[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    of gewoon direct pgrferrari pm'en.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit net voor het eerst in tijden weer eens op Gametrailers en nu zie ik dat de player geupdate is. Werkt imo een stuk beter dan hun oude en dus ook beter dan die wat we hier krijgen als we embedden. Kan dit geupdate worden?

edit: Even de vergelijking voor de mods die geen zin hebben om te vergelijken:
    De nieuwe player:

De oude die we hier nog gebruiken:

Is 4:3 en werkt imo niet fijn. En is lelijk. :p

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  3. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt. Als mijn kater een beetje wegebt, zal ik ernaar kijken. Ik zet het op mijn bookmark bar.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat kan ik de goede embed nou nergens vinden >.>

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, die mods(/admins) van tegenwoordig toch. :+
    [SPOILER1]<div style="background-color:#000000;width:520px;"><div style="padding:4px;"><embed src="http://media.mtvnservices.com/mgid:moses:video:gametrailers.com:714015" width="512" height="288" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" base="." flashVars=""></embed><p style="text-align:left;background-color:#FFFFFF;padding:4px;margin-top:4px;margin-bottom:0px;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;">Tags: <a href='http://www.gametrailers.com'>GameTrailers.com</a>, <a href="http://www.gametrailers.com/video/darkling-combat-walkthrough/714015">The Darkness II - Darkling Combat Walkthrough HD</a>, <a href='http://pc.gametrailers.com/'>PC Games</a>, <a href='http://ps3.gametrailers.com/'>PlayStation 3</a>, <a href='http://xbox360.gametrailers.com/'>Xbox 360</a></p></div></div>[/SPOILER1]

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik bedoelde embed als in bbcode.

Dan maar handmatig.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg dat dan. ;)

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb die code verbasterd tot embed die je op het forum kunt gebruiken, maar deze nieuwe player heeft een niet te skippen reclameblok. :/

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mijn tapatalk app doet het niet meer? Ik ben wel ingelogd maar heb geen permissie om te posten en in de GM ook niet meer te komen...

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor in het funny pics topic zou het wel handig zijn als je in een quote (als je bijvoorbeeld 1 plaatje quote om aan te geven dat je die helemaal geweldig vind, lol, lmao, roflcopter, etc) niet de link ziet, maar een kleine thumbnail. Is dit mogelijk?

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De img-tag-weghaal-in-quote plug-in is een zelfgeschreven code door Jorrit. Dus hij zou dat dan moeten doen. Dan denk ik echter dat je nog steeds de juiste foto moet uitzoeken en dan is het nog een kleine moeite om die link zelf te kopiëren en posten, denk ik.
    Leuk idee, maar ik denk dat de toepassing wat klein is en het codeerwerk flink.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik bedoel meer dat je in de quote de thumbnails ziet, zodat je ziet welk plaatje iemand quote, ipv nog op de link te moeten klikken.

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh, dat hij alle foto's omzet naar thumbnails?

Daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Ik ben aan het nadenken of het fijn is en hoe groot je de resolutie dan zou willen hebben.

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Is het voor Xboxworld niet handig om tijdens het bekijken van een topic, dat de topic automatisch refreshed wanneer er nieuwe berichten bijkomen? (Zoals bijvoorbeeld tweakers.net forum, krijg je een melding als er nieuwe berichten zijn en kun je meteen doorklikken). E3 topic volgen zou dan makkelijker zijn. Ik zit nu in het E3 topic en moet alles handmatig verversen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja precies. Het hoeft niet zo heel groot te zijn, het is maar dat je weet om welk plaatje het gaat en niet dat je daarvoor eerst nog op een link moet klikken als iemand een bepaald plaatje quote.

"Dat komt allemaal in V4"

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Yah right. V4=8)

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hey! Gisteren was de kleur groen van XBW meer limegroen. Ik vond het wel vet! What happened?

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pics or it didn't happen! Bij mij was het gewoon XBW Green.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij weten van niets.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb ook niks gemerkt hoor. En ben toch redelijk wat uurtjes online geweest. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina