Damn dat ziet er toch best wel ff slick uit Demon Souls nooit gespeeld. maar leek me wel altijd een interessante titel.
Ik heb zo'n gevoel bij dit spel dat ik ook had bij Ninja Gaiden destijds op de originele Xbox. Echt heel veel zin in dit spel.
de co-op moet echt zo anoniem blijven als bij Demon's Souls imo. Is daar wat over bekend? Screens zien er super uit! Filmpje zo maar even kijken 42 euro, verleidelijk. Hoe lang blijft zoiets geldig? En wanneer casht Zavvi, direct?
Zover ik weet, is er haast niet bekends over co-op. Het zit er in, het is vernieuwd oid, maar op welke manier, IDK. Het anonieme aspect was inderdaad goed, en als je met een vriend wou spelen, sprak je gewoon op een bepaalde plek af .
Ziet er ferm uitdagend uit ! *) Ik hou deze Dark Souls ook in 't oog ! Kan wel eens een van dé RPG's worden voor mij om eens uit te testen hoeveel moed ik blijven opbrengen na een aantal keren "You died" meldingen Ja, ik hou wel van een heel uitdagende RPG. Liever té moeilijk dan té gemakkelijk. Laat maar komen die monsters ... attack !
Als ik me PS3 nog had, zou ik wel met je mee doen . Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar waren er speren in Demon's Souls? Sommige monsters hadden ze wel, maar ik weet niet meer of je als player ook speren kon hebben.
[gt]716089[/gt] Als je op pauze drukt bij 1:03 zie je de volgende characters: - Knight - Soldier - Witch - Pyromancer - Solaire of Astora - Black Knight Pre-made characters of ook de classes ? IIG is de Pyromancer awesome net zoals de character waarmee je bliksemschichten gooit.
Ben benieuwd hoe deze game zal bevallen bij de mensen die demon souls nog nooit hebben gespeeld.. Als dit nog meer hardcore moet gaan worden zoals beloofd, zullen zelfs de meest hardcore gamers wel een controller door de TV willen gooien. Deel 1 was al zo knetter moeilijk/hardcore.
het word soms ook wel een beetje overdreven hoe moeilijk het is. Komt denk ik omdat veel mensen niet de moeite wilden nemen om als ze in soul vorm waren met iemand anders co-op een baas te verslaan zodat ze weer in phyical vorm zelf een maatje mee konden nemen naar het punt waarop ze vast zaten. Met hulp van andere spelers is het allemaal best te doen. Maar als je underpowered bent of niet de juiste skills/ equipment hebt en geen hulp van anderen regelt kan het inderdaad bijna onmogelijk worden. Heb door al dit nieuws over Darks Souls wel weer zin om Demon's souls weer eens aan te slingeren, misschien dit weekend maar weer eens met een nieuwe character beginnen
Ik had met één vriend co-op gedaan in me eerste playthrough. Dat was zeker te doen. Co-op in DS was gewoon geweldig. Dat maakte het voor mij echt veel leuker. Ik kan me nog herinneren dat je die bel hoort in de gevangenis . Sfeer much? Het werd wel meer hardcore als je telkens een nieuwe playthrough ging doen ivm level scaling oid.