[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha oops :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Unknown
    Verwacht een beetje een zelfde film als Taken en dat is het ook wel. Minder actie, maar wanneer er actie is dan is het ook wel tof. Liam Neeson als een simpele baas die een Europese stad op stelten zet. Aardig en boeiend verhaal, plottwist tegen het einde dat ik niet had verwacht en overall gewoon vermakelijk. 7.5
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Children of Men

    Origineel verhaal met geweldig camerawerk. Verhaal had hier en daar wel wat verder uitgediept mogen worden maar heb er zeker van genoten! Laatste actiescene is ook erg vet.

    7.5/10
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Falling Down

    Weer eens gekeken. Blijft toch een aparte en goede film.
    De kleine dingen waar ieder persoon zich aan kan irriteren, maar er mee kunnen leven. Kan bij een anders persoon juist net de "trigger" zijn. En dat is deze film.
    Hij komt steeds in situaties terecht die voor elk persoon herkenbaar is alleen reageert hij er anders op dan de meeste. Verder zit de film vol met scenes die een dubbele betekenis hebben wat ik altijd wel tof vind. En begint die film ook gelijk vanaf minuut 1 zonder een echte introductie, wat perfect bij de film past. Een van me favoriete films in de altijd heerlijk begin jarige 90 LA.

    9/10
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu The Punisher op tv (nooit gezien), is opeens die Waldo from Soviet Russia scene bezig. Fucking briljant, vroeg me altijd al af waar dan vandaan kwam.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja die gast. :cool:
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Before Sunrise (1995) volgens mij hing deze film laatst onderin de top250. Anyways, gekeken met een vriendin .. kan overigens wel begrijpen dat mensen het een goede film vonden en een hoog cijfer geven. Maar ik vond er echt niks aan :x 2 mensen die elkaar bij toeval leren kennen in een trein in het buitenland en de komende 1,5 dag eigenlijk alleen maar met elkaar praten (wat een slap filosofisch gelul af en toe zeg).

    8.5/10
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Huh? 8)
    Je doet het nu gewoon expres! :+

    Ik heb net Unknown nog gekeken, vind het altijd briljant hoe mensen zo een verhaal verzinnen en hem zo uitwerken (= hele tijd snap je niet wat er nou precies aan de hand is en aan het einde komt het allemaal samen) dan heb ik altijd zo'n 'Fuck yeah, I get it' gevoel. :cool:

    7.8/10
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Boondock Saints 2: All Saints day gezien. Het was al een tijd geleden dat ik deel 1 heb gezien, maar bij die film had ik het beter kunnen houden. Deel 2 is niets aan. In deel 1 had je nog toffe shootouts-scenes, waar waren die in deel 2 gebleven (misschien op een van de laatste shootouts na). Die Mexicaanse side-kick had er beter buiten kunnen blijven, de film leek soms meer op een komedie en was totaal niet grappig.
    3/10
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Was een tijdje terug naar Pirates 4 geweest, maar nog geen cijfer gegeven geloof ik. 6/10. Zwaarste tegenvaller dit jaar.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [yt]R4wHB9JWw5Q[/yt]

    Awesome :cool:
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Shutter

    [yt]5vJhcbPvliU[/yt]

    Ging wel, niet echt mijn favoriete acteur/actrice en heel erg spannend was het nou ook weer niet. Maar heb me vermaakt ermee. cijfer: 6,1
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hall Pass
    Had geen al te hoge verwachtingen, en deze zijn deels uitgekomen. Was wel soms lachen, vind Owen Wilson sowieso een baas. Had zo'n verhaal dat je al kon voorspellen aleer je de film uitgekeken had.
    [Spoiler1]Was wel effe Wtf toen je die negerpik zag 8)
    Lag wel plat met die openingszinnen! 'Are you Irish? Cause when I see you, my dick is Dubbelin' :+[/SPOiler1]
    Al bij al toch een grappige film, soms goed kunnen lachen. Hou wel van die 'sex'komedies. 7/10

    + Zag de trailer van Transformers 3 ; Die zag er vet uit! :thumbs:
    + Straks 21 kijken
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Trouwens, wat zag die Owen Wilson er oud uit zeg in Hall Pass!
     
  15. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt wss zo over met zn korte haar.
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    O dieeeee. Die heb ik ook eens gekeken met mijn vriendin. Wat een saaie film zeg.



    Morgen wil ze graag Komt een vrouw bij de dokter kijken. Ik zal maar vast The lion king 3 ofzo klaarleggen of een andere blije film om d'r naderhand wat op te fleuren.
    Komt een vrouw bij de dokter zelf ook nog nooit gezien. Lijkt me niet echt mijn type film, maar zal me er toch eens aan wagen.
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Zojuist weer Legend of the guardians: the owls of ga hoole gekeken.

    Echt een top film. Er zit echt alles in. Het is spannend, leuke humor, het ziet er schitterend uit en het geluid is fantastisch. Net als Avatar vind ik het echt jammer dat ik hem niet in 3D heb gezien.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde fout als Happy feet, de hoofdpersoon is te serieus en te saai. Erg jammer, het had zeker wel potentie, maar vind hem toch minder.
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kan niet echt zeggen dat ik me er aan heb gestoord. Vind het ook wel een heel andere film als Happy feet.
    Maar had inderdaad wel wat minder serieus mogen zijn.

    Heb nu de bluray van The prodigy opstaan.... Wat een geweld! Kippenvel!
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat dacht je? "Eindelijk zondagochtend.. let's do this!"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina