oke want ik deed net even een horde online, maar merkte er niet veel van kreeg 300 punten per ronde dat schiet niet echt op
na die beta kan ik echt niet meer terug naar Gears 2.. ben ook al level 100, niks meer te halen voor me
Was blij dat ik weer GEARS 2 aan het spelen was na de Beta. Die hele Beta en de beperkte hoeveelheid maps verveelden me al na een week.
Maar de slome gameplay, bullshit momenten, host voordeel, overpowered frag plants en nutteloze sniper kun je na de beta wel gewoon lijden? Ik irriteer me sinds de beta dood aan Gears 2 en zie nu écht pas in wat voor faalgame het eigenlijk is. Gears 3 is alles wat Gears 2 had moeten zijn imo.
Bullshitmomenten en lag neem ik voor lief, heb daar af en toe last van en de ene keer zit het mee en de andere keer tegen. It´s all in the game. De gameplay in GEARS 3 vond ik te snel, kwestie van persoonlijke smaak en ik miste levels als Jacinto, Blood Drive en River. Wellicht dat de full game me meer aanspreekt maar (als een van de weinige) kan de GEARS 3 beta me niet bekoren.
Vraagje/casus. We willen met 4 man, in 1 kamer, Horde gaan spelen. Niemand beschikt xbox live. - Is het mogelijk offline met 4 man op 1 Xbox Horde te spelen? Zo nee; - Is het mogelijk om met 2 Xboxen offline met 4 man Horde te spelen (systemlink)? Zo nee; - Moet er op 2 accounts xbox live gekocht worden, om met 2 xboxen met 4 man Horde te spelen?
Ja, je kunt met 4 man op 1 Xbox horde spelen. Op een kleine tv zul je er echter niet veel van zien dus een flink scherm is min of meer vereist.
Hoe dat dan. Ik kan maar met 2 profiles tegenlijk inloggen anders krijg je; 'only two signed-in gamer profiles can play on one Xbox 360 console. To continue, please sign out all but two gamer profiles.'
Meen je dat nou? Zal het vanavond eens checken. Je kunt toch local horde spelen met 2 spelers die insignen en 2 guest spelers?
Iemand hier die de hele game (mogelijk incl. SP DLC) co-op wilt doen op moeilijkste met mic. beginnend vrijdag/het weekend?
Heeft iemand zin om met mij hele weekeinde gamen op gears of war 2 multiplayer maar ik ga geen mic gebruiken want ik ben slechthorende
Als je system link doet, dan kan iedereen op xbox live aanmelden op je netwerk, stuur elkaars invite terug
ik zou graag met een paar matties willen spelen op gow2 tijdens het weekeinde. gewoon ouderwets gamen op horde of ranked match of player match, als ik maar met jullie kan spelen...vind ik het alles best