[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In BC 2 is 2 keer genoeg als je die extra explosive damage aan hebt staan toch?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja als je de achterkant goed raakt volgens mij.

Maar opzich is elke class handig, want een medic die een pakketje bij je neergooit als je met zo'n tank bezig bent is ook fijn om te hebben.

Enigste waar ik echt niet tegen kon, waren die pipo's die je constant gaan reviven en de enemy je zo lekker kunnen killen. Dat terwijl die smeerlap acht een steen staat ofzo.
    Ergste keer was dat ik gelijk 5x dood was gegaan daardoor :{

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Is dat zo? Is dat zo'n pack?

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n specialiteit , c4 vind ik het makkelijkste maar die heb je alleen als sniper volgens mij.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alle attacks zijn in battlefield te counteren, een goed team kan analyseren wat de enemy doet en hierop inspelen. Een slecht team gaat blind ala call of duty zijn routines af, wanneer zoiets gebeurd zoek je gewoon een andere server op..

Serieus, k snap het ook heel vaak niet wanneer je aan het attacken bent, de enemy defender alles op een lock heeft en niemand komt op het idee om rook bommen te gooien, dit gekoppeld met recons die motion sensors gooien kun je een keiharde defense heel simpel slopen.. Het heeft niet zoveel te maken met dat dingen overpowered zijn, maar meer met het denkvermogen van je team dus :)

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo vreselijk irritant en vaag dat heli's in Vietnam zo ontzettend snel kapot gaan. Laatst speelde ik met twee maten, na elke 30 seconden moesten we alweer landen om de heli te reparen. 8)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar je kan toch ook heel lang in de lucht blijven.
    Was een keer met een goeie piloot echt zo'n 10 minuten aan het vliegen. Ik telkens repairen en knallen met de MG :D.

8. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend of je met bots kan spelen in bf 3? (net zoals bf 2)

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer kan je in de lucht repareren dan? Het is ons één keer gelukt. We dachten toen dat het een glitch was...

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan niet tijdens het vliegen repareren. Die gozer ging echter hoveren buiten de map en daar kon ik dan rustig dat ding repairen :p

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er is een heli die je in de lucht kan repareren. Weet zo even niet welke het is.

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , al lukt het niet altijd even makkelijk.

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen baart kunst:)!

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beter nu eindelijk gewoon console beelden ook!!!!

Battlefield 3′s Operation Métro map to be shown at E3

DICE has announced that it will be showing both the single and multiplayer portion of Battlefield 3 to E3 attendees next week, but if you think that’s all that will be on-hand, you are sadly mistaken.

There will also be new trailers and screenshots as well as “in-depth press previews.” The multiplayer map, Operation Métro will be made available for press to play on the show floor, and according to the Battlefield Blog it “combines both sides of the scale into one cohesive experience.”

Players will also be able to “temporarily disable vehicles, go prone, mount weapons, lay down suppressive fire and more,” within the map.

The game’s co-op campaign, Team Death Matches and the Battlefield 3 Battlelog with its social tools, feeds and detailed player stats will not be shown, though.

“Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more,” wrote DICE GM Karl Magnus Troedsson.

Battlelog will be available for free upon release. Updates on the later will happen at a later, time, apparently.

Battlefield 3 is out on PC, PS3, and Xbox 360 this fall.

15. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar lees je dat?

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Google 't?

Het staat overal ;)

Klik

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ben ik nu kippig ofzo? ik lees niks over specifieke consolebeelden hoor...

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Jup, ik lees ook niets over het tonen van console beelden.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelt BigKabuto dat hij hoopt dat er met al die nieuwe BF3 shit wat uitkomt, er ook X360/PS3 footage tussen zit. Alleen kan het door zijn enthousiasme ietwat verkeerd zijn verwoord, waardoor het verkeerd kan worden gelezen.

20. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Net even in Battlefield 3 verdiept, beetje laat maar toch. Kan dus eigenlijk niet wachten om dit zowel online als offline te gaan spelen!
    Modern Warfare 3 krijgt het zwaar. :D:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina