The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb het niet alleen over textures en models met veel polygonen, de hele artstyle was gewoon kaal en levenloos...imo, game zal ongetwijfeld goed in elkaar steken alleen ik heb er weinig van meegekregen. Vond het ook jammer dat ik niet dezelfde enthousiasme kon opbrengen zoals diegenen die het wel een leuk spel vonden. Probeer het dus ook in te halen met Skyrim...:+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het zijn vergelijkingsplaatjes he :)

En dan heb je altijd van die grappenmakers op bepaalde sites die in de comments dan zetten dat Skyrim niet eens zoveel mooier dan Oblivion is, dan kan ik maar één ding zeggen...dan ben je gewoon een kneus, it's simple as that :D

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O wacht ik zie nu dat het 1 groot plaatje is :p.
    Excuses.

Vergelijkingen zijn een beetje zinloos, Skyrim wordt sowieso mooier. :p.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mja zinloos weet ik niet. Persoonlijk vind ik het altijd erg tof om te zien hoeveel mooier een game geworden is. Want ik was het zelf een beetje vergeten en dan zie je die character modellen en dan denk je.....the fuck?!!!! 8)

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik wil nu ook wel eens wat horen over een Collector's Edition :D

6. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik hoop is dat de RPG-elementen, Skill systeem & Level-up systeem van Skyrim me méér kunnen boeien (en mijn aandacht vasthouden, liefst héél lange tijd ... 300 uur én meer :p ) dan bij Oblivion, waar ik meestal na 1 à 2 uur spelen al genoeg van had .
    Hoogst waarschijnlijk een kwestie van "persoonlijke voorkeuren" ... ach ja, we zien wel ... ik koop in ieder geval niet meer een Xbox of PC RPG game AL TE SNEL na de release datum ... ook al ben ik nog zo nieuwsgierig ! Zeker als ik TE hoge verwachtingen koester wacht ik liever even om deze wat te laten zakken ...

Maar met één fantastische RPG ben ik makkelijk een héél jaar (én langere tijd!!) zoet omdat ik zulke RPG's speel én HERspeel ! De Divinity games zijn daar een fantastisch voorbeeld van ... ik kan nooit genoeg krijgen van deze games :) !

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe bad-ass die draak is, jezus man...wat een bazen zijn dat. Is het al bekend of je ook op ze kunt rijden? Volgens mij niet,maar weet niet meer zeker.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wow, ze gaan hard naar de mainstream toe. Zie de meldingen in het scherm over de stand van ervaringspunten. Jammer hoor. Voor de rest ziet de game uit als een echte opvolger in de TES reeks, ziet er allemaal veel geavanceerder uit. Ze hebben met name in de animatie van characters veel progressie geboekt eindelijk.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Elke game is mainstream tegenwoordig.. 8)
    ES is al sinds Morrowind mainstream.
    Wat is je punt?
    Altijd zo'n zinloze discussie...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Morrowind is niet mainstream! Een casual gamer zou daar hopeloos in verdwalen en geen idee hebben wat hij moet doen (want dat mag je lekker zelf weten)

Maar eh, who cares als er wat 'mainstream' scherm info toegevoegd is zolang de metertjes ern statistiekjes voor de RPG nerds er nog maar steeds in zitten.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies ik schrik er zelfs van :eek:
    ik vond oblivion altijd zooo mooi en kon ook echt genieten van rondlopen in het bos _O_
    en dan zie je dit verschil :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja, jij speelt maar 1 game per jaar dus jou valt het niet op. Maar ik vind het niet cool dat alle games steeds meer op elkaar gaan lijken. Ik zou het tof hebben gevonden als Skyrim nog steeds de traditionele elder scrolls HUD zou hebben gehad.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    misschien dat je het uit kan zetten? don't worry, TS blijft een game die niet voor iedereen is weggelegd en ze houden ook echt rekening met de echte fans.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    GIF time

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol wat is het nut van gifs? De kwaliteit is lame en je kunt net zo goed een filmpje kijken :9

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zijn prachtige momenten, je ziet de zéér verbeterde third person camera en de vecht moves zien er erg nice uit. Stukje van die vos die achter beesje aangaat. En de draak natuurlijk. Als mensen het irri vinden wil ik de boel best in een spoilertag plaatsen.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet irri, gewoon super nutteloos. :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah, het menu zie je nu ook eindelijk. Ik weet niet hoe jullie er over denken maar voor mij is het nog allemaal een beetje wennen kwa stijl. Persoonlijk ziet het er te modern uit, het is mooi maar geeft een vreemde indruk in een fantasy setting.

Het enige wat ik nu nog wil zien zijn de perks en dat weet ik in principe al alles over Skyrim.

Ik ben benieuwd hoe het zit met het aantal items, geloof niet dat ze dit zullen aanpassen maar wat ik vervelend vond aan Morrowind en vooral Oblivion(vanwege de lvl cap) is dat je altijd de zelfde items tegenkomt. Heel zelden kwam je een random magisch item tegen maar voor de rest is het iedere keer weer de zelfde armor. Zou tof zijn als ze dit zouden veranderen en kijken naar hoe bijvoorbeeld een Diablo of Borderlands dit heeft gedaan. Ik vond het in de 2 laatst genoemde games altijd wel cool om op item jacht te gaan, iets wat ik nooit deed in TESIV.

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het volmondig mee eens !!
    ALS Bethesta écht als doel heeft een ware fatasy setting op te zetten (? maar is dat ook zo?), dan vind ik Skyrim er NET iets té realistisch uitzien !

Wat zeker niet wil zeggen dat Skyrim qua gameplay daardoor aan waarde hoeft onder te doen, doch de "sfeer" van een ware fatasy setting is er in mijn ogen niet echt (als dat hun bedoeling zou zijn zo'n ware fantasy setting op te bouwen).

Maar ik als fan van fantasy RPG's geef dan eerder de voorkeur aan bvb Kingdoms of Amalur (al weet ik nu nog niet welke van de 2 games voor mij de tofste RPG-elementen zal hebben enz ... dat is afwachten!).
    Divinity II : The Dragon Knight Saga is in mijn ogen een voorbeeld van een echte geslaagde RPG met een mooie sfeervolle fantasy setting !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina