ullo is bij zavvi ofzo

Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Game informer een 6.

Zag em al zag hem al staan woensdag bij de frs.
    Blij dat ik hem niet heb gekocht.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha niemand die hem wel heeft gekocht?

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even gekeken naar wat games die net uit zijn en pre-orders ... maar deze is ook echt voor MIJ triest ..... geen hoogvlieger ..... matige gameplay zie ik nu al .... personages lopen elkaar gewoon in de weg etc .......!!!!

|:- :mad:

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Geleend van een vriend en ik vind hem eigenlijk best aardig. Combat lijkt erg op Severance, als dat de titel van het spel is en speelt lekker weg met Caddoc (melee) en E'lara (ranged). Schilden kunnen kapot geslagen worden, dus die moet je regelmatig vervangen. Speel op hardcore difficulty en het spel is lekker uitdagend. Het doet me allemaal erg denken aan één lange AD&D dungeon romp. De orcs in deze game heten Dragkar. Caddoc en E'lara hebben redelijk veel banter samen tijdens het spel; het is wel duidelijk dat ze al langer samenwerken in de mercenary business. Net eindelijk weer in de buitenwereld gekomen, nadat je erg lang in een dungeon hebt gespeeld (het ging maar dieper en dieper en dieper). De omgevingen zien er prachtig uit, net als de karakters. Partner AI is heel redelijk, maar ze blijven inderdaad soms hangen in bepaalde scenery. Niks dat een klein duwtje niet kan verhelpen.

Helemaal geen slechte hack'n slasher, zeker niet als je deze typische fantasy setting houdt en je hem ergens budget kunt oppikken.

Laatst bewerkt: 12 jun 2011
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Denk dat ik hem dan voor een vriendelijk prijsje nog wel eens ergens oppik ... voorlopig is het een te vol schedule ...

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zou ik zeker doen. Ik heb in ieder geval veel slechtere games gespeeld als deze. Ben bang dat de verkoop van Hunted helemaal kapot is gemaakt door de matige review receptie.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik lees ook alleen maar slechte dingen over deze game..
    Leek me nog wel aardig maar het ziet er toch best slecht uit allemaal..(graphics ook)
    Echt een Budget titel zo te zien.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yup, hoop dat Rage & Prey 2 het nog goed gaan doen, anders zou het wel erg lullig zijn voor Bethesda..

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor 20 euro ga ik deze titel zeker kopen.
    Lijkt me best een vermakelijke game.
    Ik wacht dus nog even op een prijsdaling.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, ik speel het op de PC met maximale details open. Het ziet er heel redelijk uit; vooral de lightning is goed gedaan (erg sfeervol). Het is een Unreal Engine 3 game, dus dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten qua graphics.

Ik vind hem wel leuk, maar de fantasy (cliché) setting spreekt mij dan ook wel aan. Noemde al Severance, maar het lijkt ook op Enclave. Heeft iemand hier die Xbox game gespeeld? Het is niet geniaal, maar het vermaakt. Wel vind ik Hunted leuker worden naarmate ik verder kom. Op de hogere moeilijkheidsgraad is er wel degelijk strategie nodig in de latere gevechten, anders haal je het niet. Zo kan E'lara sommige tegenstanders bevriezen (easy kills voor Caddoc) of ze achter een cover vandaan schieten met een fireball arrow. Ik ben in chapter 4 en dit is een lange game voor een hack'n slasher.

Laatst bewerkt: 14 jun 2011

Deel Deze Pagina