Als ik naar horde gaan en ik pak een warlock dan zeker undead... op de een of andere manier vind ik gewoon dat dat hoort
2e poging weer mislukt. Is ook moeilijk is je iets probeert te regelen met mensen die een IQ van onder de 20 hebben ><
Die authenticators brengen meer ellende mee dan wat anders imo, ik ben nog nooit gehackt in al die jaren en ik heb maar 1x mijn password veranderd een maandje of 2 geleden.
Ja moet eerst foto opsturen dus dat doe ik. Is hij niet goed en stuur ik een nieuwe foto. Krijg ik nu een mail dat ik ook het serie nummer van de authenticator moet geven.... Als ik die kon vinden had ik ook gewoon kunnen inloggen.. Verder moet ik steeds replies geven in een thread daarvoor. Echter kan ik alleen daar komen als ik bij mijn authenticator kan...
Ik heb ook lang problemen gehad met mijn account, merendeel omdat ik die niet over had gezet naar Battle.net. Had niet verwacht nog ooit te gaan spele Je moet ze gewoon opbellen..... dan moet je alles door geven ivm je account en ik moest daarna mijn ID opsturen en het was geregeld.( copie van ID moest ik opsturen omdat ik mijn geheime vraag niet meer wist) Dus gewoon even bellen als je thuis achter je pc zit zodat je alles gelijk kan doen. Mailen werkt niet met Blizzard, krijg je bijna altijd automatische mail terug, of mail waar je geen fck aan hebt.
Had ze al gebeld en toen moest ik mijn ID opsturen. Heb ik gedaan en nu vragen ze dus om de serial van de authenticator. Ga ze nu nog maar even bellen... Ik kan dus ook niet mijn abonnement cancellen of spelen. Moet dus wel betalen, maar fatsoenlijke support bieden ho maar...
Gewoon bellen dat je het opgelost wilt hebben. Dat je geen serial van je authenticator meer hebt en dat er een mogelijkheid moet zijn die opnieuw te krijgen oid. het kan niet zo zijn dat als je die kwijt raakt of vergeet dat je nooit meer in je account kan Gewoon hard zijn tegen die klantenservice, ze zijn allemaal het zelfde. En als hij je niet kan helpen, vraag je naar iemand anders, een 2de lijn die er meer verstand van hebben of zelfs dat je iemand wilt spreken die de leiding heeft. En niet ophangen totdat het opgelost gaat worden. Ik moet elke dag met zulke mensen bellen voor Updates op mijn werk en etc en er is 90% altijd een 2de lijn dus mensen met meer verstand of doordrammen tot je een leiding gevende krijgt. Hun kunnen dit zo oplossen dus eis dat het opgelost word. Zeg dat je ze alles kunt geven, dus je character names, levels etc. Ze zullen het waarschijnlijk gwn niet vertrouwen ofzo
Uiteindelijk geregeld. De vorige persoon wist idd niet waar hij mee bezig was. Had nu een vrouw en die had het binnen 1 minuut geregeld. Ze bood ook 10x haar excuses aan en ik kreeg 1 maand gametime
Goedzo altijd door blijven vragen, hun kunnen dit heel makkelijk oplossen dus gewoon door vragen en zeuren tot je iemand krijgt die het oplost. ben blij dat het is gelukt game ze!
*afkloppen* Dat dacht ik dus ook tot een jaar geleden, was nog nooit gehackt, geen rare sites bezocht en opeens kon ik niet meer inloggen. Heb toen mijn wow wachtwoord veranderd en klaar was ik, tot een paar weken later toen werd ik weer gehackt. Dit is toen ongv 4x gebeurd ofzo! Had het idee dat de hackers ook mijn wachtwoord van mijn mail wisten waardoor ze alles konden wijzigen, dat heb ik toen veranderd en heb er gelijk een authenticator aangehangen op me iphone. Sindsdie nergens meer last van!
Heb er nu 1 gekocht. Zal er ongeveer over 3 weken zijn. Heb dezelfde voor FFXI. Telefoon is al 2x kapot gegaan terwijl er een authenticator aan hing. Iedere keer weer bellen enzo heb ik ook geen zin in. Iemand nog een Hunter MM build met glyphs? Ben nu deze thread aan het lezen. Staat echter geen build in.
Bij 2.1 staat gewoon een build (niet precies met hoeveel punten er in moeten), en daaronder uitleg waarom je die punten moet kiezen.
http://www.wowhead.com/talent#ccbMZfRGoGoMuroc:VzkRf0M0c Staat gewoon een build, slecht te zien enkel
Bedankt! Staat er idd. Heb er over heen gelezen. Staat ook zoveel text dat het wel even duurt om alles op te nemen
Jezus had ik dit maar niet gezegd, vandaag logde ik in en ik was gehacked. Het rare was dat ze al mijn epic items hebben gedisenchant en ze zelf al een ticket hadden aangemaakt met. wel al mijn gold weg maar ondertussen heb ik alles netjes via mail ontvangen.
Zuur. Maar gelukkig heb je alles weer ontvangen. Telefoon die ik nu heb kan geen authenticator ontvangen...moet dus een paar weken wachten op de fysieke versie.
ik heb toch wel iets meegemaakt. dinsdag kreeg ik een mailtje dat mijn wachtwoord was veranderd. dit had ik zelf niet gedaan. na het beantwoorden van de geheime vraag heb ik een nieuw wachtwoord verzonnen en gelijk authenticator eraan gehangen met de app. ik log weer in op battle .net en ik heb ineens weer gametime. mijn character was ook twee levels omhoog en ik ben 1k gold verloren en ik heb mijn guild geleaved. erg vervelend maar ik heb er wel een maand game time aan overgehouden
Mijn Warlock is alweer level 27 (H) hoop zondag avond de 35 / 40 te halen ongeveer. vanavond rond de 31 denk ik en dan kan ik zondag de hele dag spelen. Meid moet werken thank god for that