lekkerrrr dan, ik draaide de versie met reclame en oneindig muziek onder linux. Vervolgens overgestapt op de betaalde versie, doet die het gewoon niet Abo stopgezet, maar vervolgens gaat ie terug naar de 20 uurs variant! iemand nog een uitnodiging over? ik begin wel met een nieuw account verder valt me op dat veel oude muziek niet te vinden is. Metallica kon ik net niet vinden, Blackbird van de Beatles niet, Wonderwall van Oasis niet.....
Na een tijdje geen Spotify Premium meer te hebben wil ik eigenlijk wel weer terug naar dat gemak. Maar ik vroeg me af hoe het zit met de ontwikkeling van die iPhone app (die ik uiterst beroerd vond).
Nogmaals, er zijn geen invites voor Spotify Premium/Unlimited, dus stop met vragen aub. Die invites zijn er alleen geweest toen er nog geen Spotify Free was.
Een vraagje: ik wil graag een spotify unlimited account aanmaken. Ik heb reeds een paypal account waarvan de rekening gecontroleerd is. Moet ik nu perse geld op mijn paypal account zetten of kan ik het ook zo regelen dat paypal het automatisch afschrijft van mijn bankrekening? Nu krijg ik dit niet werkende krijg namelijk de volgende melding: Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron. Ik dacht namelijk dat dit wel mogelijk was?!
Je weet zeker dat je rekening al is gecontroleerd en goedgekeurd (via die bedragen invullen volgens mij)? Normaal gesproken zou het gewoon moeten werken. Heb zelf ook mijn rekening gekoppeld en dat werkt verder perfect. Volgens mij moet je bij het toevoegen van je rekening ook al de automatische incasso procedure accepteren dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen lijkt me.
Ik heb nog nooit rood gestaan bij paypal. Heb deze account namelijk speciaal aangemaakt voor spotify. Weet ook zeker dat mijn rekening gecontroleerd is . Maargoed ik zoek nog wel even verder.
http://open.spotify.com/user/tyrant00/playlist/4EXGv03VNprtguvMiPUdxC Effe bijgewerkt Heerlijke playlist dit haha.
Spotify kan nu wireless syncen, awesome! Kut, je kan nu niet hetzelfde liedje meer dan 5 keer beluisteren!
Dat 5x luisteren p/nummer is alleen bij de gratis versie. Ik vind de nieuwe versie iig wel een hele verbetering. Vooral dat je nummers op de harde schijf nu automatisch worden toegevoegd is wel erg handig (hoe basic ook eigenlijk).
Tja, het enige wat ik las was maar 20 uur per maand crap. Dus dacht, vraag het nog eens. En dit kwam ik tegen https://www.spotify.com/nl/invitation/
Oh zo, nee dat ik spotify kon gebruiken zonder invitation wist ik! De vraag was meer of je de no-time limit versie kon verkrijgen met invitation o.i.d.
Spotify is niet zo vrijgevig dat ze abonnementen van 60€ zo even weggeven . Laatst hadden ze 1 miljoen volgens op FB een deelde ze 1, jawel 1 gratis Premium account uit