E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De technologie is tof, maar ik vind het niets voor games. Enkel voor gimmicks zoals in ME3 op die gunsmith in GR (deed me echt denken aan de Iron Man :+) is het leuk of voor genres zoals point-and-click of RTS'en. Voor de rest is het eigenlijk iets dat het leven gemakkelijker/cooler maakt en het zou dan ook gewoon standaard in console (en meer?) moeten zitten.

Voor echte gameplay is het imo echter niet geschikt en de E3 conference lijkt mij geen ongelijk te geven :+.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad. Het doet mij denken aan eye-toy. Voor kids is het leuk, maar je komt er al snel achter dat het gewoon een gimmick is.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    omdat ik nog steeds die potentie niet zie. Weet je wat pas veel potentie heeft? Een controller! Letterlijk 10.000-en mogelijke combinaties gewoon in je hand! Dat zorgt pas voor mogelijkheden!

Ja kinect is een supervette technologie, maar niet echt goed toe te passen in games. Die photo-mode van de konijnen bevestigt dat maar weer eens.

Hetzelfde geldt voor dat gedoe met die wapens van GR wat je gisteren zag. Echt supercool gedaan! Totdat ie er mee gaat gamen, dan wordt het weer suf

maar wat nou als je zo je eigen pc kan samenstellen, of je eigen auto of wat dan ook. Dat zijn wel vette toepassingen

edit ow sommige mensen waren me voor. Stomme werk ook :+

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals, de games die er nu zijn stellen niks voor maar de potentie is er zeker!
    Veel mensen kraken het alleen al af omdat het nog een beetje kiddy games die er nu zijn maar hoeveel daarvan hebben Kinect al goed getest?
    Dat is een beetje mijn punt, als deze technologie door zet dan zie ik hier zeker een potentie in voor de toekomst en kinect heeft het al in zich om echt geweldige dingen te kunnen leveren, helaas word hij nog maar voor 10% gebruikt IMO.
    Controller is hartstikke leuk en kun je veel mee maar hij heeft ook genoeg grenzen, grenzen die je met een 3-dimensionale ruimte zou kunnen passeren maar dan moet dat wel goed benut worden en dat is er nog niet.
    De controller blijft nog steeds geen precisie apparaat (dat hebben shooters wel bewezen omdat een muis alsnog sneller en accurater is dan een controller)
    Maar met de juiste toevoegingen van zo'n apparaat zou je die grenzen kunnen passeren.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    no offence: maar je typt echt onzin :) Hoe zou je ooit met een handbeweging de precisie van een knop kunnen overtreffen? Hoe zou je ooit de input van een Streetfighterkarakter kunnen evenaren. En als je op zoek bent naar controllers in een 3D space die wel precies zijn kan je beter overstappen naar de move ;)

daarnaast noem je geen enkele grens, welke grenzen zijn er dan? Pas bij VR komen we weer ergens als je doelt op echt 3d :)

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Begrenzingen van controller:
    accuratie niet genoeg (muis is accurater)
    Meerdere knoppen tegelijkertijd onmogelijk (Je kunt niet beide duimen op de thumbsticks houden en 1 van de XYAB knoppen in drukken)
    Je hebt vingers over waarmee je nog knoppen zou kunnen in drukken (pink, ringvinger en evt. de middelvinger voor de mensen die het liefst alle triggers doen met hun wijsvinger)
    En zo kan ik nog wel even door gaan.
    Een controller is fijn, leuk en simpel maar er zijn genoeg begrenzingen die je daar niet bij kunt halen.

Move is ook een mooi voorbeeld van de stap vooruit in deze technologie maar werkt ook nog steeds niet genoeg.
    Met een handbeweging is op het moment zeker niet zo accuraat als een duim waarmee je precisie aanpassingen kan maken maar geef het tijd en je zult het zien.
    Kinect bevat de technologie om het te maken, of hier gebruik van gemaakt word is nog maar de vraag.
    Misschien dat jij dat niet zo vind maar ik zie de controller zoals hij op dit moment is toch een barrière.
    Er is veel meer uit te halen, zeker in een driedimensionale omgeving.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is deze lange discussie wat overbodig. Zoveel mogelijkheden zijn er niet: je vind kinect leuk of niet. Veel mensen hier passen niet eens echt in de doelgroep van kinect. Het is geen vervanging van het bestaande gamen en dat zal kinect ook nooit worden. Dat de show voornamelijk over kinect ging is te begrijpen omdat ze in 1 jaar ruim 10 miljoen van die dingen verkocht hebben en de markt er nog voor willen uitbreiden. (overigens als je in tijd kijkt hoeveel er over kinect ging valt het mee^^)

Dat daardoor exclusieve games ontbraken is jammer, maar misschien zijn alle ontwikkelaars wel bezig aan games voor een nieuwe xbox en krijgen we dat volgend jaar te zien. :)

Als je gamen op een handheld niet vet vind dan is de show van bijvoorbeeld sony nog saaier.

Nog 5 kwartier voor Nintendo:cool:

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ja ben benieuwd hoor naar Nintendo!

9. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaargh, teveel Kinect gericht al die games! Ik heb zelf een Kinect, leuk apparaat, al enorm veel plezier aan gehad. Maar soms heb je zin om gewoon te gamen met een controller. De controller is niet weg te denken in de toekomst, nooit... Microsoft wil Xbox gewoon een apparaat maken dat meer is dan gamen, en daarvoor moet je een heel ander publiek aanspreken, en dat doen ze met Kinect. Voice command is voor mij het enige wat nog nuttig kan zijn in een game naast de controller, de rest, no thank you...

Maar goed, ik zag Halo 4, en ik vergat al dit! :) Loved it!

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe zou Kinect dan de door begrenzing van meerdere knoppen tegelijktijd onmogelijk moeten doorbreken? Zelfs al zou het krachtig genoeg om iedere vinger apart te scannen dan nog zit je met de menselijke begrenzing die enkel toelaat om je vinger op en neer te laten bewegen (en sommige vingers ook links/rechts).

Kinect in zijn huidige vorm is niets voor games imo. Het is een mooie tussenstap naar VR/interactieve holograms maar tot dan zal het niet meer dan een gimmick worden.

Enkel voor point-and-click adventures zie ik het een controller/keyboard en muis vervangen. Zo kan je niet enkel klikken, maar zou je ook objecten kunnen vastnemen en ermee kunnen interacteren.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa hier ben ik het niet mee eens. Nooit? kijk eens wat er in een korte tijd allemaal mogelijk is gemaakt. Ik wil later echt wel in een "bal" kunnen staan met een bril op en dan zelf door een virtuele wereld rennen in plaats van een poppetje. Ik hoop dat ik zoiets nog mee maak :cool:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jawel , dat kan ik :D (met mn wijsvinger)

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Over controllers gesproken,jammer dat Microsoft niets meer doet met die die touchscreen-tafel.

Alleen al voor (turn-based) RTS-games lijkt het me briljant.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Welke conferenties komen er nog meer vanavond??

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij enig idee wat dat ding kost? 8)

Denk dat er maar weinig gamers zitten te wachten op een randapparatuur van zo'n €7500. Zelfs met een kleiner scherm zal het niet al te goedkoop zijn.

Maar we zullen zien wat Nintendo doet met het scherm (touchscreen?) in de controller.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een klein uurtje,ben benieuwd laten we hopen op wat mario !!!!

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ff eten hier met mn kleine jongen , en dan klaar zitten voor de grote "N" madness !

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop juist dat ze qua games laten zien dat ze dat gedeelte van de concurrenten ook hebben. Vette shooters:) Maar op de eerste plaats vooral benieuwd naar de hardware natuurlijk.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben benieuwd of ik het wel haal. Moet nog 45 min reizen.

Hoop niet dat ze meteen knallen met de Beem.

Deel Deze Pagina