FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een bijna vol Toty Serie A team tegengekomen in de finale van het 4300 coins toernooi. Kerel had Toty Ibra, Toty Eto'o etc.
    Heb hem afgeslacht met 5-2 (heb zelf een penalty gemist) en hij leavde in de 81e minuut, feels good.O-)
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Verkoop je toch je IF Robben en IF Lahm aangezien die toch niet op goede positie kunnen spelen. Voor dat geld haal je goede vervangers. Ik zou me dood irriteren aan spelers op een verkeerde plek, ik wil gewoon alles kloppend houden.

    Dit is mijn team nu: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#v71QU5KHbaYuK
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  3. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt man ik kan niet wachten op FUT 12:)
    Hopelijk zijn spelers zoals Lukaku, mignolet, chadli erbij.
    Kan ik eindelijk eens een degelijk belgian squad maken:D
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoiets kan toch ook?

    GK IF Gillet
    RB
    CB Vermaelen
    CB IF Kompany
    LB IF Vertonghen
    CM Felliani
    CM Defour
    CM IF Witsel
    RW IF Hazard
    ST
    LW Dembele/Mertens

    Dan heb je alleen op RB en ST een probleem, maar je kan alderweireld RB zetten, dan heb je ook nog Van Buyten maar die zou ik op de bank laten, en die ene Lombaerts is er ook nog. En dan heb je nog de spits positie maar daar kan je echt niemand vinden. Tenzij je van Mertens LM>LW maakt en van Dembele CF>ST maakt. Je team zou er dan ong zo uitzien.

    GK IF Gillet
    RB Alderweireld
    CB Vermaelen
    CB IF Kompany
    LB IF Vertonghen
    CM Felliani
    CM Defour
    CM IF Witsel
    RW IF Hazard
    ST Dembele
    LW Mertens
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  5. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooi team zeg!

    maar voor hoeveel zou jij david villa op dit moment verkopen?
    Ik wil hem graag ook(niet de jou hoor maar weet ik prijs een beetje) Heb nou op de CAM : Wilshere en Cole, wil Wilshere graag vervangen.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou dan voor Messi op de CF gaan en Aguero erin laten maar naar voren schuiven, richting spits. Iniesta TOTY IF erin. :)

    Dan heb je ook goede chemistry tussen hun twee. Of anders misschien IF Higuain 87 ipv Forlan = betere spits IMO en betere chemistry.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  7. Glexxzor

    Glexxzor Active Member

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het min of meer zou lukken, heb het al gehad.
    Maar heb liever spelers zoals Lukaku en Chadli er ook bij:D
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb momenteel alles lekker verkocht. Speel intussen met me russisch team en lekker winst maken op me hoofdaccount. En dan zometeen als de markt nog verder crasht lekker goedkoop me hele team weer oppikken inclusief verbeteringen!
     
  9. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dit team http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bW3As5VVbaYAZ wat raden jullie aan om te verbeteren heb 430k bv c ronaldo op rw middenveld moet sowieso wat aan gedaan worden . iemand ervaring met young in vorm , modric in vorm toure in vorm of samba in vorm ? of moet ik even een dagje wachten en dan gaan kopen ivm team of the year epl??

    grtz
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt Nigel de Jong IF?
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehad en speelde wel lekker.

    Gisteren in een pakje Aquero CF 89 TOTY gehad....ging ik kijken..staat ie voor 200K en 240K te koop...pffff
     
  12. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, ga denk ik toch met 3 aanvallend ingestelde spelers op de CM spelen. Fabregas, Lampard en misschien Nasri, aangezien die goedkoop is en ook wel lekker speelt denk ik:thumbs:
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nasri UP vind ik niet zo bijzonder spelen,net zoals Fabregas.Blinken niet echt uit
     
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke CM's vind je dan wel lekker spelen in de PL?
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilshere IF 84
    Hargreaves is spotgoedkoop en speelt eigenlijk heerlijk,hetzelfde telt voor Milner,speelt lekker,is redelijk snel,goed schot,redelijke pass en fysiek zeer sterk.
    Fletcher van ManU speelt ook lekker.
    Deze vind ik persoonlijk stuk voor stuk lekkerder spelen dan Nasri en Fabregas.
    Heb je coins,moet je wilshere nemen heeft overall gewoon goede stats en speelt lekker.Heb je geen coins zou ik voor de middenvelders van ManU en city gaan.O ja en Fellaini van Everton vind ik eigenlijk ook lekker spelen en ziet er gewoon grappig uit met zn afro

    Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#c2rVKkQPbaYBI

    Die Cavani UP is echt ongelooflijk...zit nu op 1,5 goal per wedstrijd(ALLEEN ONLINE) is denk ik een van de beste spitsen in het spel....(hoe moet de TOTY 88 versie wel niet spelen?)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal Milner eens proberen:p

    Cavani is idd de beste speler van het spel, ik had m ook en hij liep 2,5 op 1, heerlijk.
     
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Cavani is idd een van de beste spitsen, zo niet de beste als je alleen naar goals maken kijkt. Bij mij had hij ook een gem. van 1.87 goal per wedstrijd (ook alleen ONLINE)
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben goed in kansen missen:lol: mijn probleem is dat ik het vaak te mooi wil doen,maar een hoge voorzet en Cavani kopt hem erin.
    En krommetje,voor die paar coins kan je zeker milner eens proberen
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik had Eto'o IF er naast staan en die liep ook 1 op 1 +-. Ik speelde ook altijd met m'n 2e team online, en als ik dan tegen de 70' niet voor stond, gooide ik Cavani er altijd in. Scoorde hij ALTIJD minstens 1 doelpunt.
     
  20. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Milner gekocht. Bedankt voor de tip. Fabregas laat ik toch staan omdat ik hem zelf heerlijk vind spelen, persoonlijke smaak;) Nog een verdediger ernaast of Essien toch in de basis, dat moet ik nog ff beslissen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina