Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dan moeten ze die endurance race ook interessanter maken. De A.I. moet beter en echt goed zijn, zodat het nog steeds spannend is na 20 of meer rondjes. Enja, tuurlijk ga ik regen banden halen als het regent. Ze moeten het gewoon zo maken dat dat ook echt moet, en anders ben je de pineut. Als het in het echt goed begint te regenen 1 rondje voor het einde, dan zul je toch echt nog de pit in moeten hoor, zekers als je op slicks staat. :)

    Polygonen zeggen vrij weinig, oke het maakt de auto's ronder en mooier, maar het gaat tegenwoordig meer om de effecten vind ik. :)

    Het geluid is nog niet veel beter, van wat ik gehoord heb dan, al kan je daar eigenlijk pas echt een oordeel over maken als je hem zelf speelt. Dus zal daar niet teveel over zeiken. :p

    In Forza 3 hadden ze ook meer tracks, maar de meeste waren gewoon variaties op tracks die toch al saai waren. Ze moeten er meer echte real world tracks in maken, Spa, Melbourne, Zandvoort. :)

    Voor mij sowieso ook hoor, ook al heb ik veel te klagen... :p

    Al was het alleen al maar om te kijken of mijn kritiek gegrond is. :D
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan de game zelf spannend maken. De AI is best ok maar niet geniaal. Pak dan een auto die een klasse slechter is dan de snelste AI, dan heb je na 20 rondjes nog een race :)

    Ik rijd (as we speak) zweden cup (met volvo s60, volvo c30, saab aero units) en rijd daar zelf met een Koenigsegg CCGT

    Moet ik niet achteraf gaan klagen dat de AI slecht is en dat de races saai worden 8)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat vinden jullie nou eigenlijk van de Kinect toevoeging? Ik zou me uren kunnen vermaken met om de auto heenlopen, deuren openen, erin gaan zitten, alle kleine details bekijken. Het voegt toch een bepaalde connectie met de game toe. Toch iets om Kinect voor aan te schaffen, met name voor de headtracking.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zoals ik zal zei: Vooral de bocht in kunnen kijken lijkt mij interessant :) Rest vind ik niet zo eigenlijk, maar kan me indenken dan anderen dat wel vet vinden.

    Tijdens de presentatie was het volgens mij gewoon een filmpje waar meneer wat handgebaartje bijmaakt 8)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja, met 10 ronden voor de boeg wel. Maar als je in een race van 3 ronden met een gemiddelde ronde tijd van 40 seconden een stop gaat maken, dan verlies je met die stop de race :)

    Excuus voor de dubbel :eek:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vraag me af hoe dat headtracking werkt omdat je TV altijd recht voor je staat. Dan draai ik met mn hoofd en dan kijk ik dus naast de TV :+
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee, het zijn lichte bewegingen ;)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Meer tracks, duidelijk. De point-to-point races in Forza 1 waren erg tof, ook de tracks in FM3 (japan) waren best lekker.

    Zouden ze er een ruitenwisserfunctie en werkende knipperlichten in stoppen? Lekker nutteloos, i know, maar misschien wel leuk :). Verder hoop ik op een enorme shitload aan normale productiewagens :).
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat niet helemaal goed werken. Want je kijkt niet alleen met je hoofd in de bocht maar merendeel met je ogen. Verder is het wel een grappige toevoeging, zoals je al jaren ziet op de PC met TrackIR bijvoorbeeld.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zal wel niet :mad: Maar dat lijkt me ook heel leuk om werkende knipperlichten te hebben, een toeter zou wel tof zijn voor online :D
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Yep, dat lijkt mij ook een tof iets maar ook de supercars mogen niet ontbreken. Waarbij de Lambo's toch wel 1 van de musts is. Is de carlist al bekent?
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik wordt nog niet warm van dit alles. Ik ga rustig afwachten...
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog weinig/niets bekend over carlist. Lamborghini zit er wel in :)
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Verkeerde topic :p
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb wel het idee dat het snelheidsgevoel wat hoger ligt.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    De A.I. was ronduit kut, en dan is het nog zacht gezegd, de enige game die dat mogelijk nog kutter deed is Grand Turismo.

    En ik wil geen spannende races door een slechtere auto te nemen, ik wil evenwaardig racen, en aangevallen worden door de A.I. Ze moeten verdedigen, blokken, fouten maken die ook realistisch zijn, nerveus kunnen worden als je ze onder druk zet, zich houden aan de regels, slipstream gebruiken, etc...etc. Als je een slechtere auto neemt verlies je vaak het nodige op de rechte stukken en win je weer wat in de bochten... :)
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die filmpjes laten het alleen nog maar meer op Forza 3 lijken, zie praktisch geen verschil in graphics, hoor geen verschil in het geluid, en overall merk ik ook vrij weinig verschil. Tot nu toe alleen maar wat toevoegingen, geen verbeteringen zie ik. Maar goed, ik wacht de game af, dan oordeel ik pas echt. :)

    @Sjorrit: zo heeft de Nordschleife er in Forza altijd al uitgezien, zal dus niet anders worden. :)

    Edit*: Die vista mode is behoorlijk vet, hoop alleen dat ze niet alleen die hangar gebruiken, ook een mooie garage ofzo, zoals in PGR. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina