Zelfs na 938238 updates is de MP kut, paar dagen lang probeer ik om ook maar een match te vinden maar vind niks. NAT is open, nergens anders problemen.
Wij spelen eigenlijk alleen Horde, en dan is dat wel belangrijk. Misschien een keertje kijken as ik geld over heb dat ik dan al die DLCs maar gewoon koop. Er zal ongetwijfeld wel een GOTY versie zijn,maar ja..ik heb deel 1 en 2 allang en ik denk dat ik dan goedkoper uit ben om gewoon de DLCs te kopen.
Dat moet je altijd even goed bekijken. Ik meen me te herinneren dat ik de GOTY eens bij de MediaMarkt heb gezien voor max 15 euro. Dat is ongeveer evenveel als dat de DLC allemaal bij elkaar kost volgens mij. Aan de andere kant zoiets moet je wel net treffen.
Dacht dit weekend ff te kunnen levellen maar ik wacht al 10 minuten met 'searching for players', dit spel is officieel dood verklaard dus.
Beste gamers Ik zit in de SP vast bij act 5 (waar je die 6 of 8 reavers kapot moet schieten). Ik speel op hardcore maar ik haal het elke keer net niet. Die Dom staat ook maar uit zijn nek te kijken. Ik vraag daarom of iemand met mij in co-up dit stukje mee wilt helpen, zodat ik verder kan met het uitspelen van de game. Mijn GT staat links en ik ben nu online tot ongeveer 20:30
Om 19:45 wil ik je wel helpen. Maar schiet me niet want ik speel alleen Halo hoger dan de normal graad Stuur een pm als je wil
Tegen iemand met een avatar van Diablo 3 kan ik geen nee zeggen. Als die ander je niet heeft kunnen helpen. Dan kan ik ook nog helpen. Gears 2 uitgespeeld op insane, dus hard is een eitje =)
Waarom is het zo moeilijk om online een game te vinden? Bij ranked moet ik standaard 5 minuten wachten op andere players.. Zijn er echt zo weinig mensen of is dat matchmaking system gewoon zo kut.. En dan zoek ik social execution, en dan lukt het me meestal ook niet om een game te vinden .. Is dat bij iedereen zo?
Ik heb zelf ook na een bepaalde updat e heel veel problemen gehad met het vinden van Matches..... verander in je profiel je "Locale" (of "locate") in UK en dan moet het beter gaan . . . probeer maar eens...