E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hardware zal wel goed zitten maar dat maakt geen zak uit als je niet het lead platform bent.

En nog een andere gedachte, wat als de launch pas na de E3 volgend jaar is en Sony en MS daar hun opvolgers aankondigen die weer een stap verder gaan. Die krijgen uiteraard wel de volledige support van Epic, EA, Activision, Square etc etc

Eerste indruk is dat Nintendo ons het komende jaar echt weg moet gaan blazen met unieke en betere content dan wat we nu kunnen krijgen om de 'hardcore'over te halen.

Maar aan de andere kant, misschien interesseert ze dat geen zak en slijten ze er zo 1 aan iedereen die ook een Wii heeft gekocht :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat ik overigens al eerder zei (maar toen ging het wel snel), Sony zal wel aantekeningen hebben gemaakt: Hey maar wij hebben WEL een vette handheld en die kunnen we dit ook nog eens laten doen! :)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is een combinatie van hardware en doelgroep. Richten ze zich op de hardcore gamer, dan moeten ze met iets heel goeds komen.
    Ik denk echter dat ze weer het buitenbeentje in de game wereld willen zijn, met een console met bijzondere hardware. Daarom hoeven ze niet perse mee met de beste graphics e.d.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Krijgen we zo ook nog live shows ofniet ?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vita laten doen voor de PS3 of PS4 wat de Wii U doet met zijn controller? Zou best kunnen inderdaad. Ik heb geen PSP maar die heeft toch ook al aardig wat cross-play functies met de PS3?

Al geloof ik niet echt in dat concept, komt door die Gamecube games waar je dan met 4 man allemaal met een GBA aan moest gaan hangen. Heb dat nog nooit iemand zien doen:+

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Draadloze technologie is daarin wel een voordeel :) Bij gamecube zat je altijd met kabels te zeulen. Nu is het kwestie van connectie knopje drukken en je bent geconnect.

Ik vind het wel een leuke machine voor erbij. Wat ik vanavond al zei. Als de woonkamer tv niet bezet is lekker op dat scherm spelen. Wil er iemand tv kijken, speel je verder op je handheld. Ik vind dat wel lekker klinken.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut waar maar ik had gewoon niet genoeg vrienden met een GBA (en ik had er zelf 2,... misschien andere vrienden zoeken)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    [yt]tOpLkCfZ2e8[/yt]

:)

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Vond dit misschien nog wel het leukste nieuwtje van de MS show. Ga dit absoluut spelen , ik kijk regelmatig in het Minecraft topic maar nooit zin gehad om er op de PC aan te beginnen

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wat loopt die lullo @ battlefield 3 nou te pronken met z'n leger ervaring :emo:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vraag me alleen af hoe ze dat met servers gaan regelen. Het mooie van Minecraft is toch echt dat je je eigen server met wereld kan draaien waarop je met vrienden de leukste dingen kunt doen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon een eigen map hosten? Of misschien servertje huren? Of verschillende rooms/lobbies? Of mappen kunnen sharen met vrienden? Dus wij werken allebei in dezelfde wereld op mijn xbox. Ik upload die map , jij downed hem en bouwt verder en ik merge die veranderingen later weer in mijn map?

Hoop wel dat het een vrije setup is , dus dat je er zelf wel veel controle over hebt.

Meest waarschijnlijke lijkt me dat ieder speler zijn eigen 'server' heeft en vrienden je kunnen joinen als je aan het spelen bent. Maar dus niet als je offline bent.

Dus dat word 360 dag en nacht aan laten staan of er 1tje bij kopen als servertje :+

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, maar de charme zit hem erin dat je MMO style met z'n allen tegelijkertijd in de wereld loopt, bouwt, vecht en avonturiert.

Edit: Weer dezelfde BF3 gameplay. :mad:

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat het iets word van openbare ruimtes en prive ruimtes, waarvoor je mensen kunt inviten enz.
    Beetje het ranked en player match systeem.

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dit zagen we gister ook al van BF3 :p

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maakt niet uit. Blijft fuckin dope :D

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ~Wat is er precies gepresenteerd door nintendo?

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ongekend hoe mooi _O_

Deel Deze Pagina