[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft een goede film idd. Die scene met de jonge kinderen, hakte er bij mij goed in.

    [​IMG]

    Hanna

    Op het eerste oog lijkt het een dertien in een dozijn film.
    En het uiteindelijke plot en open einde is dat ook wel. Maar alles er tussenin doet het toch een paar dingen anders dan je zal verwachten. De schare actie scenes zitten prima in elkaar, met moet ik zeggen perfect bij passende muziek. Ook de hoofdrolspeelster en Blanchett zetten beide sterke rollen neer. En de "donkere" Europese setting pastte er goed bij.

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij is het wel mogelijk er één verhaal van te maken. :+ Het was me ooit gelukt, dacht ik, maar ben het inmiddels vergeten.

    Ik vind The Fountain echt een fantastische film. Mooie beelden en geweldige muziek, het hele sfeertje vind ik heerlijk.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Vond je hem echt zo slecht? Ik vond hem zeker nog wel entertaining!

    Bij lange na niet zo goed als deel 1 natuurlijk maar een 6,5 vind ik hem wel waard! Al is het alleen maar omdat ze iig dezelfde hoofdrolspelers hebben. Il Duce :thumbs:

    Het is een stuk beter dan bijvoorbeeld de kansloze opvolgers van Starship Troopers.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek is idd prachtig en de film is absoluut uniek in zijn soort, maar ik weet (nog) niet zo goed wat ik er mee aan moet.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Gister de trailer ook gezien. Vond deel 1 (2001) echt super vet (als kind). Maar dit is echt zwaar slecht:9!

    Vanavond The Troll Hunter (Trolljegeren) kijken. Krijgt wel aardig punt op IMDB en reacties zijn ook niet slecht. Alleen de trailer ziet er echt zwaar fake uit:confused:...

    [yt]vy2nAOdBUlw[/yt]
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, geen idee hoe het kwalitatief in elkaar zal steken, maar het concept boeit me.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Priest
    Beetje een kruising tussen Judge Dredd, met de wasteland, Pitchblack maar dan een stuk minder. Verhaal is erg simpel, maar verder wel prima als je er niet teveel van verwacht. Gewoon een hele simpele actie film, die best verder wel aardig is om eens te zien.
    7,3/10




    [​IMG]


    Jackass 3.5
    Holy crap wat was dit slecht. Jackass is altijd wel grappig, vermaak me er altijd wel mee, maar dit was echt niet leuk. Hebben ze soms alle niet leuke dingen uit de laatste film gehaald en samen gevoegd. Snap dan wel waarom dit nooit in de 3e film is gekomen. Niet grappig, dom en super cheap. Ok laten we op een paard staan en spring er dan vanaf met een mini parachute in je hand en val 10x achter elkaar op de grond, hey het werkt niet, er gebeurd niks 8) Ja lache... echt niet grappig. Ze hadden duidelijk nog wat geld nodig.
    4/10
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond weer eens The Hunt for Red October kijken.
    Zag gister op Discovery Channel zo serie over onderzeeërs. En wilde gelijk weer The Hunt for Red October zien. :+
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Had van het weekend om laagdrempelige films te kijken (en niet zo'n beetje ook, tering 8)), dus ik zag The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Trader, The Karate Kid en Clash of the Titans. De eerste twee zijn allebei jeugdsentiment, alleen was het derde deel van Narnia echt ver onder de maat (vergeleken met de eerste twee films, en die zijn ook slechts vermakelijk). The Karate Kid was nog wel vermakelijk, als in, ik vond dat de sfeer van vroeger er wel vrij goed in zat (al vond ik Jackie Chan wel echt tenenkrommend in deze rol). Clash of the titans was gewoon behoorlijk slecht, eigenlijk, maar op zich entertainde hij wel.

    Vond het een beetje moeilijk te becijferen allemaal, kwaliteit is het niet, maar wel vermakelijk op zich. Alleen zo jammer dat ik er niets wijzer van ben geworden.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Misschien spoiler voor sommigen wat betreft Lotr:the return of the king.


    Had namelijk even een vraagje.
    Wat is de reden dat Frodo op het eind weg gaat van midden aarde (de gouw)?
     
  12. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Hij heeft nog altijd veel pijn en een soort duisternis over zich door de wond van de Nazgul dolk. Zo 1-2-3 was dat de belangrijkste reden volgens mij.[/SPOILER1]
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aaah ok bedankt,vond dat als enigste een beetje onduidelijk (wat de reden nou precies was)

    Bedankt O-)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Hunt for Red October

    Altijd een perfect voorbeeld geweest, hoe een thriller moet zijn.
    Spanning, goede acteurs, actie wanneer het moet en goed aantal plot twists.
    Typische film die je eens in de zoveel tijd weer eens moet kijken

    9/10
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toffe film inderdaad, vind alleen het einde een beetje cheesy. Alleen al het typische duikboot pingetje is gaaf. :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt gtfo waarom een remake. Orgineel is al zo goed, en kan gewoon niet overtroffen worden.

     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, daar durf ik wel om te twisten. :9 David Fincher is een fantastische regisseur. Daarnaast werkt Trent Reznor aan de muziek, sowieso een briljant muzikant, die ook in de filmwereld zijn sporen heeft bewezen.

    Ook vind ik de trailer best mooi. Én de Zweedse films zijn niet eens zo heel goed. Het zijn goede films, maar echt bijzonder is't niet.
     
  18. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd in hoeverre ze het origineel intact houden. Denk namelijk dat een letterlijke verfilming niet geschikt voor het Amerikaanse publiek zou zijn: te langdradig, te heftige scenes en een best pittig verhaal/einde.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook daar maak ik me geen zorgen om. Kijk nog maar eens naar het werk van David Fincher. Dat gaat echt wel goedkomen. De trailer en poster zien er ook best donker en grimmig uit, ik heb er vertrouwen in!
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Hanna
    Had er van tevoren niet zoveel van verwacht, maar de film was erg goed. Lekkere actie film, nooit echt saaie momenten.
    7,7/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina