[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Seh

Seh Guest

Je mist zijn punt totaal. ;)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Level 70! \o/

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet helemaal, want ik ga er vanuit dat hij ook wel eens een DLC heeft gekocht. Aangezien hij ook graag RPG's speelt neem ik aan dat hij bijvoorbeeld wel eens een Oblivion uitbreiding heeft aangeschaft. Niet helemaal zeker moet ik bekennen.

Bovendien is het aanschaffen van een uitbreiding in wezen ook een heel groot pakket van in game items. Neem Shivering Isles. Haal daar eens alle items etc uit, inlusief geld, en beperk je alleen maar tot de quests. Dan word het toch ook een dooie boel.

Ik kan me niet helemaal vinden in de critici die niet willen betalen voor in game items.

Behalve als die prijzen insane zijn, maar zoals ik eerder al zei: Als de ontwikkelaars merken dat je het echt wil hebben, dan maakt de prijs al niks meer uit. Stoppen met roken is ook zo'n extreem voorbeeld. Mensen zeggen zovaak dat ze gaan stoppen bij een bepaalde prijs, maar net als bij de voornemens voor het nieuwe jaar klopt daar na een aantal weken al bijna niks meer van.

Kort gezegd komt het erop neer dat je er toch niks aan kunt, en soms gaat, veranderen.

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een DLC koop je extra content, bij die mount koop je enn item zeg maar!

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja klopt, daarom zei ik ook dat de prijs voor een item erg duur was. Misschien dat Blizzard stiekem probeert te concurreren met Gold en Level websites ofzo? Omdat tegen te gaan misschien op de een of andere manier?

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat iemand met zijn geld doet is zijn keuze. Ik zou bijv ook nooit virtueel geld kopen met echt geld, maar toch is zoiets rete populair in WoW, wanneer mensen wel geld hebben maar geen tijd, waarom niet? Zelfde met virtuele items, wanneer ze er gelukkig van worden, van mij mogen ze.. Ikzelf ben te hollands en te nuchter om geld weg te gooien, maar niet alleen hollanders spelen deze game :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het nog steds hypocriet dat je geen gold zou mogen komen maar wek andere items van Blizzard zelf.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben het daar helemaal met je eens. Het probleem voor de mensen die er net zoals jij en ik over denken is het feit dat WoW nog altijd een product is van Blizzard en niet de spelers. We zullen er weinig aan kunnen veranderen ben ik bang. ;)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omdat gold een invloed heeft op spelers en een item niet. Als iedereen gold zou kunnen kopen, zouden alle items op de AH meegaan met de inflatie. Wat dus weer de mensen die niet gold (kunnen) kopen benadeeld.

Vandaar dat die goldselling business ook zo hard wordt aangepakt. :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dat begrijp ik ook wel weer. Ik zie hier nog steeds krankzinnige prijzen. vial of the sands nog steeds ruim 40-50 K en een keer die DK achtige mount gezien op AH. Crimson ofzo, voor 200K. Was binnen een paar minuten weg. 8)

11. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen moeite mee dat je mounts kunt kopen, eigenlijk mogen ze er van mijn alles op gooien zolang het geen gear, gold of iets is wat invloed heeft op de game zelf.

Ik ga dan ook geen mounts/pets van de store kopen, ik heb er zelf al 110+ met wat rares en ik rij gewoon op een Black Stallion. \o/ Die kom je minder vaak tegen dan de gemiddelde 'rare mount' en ze staan imo het beste bij een human. *)

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Mij zie je ook geen mounts kopen voor echt geld. Of de mount moet al beschikbaar zijn voor een level 1 character. :cool:

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen, maar die mount ziet er in-game wel gruwelijk uit! Hij is ook beestachtig groot!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor een mount redelijk groot ja. Er zijn uiteraard grotere.

Ik gebruik mijn mounts meestal om gebouwen binnen te vliegen. Dismounten en erop gokken dat ik geen DMG oploop. Heel aparte bezigheid ja, I know. Ik doe het ook alleen als ik op weg ben naar Sethekk Halls.

De mount zelf vind ik echt de vetste die ik in mijn collectie heb. Vial of the Sands vind ik persoonlijk tegenvallen. Buiten de kleuren om, die kut zijn imo, had ik er liever op gereden ipv zelf de rit te zijn. Ik ben niet zo van die twee persoons mounts, dat zie ik liever in de Mammoets die ik heb.

Bij Vial of the Sands zou het toffer zijn geweest je maat eraf te kunnen kicken. :+

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    WoW Head en dat onderhoud ook iedere keer. Hier betaal ik niet voor. Heb die site nodig. :cool:

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste world rare mount erbij:

Had hem ook voor 100-150K+ kunnen sellen (blijkbaar gaat hij daarvoor op sommige realms) maar niet gedaan. Heb hem in ieder geval nu zelf en dan ergens opnieuw proberen te krijgen zodat ik hem kan verkopen.

19. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk als ''clicker'' te raiden? Ik ben zelf een clicker en ben nu 76 en heb nog geen problemen gehad met tanken. Nu is het nog niet te laat dus raden jullie me aan om toch maar te beginnen met key bindings?

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Het is mogelijk maar het gaat veel makkelijker met bindings. ;)

Deel Deze Pagina