E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Meer Dark Souls :mad:!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zijn mensen (vooral in mijn vriendenkring) die Kinect zo geweldig vinden in Mass Effect 3? Ik ga echt niet een zinnetje hardop lopen zeggen in die game, wat is daar het nut van? Het commanderen van je squad is nog wel tof maar zinnetjes opzegen? Puhhhhleaaaase!

En dan voor Ghost Recon, ze vinden het richten met de gun geweldig en allemaal,maar ze denken volgens mij niet erover na dat het niet fijn spelen zal zijn....kan het natuurlijk niet zeker weten nog maar denk dat heel veel mensen zo'n game echt niet gaan spelen met Kinect.

Mijn mening..FUCK Kinect..het neemt wederom de hele MS show over net als vorig jaar. Kinect had nooit gemaakt moeten worden, was dat niet gebeurd dan had MS denk ik wel nog voor nice dingen gezorgd, een shit gegeven om exclusives en hardcore gamers/games.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb me echt lopen ergeren aan de Nintendo conferentie. Veel slap geouwehoer en veel onduidelijkheid, plus Japanners die slecht tot geen Engels praten. Qua games geen verassingen. Had Luigi´s Mansion 2 niet zien aankomen. Erg tof, want op deze game zat ik te wachten. De 3DS games waren stuk voor stuk tof, echter op Luigi´s Mansion 2, geen verassingen of nieuwe games. De conferentie was ook echt ontiegelijk saai.

En dan de WiiU, tja, ben echt behoorlijk teleurgesteld. En daarnaast ben ik verward. Het gaat hier om een nieuwe homeconsole, maar we laten alleen maar de controller zien. Had toch erg graag meer van het apparaat zelf gezien. De controller is gewoon niks anders dan een iPad met analoge sticks en knoppen. Vond alles zo ontiegelijk vaag allemaal. Grafisch ook by far niet de stap gezien waar men het van tevoren over had. Sommige dingen zagen er gewoon als Wii games uit. En de software die ze lieten zien, was ik totaal niet van onder de indruk. Vond het niet de stap verder dan X360 en de PS3. Nee, vond het hele WiiU gebeuren een aanfluiting.

Die hele controller komt bij mij meer over als een handheld, dan als een controller voor een homeconsole. Crappy gewoon......

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou, kinect heeft ook goede kanten alleen MS heeft die nog niet gevonden:x

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Iemand al enig idee of Minecraft echt alleen met Kinect te spelen is, of dat je ook gewoon met contoler kan spelen? Anders kan ik na een paar stenen hakken gelijk aan de beademing 8)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mag van mij wel een beetje een nichegame blijven ;)

uit het Wiiuu topic

[yt]Sdn2YOKP9RU[/media]

toch best nice!

7. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk jij vind kinect dan wel helemaal niks, maar ik ken meer dan genoeg mensen (waaronder mijzelf) die kinect helemaal geweldig vinden. Ik vond het ook zeker leuk dat ze nu betere games hebben aangekondigd voor de kinect, nu kunnen we straks tenminste shooters spelen via de kinect. En het gaat er niet echt om dat het super werkt het gaat gewoon om het gevoel dat je meer betrokken wordt bij de game dan als je een controller in je hand hebt.

Maarja smaken verschillen:b:

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en titels maken waarvan je 200.000 stuks verkoopt. of je moet net zoals sony je exclusives gaan pushen via consoles en dan de 160gb ff tijdelijk niet leveren zodat mensen verplicht zijn die 320gb + game moeten kopen. laten gears, halo en fable maar lekker miljoenen verkopen. mijn mening, "hardcore" gamers voelen zich genaaid omdat gamen niet alleen maar meer voor hun is en die klagen dan om kinect, maar ze vergeten kinect is optioneel. naast kinect heeft microsoft nog de grootste exclusive dit jaar!

sooo.. Gears is op 2u?

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik begin geloof ik een info-overkill te krijgen. Tis wel even mooi geweest :+

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje info over de co-op mag wel :eek:. Word het 'tzelfde als Demon Souls of niet?

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeker ! :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar het is erg jammer gewoon, waarom moesten ze uberhaupt Bioware laten gaan? En Bungie? En volgens mij nog meerderen...Fable is maar een matige game en eigenlijk Gears de enige echte krachtige. Uiteraard is dit maar mijn mening.

Ok ik neem het terug, Kinecthad best gemaakt mogen worden...maar waarom blijft het gewoon hierbij qua exclusives? Ik zou juist graag nog hele vette exclusives zien die echt de max uit de 360 halen. En dan niet alleen een Gears 3 :D

En die Zelda beelden zijn ongelooflijk bruut....dit is PRECIES wat ik in Zelda wil zien, tjonge!!!!!

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoop van niet anders ga ik real life stenen en bomen kapot rammen!

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ligt het aan mij, of ziet die Wii U er echt lomp uit en lijkt me ook kut vasthouden...

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik zat ook al te kijken.. zo een groot ding als controller..

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kan voor RPG heel erg nice zijn man, je blijft in de game en je selecteert je inventory op je controller en alles. Het kan heel handig werken....denk ik :)

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ding heeft geeneens triggers, hoe wil je een auto gaan besturen zonder triggers.......

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nog een berg demos op xboxlive wordt gedaan!. Net even de summer of arcade 2011 gekeken. Niks interessants tussen!, helaas.. Waar blijft Sonic 4 ep2??

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het had toch wel triggers meen ik me te herinneren?

EDIT: Ja dus.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hij had wel triggers toch? Meende dat te zien.

Deel Deze Pagina