E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hij lulde gewoon maar wat joh

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    €299,- zal inderdaad de beste prijs zijn voor die console over een jaar of anderhalf uitkomt. Want zodra Microsoft en Sony met iets nieuws komen zal deze console al snel inferieur worden in performance.

Maar ik verwacht meer in de trend van € en $ 399,-

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Klopt ongeveer wel ja.

In an interview posted to GameTrailers, Fils-Aime said the footage – which included a stunning look at Darksiders 2 – had been taken from current platform versions because Nintendo is “a year away from when the console will launch”

Dan is de vraag...komt ie nog vóór E3 2012 of na? :)

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tot aan het eind van de week maakt Nintendo nog meer bekend he. Ik zie wel 1 groot voordeel !

Local Multiplayer zonder splitscreen ! Whoohoo :D.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb liever de helft van een 42" TV dan een 6" scherm in mn controller?

6. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Niet als je tegen elkaar speelt. Afkijken waar diegene zit enzo.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat deze nieuwe console van Nintendo zelfs zal achterlopen op de 360 en de PS3, als het gaat om graphics. Daarvoor hoeft MS of Sony niet eens met een nieuwe console te komen.

Ik ben wel ff klaar met al die gekkigheid van Nintendo, vage controllers. Het is allemaal niets voor mij, ik ben een gamer die gewoon een normale controller wil, mooi beeld en vette games. Het is leuk hoor, al die nieuw verzonnen dingen, maar als je games er geen moer mee doen, dan houdt het al snel op. Ga eens investeren in waar het om gaat, de games...... Maak eens grensverleggende games. Daar kun je je console mee verkopen wat mij betreft, niet met allerlei nieuwe manieren van het besturen van middelmatige games.

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Aannamens, aannamens... zucht.

Er is buiten de tablet-controller eigenlijk weinig tot niets bekend. Ik wil juist weten wat de Wii U kan qua hardware buiten het streamen om. En hoe ze Nintendo Network in elkaar gaan zetten.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Las net de volgende dingen in een interview met Reggie van Nintendo:

In HD gamen kunnen we sinds 2005 al met de X360 en sinds 2006/2007 met de PS3.

Maar dacht dat de nieuwe Nintendo console 1,5 tot 2 keer zo krachtig als de X360 en de PS3 zou zijn? De hele Wii U is dus eigenlijk gewoon een console die past tussen de X360 en PS3. Dus heeft Nintendo weer een achterhaald systeem / loopt een generatie achter tov de rest zodra de nieuwe Xbox en Playstation eraan komen.

Nintendo, ik ben echt klaar met je. Had deze keer echt de hoop op een toffe nieuwe console, met echt een stap voorwaarts, zonder vage controllers, maar helaas, Nintendo stelt me weer teleur, voor de zoveelste keer.....

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ze kunnen het beter gewoon op handhelds houden. Maar ik twijfel er niet aan dat de Wii U weer een hit gaat worden. Als je ziet hoeveel mensen al de Wii thuis hebben staan. Er zijn totaal geen goede games (Op een paar na) voor en toch vind iedereen het geweldig als er weer een nieuwe Mario uitkomt :')

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het hoogtepunt van de Nintendo presentatie ook de 3DS games. Deze zagen er stuk voor stuk tof uit. Heb op de Wii eigenlijk alleen de Nintendo games, thats it. Maar ben bang dat de Wii U inderdaad weer een succes gaat worden. Met een gemiddelde van 2 games per console.......

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    En de games komen ook niet op een Blu-ray disc te staan. Werd gisteren bevestigd bij GT.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij kan misschien wel krachtiger zijn. Maar heeft hij veel kracht nodig om samen te werken met de controller? Waar dus de graphics niet beter worden, omdat er niet genoeg kracht meer over is. Denk ik. :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze hebben duidelijk aangegeven nog helemaal niet zeker te zijn over de hardware. Je roept maar wat ;)

De games die ze lieten zien waren alleen bedoeld om te laten zien dat de Wuiui dat straks iig ook kan. Maar bij Zelda zag je dat er al veel meer mogelijk was icm de tablet. Heb een paar IT-vrienden en die zijn ook echt enthousiast. Het ding biedt echt wel mogelijkheden. Van simpele dingen als je inventory (de alchemie van Skyrim als minigame op je tablet!) tot en met augmented reality dingetjes.

True misschien heb je gelijk en maken ze weer dezelfde fout: geen 3rd party support en slappe hardware. Maar vooralsnog is dat echt speculeren. De eerste hands-on van Kotaku staat online en die waren verrassend positief :)

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik lees ook alleen maar positieve verhalen van mensen die de Wii U hebben kunnen testen.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat verbaasde me, had namelijk zeker gedacht dat ze op Blu-ray zouden staan. Tevens vraag ik me ook af waar de games van de PSVita op komen te staan. Zal wel geen download only worden na de flop met de Go.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind de Wii U zeker ook wel tof er uit zien, ik kan niet echt mijn mening geven want ik heb er natuurlijk niet mee gespeeld, maar van wat ik gezien heb ben ik er vrij positief over, de Zelda Tech-demo zag er grafisch zeker goed uit maar het systeem zal zelfs wel meer kunnen (neem ik aan) dan dat qua graphics.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eurogamer:

the guardian

gizmodo

Arstechnica

etc

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Bedacht me opeens:

Je zag gisteren dat Mii schieten met de Wii Mote op zo'n gun en dan die controller er op aangesloten. Je zou dus met die controller als je 180 graden draait achter je kijken? En dan in een soort co-op mode een shooter spelen? De 1 kijkt links en de ander kijkt rechts door te draaien. Lijkt mij best tof.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Klinkt allemaal positief maar ik ga toch de kat uit het boom kijken en afwachten wat de 3rd party developers ermee gaan doen. Ik meen me te herinneren dat ze iedereen ook positief was over de Wii in het begin, maar veel is er niet van gekomen.

Deel Deze Pagina