1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066

    [​IMG]

    [gb]Wii U[/gb]

    Discover an exciting new way to enjoy home entertainment with Wii U, Nintendo's next home console. With a revolutionary new touch screen controller, precision motion controls, and full HD graphics, a whole new world of play styles and gaming possibilities is on the horizon. The time is coming to truly expand your idea about what a game console is—and can be.


    Size: Approximately 1.8 inches tall, 6.8 inches wide and 10.5 inches long.
    Media: A single self-loading media bay will play 12-centimeter proprietary high-density optical discs for the new console, as well as 12-centimeter Wii optical discs.
    Video Output: Supports 1080p, 1080i, 720p, 480p and 480i. Compatible cables include HDMI, component, S-video and composite.
    Audio Output: Uses AV Multi Out connector. Six-channel PCM linear output through HDMI.
    Storage: The console will have internal flash memory, as well as the option to expand its memory using either an SD memory card or an external USB hard disk drive.
    CPU: IBM Power®-based multi-core microprocessor.
    GPU: AMD Radeon™-based High Definition GPU.
    Other: Four USB 2.0 connector slots are included. The new console is backward compatible with Wii games and Wii accessories.

    [​IMG]

    [gb]Controller[/gb]

    New Controller: The new controller incorporates a 6.2-inch, 16: 9 touch screen and traditional button controls, including two analog Circle Pads. This combination removes the traditional barriers between games, players and the TV by creating a second window into the video game world. The rechargeable controller includes a Power button, Home button, +Control Pad, A/B/X/Y buttons, L/R buttons and ZL/ZR buttons. It includes a built-in accelerometer and gyroscope, rumble feature, camera, a microphone, stereo speakers, a sensor strip and a stylus.
    Other Controls: Up to four Wii Remote™ (or Wii Remote Plus) controllers can be connected at once. The new console supports all Wii™ controllers and input devices, including the Nunchuk™ controller, Classic ControllerTM, Classic Controller ProTM and Wii Balance Board™.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Games[/gb]

    New Super Mario Bros.™ Mii

    [​IMG]

    [gb]Other[/gb]

    Zelda Tech Demo:
    [GT]716072[/GT]​

     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zag er nog geen discussie over. Dus laat ik er maar 1 starten.

    Het plaatje is overigens een plaatje van de controller hoe mensen denken dat ie eruit ziet. (niet bevestigd/definitief)

    Informatie over de specificaties heb ik van: Hier

    Voor zover het klinkt lijkt het me zeer intressant om te zien wat er gaat komen deze E3 en wat er allemaal van waar is.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mag toch hopen dat de controller wel een iets ergonomischer design krijgt dan dat.. Dat lijkt wel een ipad met wat extra (te kleine en slecht geplaatste) knopjes
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo dan?
    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    that's just wrong
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, ik zou maar de wii mote vasthouden bij deze controller, weet je hoe raar dat er uit zou zien :+.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Fake! :+

    Zou het wel zo zijn, dan hulde! _O_
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan mag dat bedrijf wel Google heten, anders lijkt het me heeeeeel sterk
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou al blij zijn als ze van dat friendcode geneuzel en dat kinderachtige mii gedonder afstappen.. Maar dat gaat niet gebeuren anders hadden ze dat bij de 3DS al toegepast.
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben toch wel hyped voor deze console. Vooral benieuwd naar de nieuwe Mario (in HD) en natuurlijk die controller. Het klinkt al goed, maar ben benieuwd hoe het allemaal zal werken. En de wii was vooral een console 'voor iedereen', kan me niet voorstellen dat ze nu met een 'hardcore' console komen. Maar ja, we zullen zien.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En er was toevallig ook een mock-up die de naam BEEM gebruikte:
    [​IMG]



    Domme naam. Laat me te veel denken aan
    [​IMG]

    edit: Gelukkig! FAKE
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Lol dat ding ziet er echt uit als een videorecorder 8)

    Maar die Pokemon-RPG, is het dan eindelijk zover? _O_
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb nog steeds hoop. Dit is HET moment om met een verbeterde online system te komen.

    I'll be keeping my fingers crossed ! (heb het eerder gezegd, nu Nintendo nog)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het zou mooi zijn maar ik geloof simpelweg niet dat Nintendo dat zou kunnen. Als een tech reus als Microsoft er jaren over doet om zoiets op te bouwen dan kan Nintendo dat toch niet even zo uit zn mouw schudden.

    Volgens Kotaku word het btw toch niet de 'Beem' . Maar gewoon 'Nintendo'

    http://kotaku.com/5808694/is-the-new-nintendo-console-called-nintendo
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen Nintendo is wel mooi. Een teken dat ze wegstappen van de casual zooi wat de Wii is en terug gaan naar wat meer hardcore titels? :p Back to the roots.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    True, maar wie zegt dat ze er pas mee begonnen zijn? Natuurlijk kost ontwikkeling en testen tijd, echter heb ze sinds de launch van de Wii wellicht eraan kunnen storten.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Laten we het hopen!
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel echt vet, als dat zo zou zijn. Dat ze een soort masterplan hadden ontwikkeld ofzo :+.

    Eerst een crappy casual console uitbrengen en daar flink geld aan verdienen om vervolgens veel nieuwe mensen tot gamen aan te zetten, en het geld dat ze verdienen door lage productiekosten - hoge verkoopcijfers weer gebruiken om een of andere monstrer console te ontwikkelen die zowel de PS3 en Xbox 360 volledig overpowered. En ze hebben niet eens zo heel veel trouwe fans verloren met de Wii, want ze bleven wel gewoon hun oude vertrouwde games uitbrengen, zoals Mario, Donkey Kong en Zelda. Hierdoor hebben ze een groep nieuwe casual gamers aan weten te zetten tot gamen, plus de oude fans (voor een deel) weten te behouden. Hun markt is alleen maar gegroeid. Bovendien zijn Sony en MS meer de casual kant op aan het gaan met Move en Kinect, omdat ze merken dat daar geld te halen valt. Hier zou Nintendo van kunnen profiteren

    Nu zal het niet precies zo zijn gegaan bij Nintendo, maar ik hoop echt dat ze zich inderdaad weer met de hardcore gamers bezig gaan houden, en een console ontwikkelen die daadwerkelijk kan concurreren tegen de PS3 en Xbox 360 en hun opvolgers.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Silver, klinkt leuk... maar ik verwacht qua power eigenlijk niet meer dan een x360 en Ps3.
    Enige wat ik hoop is eindelijk een goed werkend online netwerk (Nintendo loopt al jaartje of 10 achter) en misschien wat nieuwe originele games oid. We zullen 't vanavond zien.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik verwacht dat ze er ruimschoots overheen gaan. De casualmarkt gaan nl niet allemaal overstappen, een deel is prima tevreden met de Wii (en de laag stof er op), iaw het moet ook voor een deel bij de hardcoremarkt gehaald worden en dan moet je je qua specs ook wat onderscheiden. Als dat gebeurt zie ik ook wel meer 3rd party aanschuiven. Het mooiste plaatje laten zien blijft toch voor veel ontwikkelaars belangrijk.

    Lekker BF3 op mijn Nintendo :+
     

Deel Deze Pagina