Heb me echt lopen ergeren aan de Nintendo conferentie. Veel slap geouwehoer en veel onduidelijkheid, plus Japanners die slecht tot geen Engels praten. Qua games geen verassingen. Had Luigi´s Mansion 2 niet zien aankomen. Erg tof, want op deze game zat ik te wachten. De 3DS games waren stuk voor stuk tof, echter op Luigi´s Mansion 2, geen verassingen of nieuwe games. De conferentie was ook echt ontiegelijk saai.
En dan de WiiU, tja, ben echt behoorlijk teleurgesteld. En daarnaast ben ik verward. Het gaat hier om een nieuwe homeconsole, maar we laten alleen maar de controller zien. Had toch erg graag meer van het apparaat zelf gezien. De controller is gewoon niks anders dan een iPad met analoge sticks en knoppen. Vond alles zo ontiegelijk vaag allemaal. Grafisch ook by far niet de stap gezien waar men het van tevoren over had. Sommige dingen zagen er gewoon als Wii games uit. En de software die ze lieten zien, was ik totaal niet van onder de indruk. Vond het niet de stap verder dan X360 en de PS3. Nee, vond het hele WiiU gebeuren een aanfluiting.
Die hele controller komt bij mij meer over als een handheld, dan als een controller voor een homeconsole. Crappy gewoon......
Laatst bewerkt: 7 jun 2011