hallo mensen, ik heb hier al een hele tijd last van en het gaat maar door ik heb een linksys router en elke keer als ik op de xbox zit ALLEEN op de xbox dan word ik elke 40 minuten rond die tijd gedisconnect en daarna click ik op connect to xbox live en dan sign ik weer in en nadat ik 1x in de 40 minuten ben gedisconnect word ik elke 2 minuten gedisconnect kan iemand mij helpen
Ik had ook een Linksys router, bij mij zelfde probleem. Het bleek dus de verbinding er tussen te zijn, het hielp om de router dichtbij te plaatsen.
exact hetzelfde probleem, in het begin duurde het een tijdje voordat ik gekicked werd en nu is t sinds gisteren elke paar minuten... als ik online kom is alles 100% open, en als ik niet online kom dan zegt ie dat ie wel verbinding kan maken met internet maar niet met xboxlive... Ik zoek me rot op internet, heb mijn setup al meerdere keren compleet gereset, maar het helpt geen kloot... !HELP! ik heb trouwens een tplink router en een arris voip modem van ziggo Problemen zijn begonnen na het aankopen van de rockstar pass, en t downloaden van de dlc voor deze game...
wat kan helpen is het volgende: Check de beveiliging op je router. Check de poorten op je router of die openstaand.( poorten voor Xbox kun je vinden op internet ) Check het bij Microsoft zelf of er iets aan de hand is bij jou op het account. Check of het bij een andere router ook is. En hoe is jullie opstelling? Modem > Router > xbox? of zit er nog iets tussen? bijv switch oid. En hoe meer routers je achter elkaar zet, bijvoorbeeld voor nog een splitsing oid hoe moeilijker die het krijgt. Ik had hetzelfde probleem, ik heb een nieuwe router gekocht en geconfigureerd en heb ipv 2de router( moesten toendertijd 2 routers dmv teveel connecties ) vervangen door een switch. Mijn opstelling is dus: Internetlijn > Modem > Router > Switch > PC en Xbox.
mijn opzet is +voip modem arris - ++tplink 1403 router(draad en draadloos) - +++xbox(en pc/tv/pch/telefoons/laptops) Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad dus er is geen reden voor mij om aan mijn setup te twijfelen, ik heb alle settings nagelopen en kom niets aparts tegen. Het is gewoon vreemd dat van t 1 op t andere moment mijn verbinding niet meer stabiel is. En het enigste apparaat waarmee ik slechte connectie heb is met de xbox.. ik kan gewoon met 14MB downloaden, en met 1MB uploaden, gewoon bellen en draadloos ook perfect(behalve de xbox draadloos) maar ff het check lijstje 1 ) router beveiliging standaard aan, xbox zit in upnp poort 3074 open 2 ) poorten opengezet zelfde probleem(zelfs in dmz gezet met vast ip) 3 ) kan niets vinden maar zal nog eens verder graven 4 ) ben er toch stellig van overtuigd dat t niet aan mijn router ligt
Hmmm, word steeds raarder. Opstelling is niks mis mee, en ik moet je op je woord geloven dat je instellingen en dergelijke goed staan, lijkt me ook raar al zou je daarover liegen. Zit je toevallig wel is op je Xbox en PC tegelijkertijd? zoja wat doe je dan? maak je gebruik van VPN of statische IP adresse? PM me anders maar dat zie ik sneller als in een topic.
ik zat/zit altijd met pc en xbox tegelijkertijd online, soms zelfs met de laptop van mijn vrouw er ook nog eens bij, nooit geen probleem geweest. Daarmee bedoel ik dat mijn router via dhcp werkt en met upnp. En dan is t volop downloaden en surfen met de pc en gamen met de xbox... Gisteren zelfs een openDNS en googleDNS ingesteld haalde ook niets uit.. en de xbox heb ik nu gewoon een statische IP gegeven(anders kon hij ook niet in dmz).. Volgens mijn router log boek is alles ook in orde, er staan geen verbindingsfouten. Mijn pc en laptop verbindingen zijn kei stabiel en heb daar nog niet dit XboX probleem mee gehad..
probleem is voorbij... Het probleem is ontstaan na het kopen van de pas voor la noir en daarna t downloaden van de dlc. Die liep de hele tijd vast.. het kan natuurlijk ook toeval zijn, maar dit viel me iig op. Ik heb echt alles geprobeerd, ook rechtstreeks op mijn modem. Vanochtend nogmaals naar ziggo gebeld, en krijg je dat hele verhaal nog eens.. gelukkig bel je als klant van ziggo telefoon GRATIS naar de klantenservice. Deze jongen aan de lijn zei dat hij t verder ook niet wist, maar toen ging hij aan zijn kant nog iets veranderen, en na wat over en weer gedoe bleef de xbox(rechtstreeks op de modem) wel langer als 30 minuten online. Vervolgens moest ik mijn router wel op stroom laten, en dan de kabel van de xbox in de router, en dan de kabel van de modem in de router doen..(volgens mij moet dan normaal gesproken ook anders) En voila.. geen probleem tot nu toe... Wat hij nu precies gedaan heeft weet ik niet, maar t is weer in orde..
De meeste gasten van de helpdesk hebben het IQ van een garnaal Vermoed dat de jongen iets simpels als een firmware update of reset heeft uitgevoerd want meer kan de helpdesk eigenlijk ook niet doen. Zal wel een conflict zijn geweest tussen modem en router dat komt wel vaker voor bij Ziggo.
Disconnecten mijn oplossing Geachte medeproblemer, Mijn grootste probleem de afgelopen 2 jaar was de constante disconnect van Xbox live, elke paar minuten en had de hoop allang opgegeven. Ik heb meer als drie dure wireless routers erop gehad en alle met hetzelfde probleem op het ziggo netwerk , Of het was de Xbox of de router. Drie weken terug had ik lekkage in meterkast en mijn derde router kapot. Gelukkig bericht van ziggo iedereen krijgt gratis router maar omdat dit zo lang duurt heb ik vandaag de goedkoopste router gekocht voor de overbrugging. De TP link tl wr340g voor 25 euro, Aangesloten en wat denk Gé, zonder problemen Xbox live zonder enige aanpassing
misschien stom om te bumpen maar ik doe het toch maar even het was de internet kabel die was kapot nieuwe internet kabel aangelegt kon gewoon weer gamen