[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er als je tegenstander het potje tijdig verlaat, omdat hij het niet kan winnen? Krijg ik wel een win/punten bij? Wat gebeurd er dan met zijn statestieken?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als hij binnen de eerste vijf minuten weggaat, krijgt er niemand punten. Dit is voor de gevallen wanneer je al snel voelt dat jij of je tegenstander extreme lagg heeft, dan kan je meteen stoppen. Wanneer je na de eerste vijf minuten weggaat, krijgt degene die stopt het 3-0 verlies en degene die gewoon doorspeelde de 3-0 winst.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Geweldig filmpje! Ik wil eigenlijk ook gaan proberen om wat van mijn goals te bewerken. Eerst even After Effects ergens downloaden. :+
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je zo goed als hem wilt worden moet je wel flink oefenen hé ;).
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    I know. Ach heb toch wel genoeg tijd. 8)
     
  6. Daan_fc_twente

    Daan_fc_twente Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naar genoeg bewerkte video's gekeken: Hjerpseth, ph1lp0tt0, Barcaboy en ga zo maar door. Ik moet gewoon genoegen nemen met het feit dat ik niet zo goed ben in editen, haha.

    Trouwens, het was mijn eerste echt bewerkte video. :)
    En bedankt voor je compliment trouwens, ik hoor graag de mening van anderen.

    http://www.youtube.com/watch?v=5lZ1hmj9DvE
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  7. RubenFIFA

    RubenFIFA Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me even aangemeld, ik dacht misschien hebben meer mensen hier last van. Ik speel fifa weer sinds een tijdje. Maar ik stuit nu op verschrikkelijke irritante dingen. Voor de transfer periode ging alles goed. Daarna 3 maanden gestopt, en speel het nu weer een maand. Maar om de een of andere reden wil het niet lukken.

    Verdedigend

    Mijn verdedigers staan allemaal te slapen. Bal rolt 1m langs hun heen en zij doen helemaal niks. Of ze lopen niet mee met de tegenstander.

    Als een tegenstander LB+y doet slaapt mijn verdediger eerst een tijdje voordat die in actie komt en als ik hem dan kan aannemen pakt de tegenstander hem 9/10 keer en is het een doelpunt.

    Daarnaast is het verschrikkelijk lastig om meteen de goede speler te selecteren. En er vallen automatisch veel gaten, omdat sommige verdedigers stil gaan staan.

    Aanvallend

    De gerichte schoten gaan recht op de keeper. Ik scoorde eerst altijd zo door van buiten naar binnen te lopen en dan richting de kruising te schieten, maar dit werkt helaas niet zo vaak meer...

    En het passen gaat verschrikkelijk slecht, ik houd hem zachtjes in om een speler te bereiken die vlak bij mij staat en dan nog gaat die vaak naar een speler die erachter staat en onbereikbaar is.

    De spelers maken niet automatisch een loop actie, zoals ze eerder wel deden. Nu moet ik die LB knop de heletijd gebruiken. Ze passen ook verschrikkelijk langzaam lijkt het wel.

    Als ik Ronaldo of een andere snelle speler ben, halen de verdedigers mij altijd of vaak weer in , maar als de tegenstander dit doet is hij juist wel weer sneller.

    Meer kan ik zo niet verzinnen:x

    Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? ziet nu op niveau 29, maar verlies constant omdat ik mijn kansen mis en tegenstander door 3 uitbraken 3-2 wint :confused:

    Lekker verhaaltje dit, heeft iemand hier meer last van? Dan voel ik me tenminste niet zo genaaid haha
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    @ RubenFIFA

    Ik snap exact wat jij bedoelt. Vooral dat je eigen spelers slomer zijn dan de tegenstanders en dat ze geen fuck meer doen - waardoor je constant LB moet gebruiken om te switchen naar de dichtstbijzijnde speler - vind ik erg irritant! :mad:
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Om met je spitsen langs verdedigers te komen:
    - Gebruik vooral de zijkanten!!
    - Gebruik versnellingen met je RS.
    - Gebruik af en toe truukjes.

    Verdediging:
    Laat de computer verdedigen, met B. Loop dan met je eigen mannetje naar een ander. Waar hij hem waarschijnlijk op wilt gaan spelen ;)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je dat doet dan word je verdediging helemeel weg getikt.
    Als je dat met je met centrale duo doet dan heb je niemand meer achter in staan en kan de tegenstander zo door je verdediging heen lopen.

    B pas gebruiken als je onder druk staat.
    Bijvoorbeeld als de bal lang blijft hangen in de 16 en dat je niet meer weet wat je moet doen.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je met je andere cb naar de speler loopt die hij wil aanspelen
     
  12. Daan_fc_twente

    Daan_fc_twente Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer altijd achteruit te lopen als de tegenstander op me afkomt met de bal, dan kan ik 99% van de tijd op het juiste moment happen. Als je het irritant vind dat sommige dingen computer-gestuurd gaan, is er de optie om bij je FIFA instellingen enklele 'assistences' kan uitzetten? Zoals pass asistene & Auto switch players. (Correct me if i'm wrong.) Misschien moet je daar even mee klooien om te kijken wat het beste bij je past.
    Correct me if i'm wrong.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  14. RubenFIFA

    RubenFIFA Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu waar het aan ligt, mijn internet is zwaar kut (NAT strict met KPN glasvezel...). Ik heb dat ff gefixt, maar dat is een heel karwei en het reset elke dag weer, heb ik echt geen zin om elke x weer te doen. En bedankt voor de tips. Ik heb hem nu op manual gezet echt veel fijner!_O_

    Mooie goal trouwens, ik maakte net ook een zieke goal. Corner van Alves, op rand zestien kwam Hulk inlopen en toen een snoeiharde volley onderkant lat bij de kruising. leaved die vent hem, dus nu ff volgespamd_0/
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Alsnog blijft het een gokkans.
    Blijft gevaarlijk met je CB een pass te onderscheppen en dit en zeker als vaste manier van verdedigen. (Twee CBs te gelijk gebruiken)
    De mensen waar ik tegen heb gespeeld die straffen jouw manier van verdedigen keihard af.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er geen manier om je eigen filmpjes van de website van EA te halen als bestand zodat je ze evt. zou kunnen oploaden... Zelf gebruik een HD PVR om op te nemen. Dan neem ik gewoon de hele match op en dan knip ik de stukjes in het (video)bewerkingsprogramma Sony Vegas.

    Dus als je het echt graag zou willen om montages of andere video's van bv. mooie goals wil uploaden, dan adviseer ik je een capture card te halen... ;)
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand tips om mijn Pro te verbeteren.. Ben nu 74. Ben CAM maar heb mezelf als verdediger gezet nu om de verdediger verdiensten te unlocken

    1ste seizoen Ajax en zit nu bij Barca. Vraag me ook af wat de levels zijn. Basisspeler>Belangrijke Speler>Aanvoerder>...??

    Ik was voorheen bij Ajax nummer 7, omdat ik dit zelf gekozen heb, echter ben ik nu bij Barca nummer 25. Hoe kan ik dit weer veranderen naar 7?
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Je pro kan je het beste ff boosten. Tegen iemand online, en dan gewoon wat schieten vanaf de middellijn. Clubs spelen helpt ook om je pro beter te maken ;)
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het ook mogelijk om je history van online wedstrijd te wissen?

    Ik namelijk op 0 wedstrijd beginnen.

    Nu staat er dan ik maar 40 potjes ofzogespeeld heb online, dan kan nooit kloppen
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie tips voor goede lobjes? Lang X inhouden? Niet lang oid?
     

Deel Deze Pagina