E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat Mario Kart 3d is wel echt ongelooflijk lelijk zeg 8)

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat Kinect zal steeds meer meer benadrukt worden...

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja en MS kan beter wat gaan investeren in nieuwe exclusives ook, mijn god zeg.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    MS had sowieso Bioware moeten kopen toen het nog kon.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat is precies het voordeel van exclusive games? In Amerika verkoopt de opvolger van de 360 toch wel (beter dan de ps4) en in Japan zal het andersom zijn.
    Laat ze maar een krachtige console op de markt brengen die zichzelf verkoopt.

Natuurlijk wel kut als Sony er met developers vandoor gaat :) point taken.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Halo 5 & 6. :b:

Mja, ik vond het ook maar tegenvallen.
    En dan Peter M. die de nieuwe Fable presenteert... Mijn god wat een schijtgame lijkt dat te worden...

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Neemt iemand die gast nog serieus? Is gewoon een lopende parodie van zichzelf.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gouden bergen beloven, maar hoopjes poep met DLC afleveren.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    part 1 van het nintendo interview aan het kijken. Bijzondere benadering die me wel aanstaat:

we hebben een box die nu ook kan wat de andere boxen kan en meer. Dat komt tegen die tijd wel goed: 1080p, betere online etc. Maar we willen op zoek naar wat wij als meerwaarde/nieuwe ervaring kunnen bieden

iaw niet opboxen op het grafische gebied maar op innovatie en de rest meer als randvoorwaarde zien. Zijn ze bij mij als klant echt mee geflopt met de Wii, maar dat vind ik nog best interessant. Al hadden er van mij meer tabletachtige dingen op gemogen

- multitouch
    - bluetooth zodat je ook in een andere kamer kan spelen

etc

toch wel erg geinteresseerd!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar 3rd party games die we een jaar eerder op de andere platformen spelen. Dat zit me niet lekker , waar is de echte 3rd party support waar de Wii U lead platform is voor AAA titels

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    legt ie uit in het interview. Dat zijn niet perse de spellen die gaan komen, maar dienen ter illustratie dat de spellen die je op de 360 en ps3 ziet straks ook gewoon mogelijk zijn op de WiiU

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hardware uit 2005 vs hardware uit 2013 8) Mag toch hopen dat ze met iets meer komen, anders lopen ze grafisch weer (hopeloos) achter.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En daar word je blij van? Games die ik op de 360 kan spelen speel ik wel op de 360 :+ Ik wil games die voor de Wii U gemaakt zijn en het apparaat ten volle benutten.

Want tenzij ze er in een half jaar 50.000.000 van verkopen blijven de 360 of PS3 lead platform en worden het dus ports met extra features.

En dan zit je weer in een situatie waarin Nintendo zelf prachtige 1st party titles maakt maar de 3rd party games niets toevoegen

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje in dubio. Het concept is tof, maar ik had er wel minstens een ps3 1.5 bij willen zien

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb ik dus ook, concept is tof (ook al lijkt het me als controller een drama) , hardware zit vast wel goed, nieuwe innovatieve mogelijkheden te over MAAR wie naast Nintendo gaat er echt high profile nieuwe content voor maken?

Ik heb er nog niks van gezien, zelfs geen teasertje of logo van iets nieuws wat me zou interesseren

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is wel inderdaad het meest logische, niemand zit op oudere games te wachten tegen die tijd. Ik denk gewoon tegen de tijd dat de WII U uitkomt, dat dan de huidige multiplatform games het mooist zullen zijn op de Wii U, hoeveel mooier is afwachten. Maar ik ben wel heel erg benieuwd...well done Ninty. En wie weet een superbrute Mario game bij launch, en Darksiders II dus ook....dat word een killer launch dan.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    damn 4.7k post lol

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dat komt puur omdat ze dat op dit moment dus nog erg weinig interesseert. Ze willen eerst dit concept over de buhne krijgen en gaan dan echt aan de slag met de hardware. Op zich zou het een kleine moeite moeten zijn om die van de 360 te verbeteren

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De basis hardware van nu maakt toch gehakt van de top segment hardware uit 2005, mag ik hopen?
    Dat mag het probleem niet zijn lijkt me.

Deel Deze Pagina