[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je naar het character model van Chief kijkt in bijvoorbeeld Halo 3 zie je dat hij 2 van die vertical balkjes op z'n rug heeft, kunnen dat ze niet zijn?
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het was een sarcastische opmerking.

    In Halo 1 kon de MC niet 2 wapens tegelijk vasthouden, in 2 en 3 wel.

    Dit soort kleine details zijn niet belangrijk; het is altijd te verklaren dmv wat fantasie (bv dat die inderdaad zijn toegebracht toen hij lag te pitten).

    Natuurlijk mag je het je afvragen, maar wij mogen het net zo goed niet belangrijk vinden.:b:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  3. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat dat zogenaamde 'jetpack' geen echt jetpack is, maar iets waarmee Spartans in de ruimte zich toch gemakkelijk konden bewegen van hier naar daar. Blijkbaar had elke Spartan dat. Zou vermeld zijn in de boeken. :)
     
  4. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Behoorlijk onverwachts voor mij, maar ben benieuwd wat ze ervan weten te maken. Moet vast wel een vermakelijke game gaan worden. In hoeverre het echt weer een topper gaat worden, merken we pas als die uit is.
    Is iig nog even geduld hebben.
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hoe awesome zou dat zijn! _O_ :cool:

    Denk dat ze er veel geld en moeite insteken, en er hangt veel vanaf. Dus gaat sowieso wel een topper worden. ;) :+
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als deze maar niet te veel op Reach gaat lijken.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    E3: Halo: CE Anniversary bevat meer info Halo 4

    Halo: Combat Evolved Anniversary bevat meer informatie over Halo 4. Dat onthulde Frank O'Connor in een video op Halo Waypoint.

    Halo: Combat Evolved Anniversary bevat terminals, zoals de fans die kennen uit Halo 3. Deze terminals geven meer inzicht in het Halo-universum en "je komt misschien wel iets meer te weten over het verhaal van de andere grote Halo die vandaag werd aangekondigd", aldus iemand van 343 Studios.

    De terminals bevatten geen tekst zoals in Halo 3, maar korte videos waarin de informatie uit de doeken wordt gedaan door het personage Guilty Spark. 343 Studios belooft ook dat de terminals in Combat Evolved Anniversary gemakkelijker zijn te vinden dan die in Halo 3.

    Halo: Combat Evolved Anniversary en Halo 4 werden maandag tijdens de E3 persconferentie van Microsoft onthuld. Combat Evolved Anniversary is een HD remake van de eerste Halo en verschijnt in november: 10 jaar na de release van de eerste Halo-game, Combat Evolved. Halo 4 verschijnt in 2012 en is het begin van een nieuwe trilogie.


    bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/h...lo-CE-Anniversary-bevat-meer-info-Halo-4.html
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mensen het is geen jetpack, dat zijn ingebouwde thrusters in de Mark V (of IV?) voor in gewichtloze situaties (aka de ruimte). Zitten standaard ingebouwd :)
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    pff beter is het niet weer een teleurstelling zoals halo reach....!!!!!
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *fixt. O-)

    Ik weet dat ik het in ieder geval niet meer ga hypen, die fout maak ik sinds 3 niet meer. Reach vond ik wel tof dus dat viel mee maar de sfeer van Halo blijft iets aparts dus ik moet nog maar zien of het zo'n studio lukt om deze weer op te pakken.
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    halo 3 was idd ook een tegenvaller.. maar daar vond ik de multiplayer nog soort van oke..... odst was lame en reach was ook echt te droef voor woorden!
    was gewoon zwaar bummed out van de armoer abilitys en de lame-ass wapens in reach
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo 3 multiplayer was uitstekend na mijn idee , maar ik heb dan ook te weinig H1 & H2 online gespeeld om die goed te kunnen beoordelen.

    Reach daar in tegen vond ik te veel voor het mainstream publiek.
    Noob dingen als die loadouts (AL,JP etc) en die graf **** bloom.
    Dat hele ranken met credits behoeft geen skills meer.

    Doe mij maar snel Halo 4.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Halo weer terug naar pc?O-)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Donder nou maar op met je pc opmerkingen 8)
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Van iemand van een reactie op gamekings :
    Nou is een reactie van iemand op gamekings die het van een onbekende site heeft gehaald niet echt betrouwbaar...
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    PC>Consoles.
    *Wacht op haat-mails.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O__O__O__O__O_
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aub, kap ermee. Als ik iets haat is het PC Elitism.
    Ik ga er niet eens over discussiëren wat ik fijner vind en waarom. Maar als een game naar de PC komt, dan merk je het wel. Erom vragen zal je niet helpen.
    [​IMG]
    Ik quote jou post nu omdat jij er nu toevallig over begint, maar ik heb het de laatste tijd gewoon té vaak gezien en het begint me echt op mijn zenuwen te werken. Ik zie het meer op andere fora dan hier, maar dit is een van de weinige plekken waar ik geregistreerd ben dus post ik het hier. :+ Ik moet het toch ergens kwijt.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat PC gepeupel moet blij zijn als ze een versie van Halo krijgen. Zou er vooralsnog maar niet op rekenen (als hij komt zal het ergens in 2016 zijn :+ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina