WiiU, tja, ben echt behoorlijk teleurgesteld. En daarnaast ben ik verward. Het gaat hier om een nieuwe homeconsole, maar we laten alleen maar de controller zien. Had toch erg graag meer van het apparaat zelf gezien. De controller is gewoon niks anders dan een iPad met analoge sticks en knoppen. En wat een ontiegelijk groot ding zeg. Vond alles zo ontiegelijk vaag allemaal. Grafisch ook by far niet de stap gezien waar men het van tevoren over had. Sommige dingen zagen er gewoon als Wii games uit. En de software die ze lieten zien, was ik totaal niet van onder de indruk. Vond het niet de stap verder dan X360 en de PS3. Nee, vond het hele WiiU gebeuren een aanfluiting.
Die hele controller komt bij mij meer over als een handheld, dan als een controller voor een homeconsole. Crappy gewoon......
En wat een klote naam ook weer zeg.....
Wat Reggie zegt:
In HD gamen kunnen we sinds 2005 al met de X360 en sinds 2006/2007 met de PS3.
Maar dacht dat de nieuwe Nintendo console 1,5 tot 2 keer zo krachtig als de X360 en de PS3 zou zijn? De hele Wii U is dus eigenlijk gewoon een console die past tussen de X360 en PS3. Dus heeft Nintendo weer een achterhaald systeem / loopt een generatie achter tov de rest zodra de nieuwe Xbox en Playstation eraan komen.
Laatst bewerkt: 8 jun 2011