[XOne] 2 maanden gold voor €2,-(!)

Discussie in 'Games' gestart door diaperzombie, 5 jun 2011.

1. diaperzombie

diaperzombie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Ik zag laatst in het dashboard een aanbieding:"2 maanden live voor €2".
    Daarna wordt het stilzwijgend verlengd voor €6,xx per maand TENZIJ je jezelf voor die tijd telefonisch afmeldt.

Nou, dit leek me dus perfect en ik koppelde gelijk mijn bestaande PayPal account aan mijn gamertag.

Echter, zodra ik op buy drukte kreeg ik de error: "Can't retrieve information from xbox live code: 80190848".

Ik heb ze al gebeld en een vrouw zei dat het misschien kwam doordat xbox problemen heeft met PayPal op dit moment en dat dat binnen 2 werkdagen wel verholpen zou zijn...

Ik heb uiteraard eerst wat gegoogled over deze actie en het viel me op dat er echt niks te vinden was over deze actie. Geen forum posts, geen blog stukjes... Ook is er niks te vinden over zogenaamde problemen tussen paypal en xbox live.

Ik vind het erg raar.
    Hebben jullie het ook geprobeerd/gebruik van de aanbieding gemaakt?

2. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet geprobeerd of gezien, maar waarom zou je 6,?? per maand willen betalen, als je op het internet 12 maanden kaarten kan kopen voor 40 euro? Met die 6 eu ben je 72 euro kwijt na 12 maanden...

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het lijkt me dat meneer het abbo na 2 maanden stop wilde laten zetten...

4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gedaan. Je kunt alleen gebruik maken van de aanbieding via je Xbox360 dashboard. Creditcard gegevens ingevuld en voor elkaar. Daarna heb ik meteen gebeld om het stop te zetten. Tijdens het telefoongesprek werd me zelfs nog aangeraden om na deze twee maanden nog een keer te bellen zodat ze m'n creditcard gegevens uit veiligheidsoverwegingen uit het systeem konden halen.

Netjes.

Deel Deze Pagina